انجام پروژه های برنامه نویسی پایتون python

انجام پروژه های برنامه نویسی پایتون python

انجام پروژه های برنامه نویسی پایتون python

انجام پروژه های برنامه نویسی پایتون python

پروژه پایتون برای رزومه

ی پایتون، از مقدماتی تا پیشرفته
=
=

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

اگر برنامه نویس پایتون هستید و میخواهید خود را به چالش بکشید یا آموخته هایتان را تمرین کنید در این مطلب چندین پروژه از سطح ابتدایی تا پیشرفته را به شما معرفی میکنیم.
پروژه های برنامه نویسی پایتون، از مقدماتی تا پیشرفته

ین پروژه ها از سطح آغاز تا پیشرفته هستند و برای تمرین کردن یا نمونه کار در رزومه کاربردی هستند. اگر نتواستید پروژه ای را انجام دهید پس باید کمی بیشتر یاد بگیرید و مهارت خود را بالا ببرید.


پروژه های ابتدایی پایتون

این پروژه ها بسیار راحت هستند و برای تمرین مفاهیم اولیه و ابتدایی کاربرد دارند مفاهیمی مثل دستور Print, دستور input و..

پروژه جمع اعداد یک پروژه بسیار ساده و آسان با استفاده از دستور های print و input است و با 4 خط بسیار ساده ساخته میشه ولی میتونه بهتر بشه فقط باید روش کار کنید.

پروژه محاسبه سن کمی پیشرفته تر از پروژه جمع اعداد است و عدد دریافتی با دستور input در چندین مرحله ضرب میشود تا سن به ثانیه، دقیقه و ساعت به کاربر نشون داده بشه.

پروژه تبدیل واحد از دو پروژه بالایی کمی پیشرفته تر است و عدد چندین بار ضرب میشه. مثلا میخواهید دقیقه رو به ثانیه تبدیل کنید باید با دستور input یه متغیر از کاربر بگیرید و اون متغیر رو در عدد 60 ضرب کنید.

نرم افزار های تبدیل واحد هم شیوه کارشان همین است ولی به طور هم زمان از چند کمیت استفاده میکنند.


پروژه مبتدی پایتون

این پروژه ها برای تمرین کتابخانه Tkinter است و با گرافیک سر و کار دارد ساختن پروژه های گرافیکی اولین قدم برای ورود به دنیای ساخت نرم افزار و بازی با پایتون است.

پروژه ماشین حساب با پایتون برای تمرین کتابخانه Tkinter گزینه بسیار مناسبی است و باید کمی به متغییر ها در پایتون اشنایی داشته باشید تا بتوانید ماشین حساب بسازید.

پروژه ساعت دیجیتال از گزینه بالایی ساده تر است و با کمتر از 50 خط میشه یه ساعت دیجیتال ساخت که بر پایه ساعت سیستم کار میکند. در ابتدا شاید ظاهر ساده ای داشته باشه ولی اگه کمی بهش گزینه های گرافیکی اضافه کنید شاهکار میشه.

پروژه لیست ساز هم پروژه جالب و بدرد بخوری است و کار با ماژول تکنینتر و اسکیولایت رو به شما یاد میده و بعدا میتونید ازش برای ساخت دفترچه تلفن، لیستTOdo و... استفاده کنید و کلا پروژه به درد بخوریه.

پروژه مبدل واحد در بالا گفته شد اما این بار منظور از مبدل واحد گرافیکی است و کلا از ظاهر کنسولی در اومده و میتونه خیلی خیلی ظاهرش بهتر بشه شما میتونید کمیت های دیگه ای بهش اضافه کنید مانند : زمان، وزن، جرم و... و در واحد های مختلف نمایش داده بشه.


پروژه های متوسط پایتون

این پروژه ها کمی پیشرفته تر هستند و به جز کتابخانه Tkinter از چند کتابخانه دیگر هم باید استفاده کنید.

= پروژه های کار با عکس و تصویر در پایتون است با فقط 5 خط شما میتوانید یک بارکد از متن بسازید. باید متن را وارد کنید تا یک بارکد بسازید.

میتوانید با استفاده از ورودی های گرافیکی متن را وارد کنید و بارکد تحویل بگیرید اینطوری شما یک نرم افزار بارکد ساز ساخته اید. آن هم با کمتر از 30 خط کد نویسی پایتون این پروژه نیاز به نصب کتابخانه qrcode دارد.

پروژه دانلود تصاویر از اینستاگرام، از پروژه های بسیار کاربردی و پرطرفدار پایتون میباشد. اگر همیشه برای دانلود پست های اینستاگرام مشکل داشتید وقتشه که این مشکل رو خودتون حل کنید! البته میتوانید پروژه رو خیلی بهترش کنید و اگه یکم خلاقیت به کار ببرید میتدنید حتی ازش دارامد داشته باشید! به شرطی که نرم افزار شما ارزش اش را داشته باشد.

اسکرین شات از صفحه: شما میتوانید نرم افزاری بسازید که از صفحه عکس بگیرید. برای این کار نیاز به نصب چند کتابخانه دارید و بعد از نصب کتابخانه کار شما بسیار راحت خواهد و آسان خواهد بود.

یک بازی دوز بسازید: پروژه ساخت بازی دوز با پایتون همیشه از جالب ترین و نوستالژی ترین پروژه های پایتون بوده. این بازی دوز را روی کامپیوتر یا گوشی موبایل خود بسازید و از بازی کردن لذت ببرید و اگه دوست داشتید میتونید امکانات بیشتری هم به بازی دوز اضافه کنید.


پروژه های پیشرفته پایتون

ساختن این پروژه ها نشان دهنده مهارت بالای شما در کد نویسی پایتون است. یک ویرایشگر متن نیاز همیشگی همه است نظرتون چیه که شما یک ویرایشگر متن برای خودتون بسازید؟

واقعا میتونه کاربردی و مهارت محور باشه میتونید امکاناتی مثل ذخیره، تایپ خودکار، باز کردن فایل های ورد و ... به پروژه تون اضافه کنید. و برای تکمیل کردنش میتونین سورس کد تون رو توی گیت هاب به اشتراگ بگذارید.

یک مدیا پلیر با پایتون ! همان چیزیه که شما بهش نیاز دارین! میتونه ویدیو پلیر باشه یا اینکه موزیک پلیر به هر حال پروژه سخت و البته کاربردی و جالب است که شما را استاد کتابخانه های مدیا ی پایتون میکند! مدیاپلیر باید ویژگی های زیادی داشته باشه اگه بخواهم مثال بزنم میتونم به مدیا پلیر ویندوز اشاره کنم که میتونید از طرحش توی پروژه تون الگو بگیرید.

ضبط کننده صدا با پایتون: پروژه ای است که از ساخت مدیا پلیر سخت تر است و آنقدر جالب است که شما را به فراگیری بیشتر پایتون سوق میدهد اگر میخواهید خود را برای ساختن یک ضبط کننده دسکتاپ اماده کنید این پروژه را شروع کنید.

بات تلگرام با پایتون: اگر بتوانید با پایتون ربات تلگرام بسازید علاوه بر افزایش مهارت های شما، درآمد بالایی نیز خواهید داشت و درامد شما از 2 تا 5 میلیون تومن در ماه خواهد بود. علاوه بر ساخت ربات تلگرام، شما میتوانید ربات واتساپ واینستاگرام نیز بسازید که میتوانید درامد بالایی داشته باشید.

پروژه های خیلی بیشتری هم برای ساختن و تمرین کردن وجود دارد
 که می‌خواهند پروژه پایتون خود را انجام دهند، پارسکدرز را انتخاب می‌کنند و پروژه خود را با کیفیت بالا تحویل می‌گیرند. ما مفتخریم که در طول ۱۴ سال سابقه درخشان توانسته‌ایم  انتخاب اول کارفرمایانی باشیم که خواسته‌اند پروژه‌هایشان را به صورت دورکاری به انجام برسانند.

فریلنسرهای پارسکدرز افرادی حرفه‌ای هستند و به جوانب مختلف کار با پایتون تسلط کامل دارند. بنابراین، در پارسکدرز پروژه خود را به صورت رایگان ثبت می‌کنید و پس از دریافت پیشنهادات فریلنسرها و در صورت رضایت از نتیجه انجام پروژه پایتون خود برای پرداخت هزینه اقدام می‌کنید.

در واقع، ما رابط تقاضا و اجرا هستیم. به این معنی که پلی برای ارتباط کارفرمایان و فریلنسرها با همدیگر ایجاد کرده‌ایم تا هردو بهترین نتیجه ممکن را به دست آورند. پس هر سفارش پروژه پایتون در پارسکدرز در چند مرحله مشخص و ساده انجام می‌پذیرد:

    کارفرما پروژه خود را به صورت رایگان ثبت می‌کند.
    فریلنسرهای پایتون پیشنهادات خود را برای کارفرما ارسال می‌کنند.
    پس از انتخاب یکی از پیشنهادات، پروژه در اختیار فریلنسر انتخابی قرار می‌گیرد.
    پروژه در زمان تعیین شده انجام شده و نتیجه کار برای کارفرما ارسال می‌شود.
    کارفرما هزینه انجام پروژه را پرداخت می‌کند.

به این ترتیب، باید بگوییم که مزیت اصلی انتخاب پارسکدرز عبارت است از انجام صحیح و باکیفیت پروژه پایتون. اما مشتریان، علاوه بر دریافت نتیجه‌ای با کیفیت بالا، از مزایای دیگری نیز برخوردارند. برای مثال، می‌توانیم به موارد پایین اشاره کنیم:

جلوگیری از هرگونه ضرر مالی: پارسکدرز از یک سیستم پیشرفته امانت‌گذاری وجه استفاده می‌کند. این سیستم از هرگونه ضرر مالی شما جلوگیری خواهد کرد.

قیمت‌های مقرون به صرفه: پارسکدرز، در کنار انجام پروژه پایتون به صورت کاملاً حرفه‌ای، مقرون به صرفه‌ترین قیمت‌ها را نیز پیشنهاد می‌دهد. به این ترتیب، پروژه خود را با ارزان‌ترین نرخ ممکن به نتیجه خواهید رساند.

ما همواره از هر جنبه‌ای مورد اعتماد کارفرماها بوده‌ایم؛ بی‌دلیل نیست که صدها و هزاران مشتری با لبخند رضایت از پارسکدرز یاد می‌کنند. شما نیز اگر پروژه‌ای در این زمینه دارید، می‌توانید بدون هیچ تردیدی به جمع مشتریان ما بپیوندید.
=====
انجام پروژه پایتون توسط فریلنسرها به صورت دورکاری در پارسکدرز

با توجه به گسترش روزافزون تمایل برنامه‌نویسان پایتون به کار فریلنسری، پروژه‌هایی که در پارسکدرز ثبت می‌شوند، توسط فریلنسرها به صورت دورکاری انجام خواهند شد. این افراد، در واقع، متخصصانی هستند که مهارت‌های کدنویسی بالایی در پایتون دارند و برای دریافت پروژه پایتون از طریق پارسکدرز اقدام می‌کنند. مدیریت پروژه پایتون به صورت دورکاری مزایای متعددی هم برای کارفرما و هم شخص فریلنسر دارد.

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


برای مثال، تعدادی از مزایای این سیستم برای کارفرما عبارتند از:

    به حرفه‌ای‌های سراسر کشور دسترسی خواهید داشت.
    پروژه با هزینه مقرون به صرفه‌تری انجام می‌شود.
    از کیفیت مطلوب نتیجه پروژه اطمینان حاصل می‌کنید.
    پروژه در زمان مشخص خود به نتیجه می‌رسد.
    و غیره.

فریلنسرها نیز از مزایای مختلف انجام پروژه پایتون به صورت دورکاری برخوردار خواهند شد، برای مثال:

    می‌توان همزمان برای دریافت چند پروژه موجود پایتون اقدام کرد.
    هزینه انجام پروژه را خود فریلنسر تعیین می‌کند.
    پروژه در هر ساعتی از شبانه‌روز قابل انجام خواهد بود.
    و غیره.

بنابراین، می‌توانیم بگوییم که پارسکدرز یک سیستم برد برد برای کارفرمایان و فریلنسرها طراحی کرده است. تمام تلاش ما رضایت خاطر مشتریان است، پس مدیریت و انجام دقیق هر سفارش پروژه پایتون به صورت دورکاری را به عهده ما بگذارید.
=====
مهارت‌های لازم برای انجام پروژه‌های پایتون

امروزه پایتون یکی از پرکاربردترین زبان‌های برنامه‌نویسی است اما اگر می‌خواهید به یک برنامه‌نویس حرفه‌ای پایتون تبدیل شوید و از این راه امرار معاش کنید، لازم است مهارت‌های متعددی را فرا گیرید. در اینجا به مهارت‌هایی اشاره می‌کنیم که پارسکدرز انتظار دارد تمام فریلنسرهای پروژه پایتون داشته باشند.

بر مفاهیم پایتون (Core Python) مسلط باشید: برنامه‌نویس پایتون باید بر مفاهیم پایتون تسلط کافی داشته باشد. نمی‌توان بدون تسلط بر مفاهیمی مانند Iterators، Generators، Exception Handling، OOPs Concepts و غیره برای گرفتن پروژه پایتون اقدام کرد.

دانش بالا درباره فریم‌ورک‌های وب: محبوب‌ترین فریم‌ورک‌های وب پایتون Flask و Django هستند و یک برنامه‌نویس باید درک کاملی از هردوی آنها داشته باشد.

مهارت‌های علم داده: یک برنامه‌نویس پایتون می‌تواند رشد زیادی در زمینه علم داده داشته باشد اما، برای این منظور، به درک کاملی از ابعاد مختلف این علم نیاز دارید. برای مثال می‌توانیم به دانش کافی درباره SQL، دانش استفاده از پکیج‌های پایتون مانند Scikit learn، MatPlotib، NumPy و غیره برای علم داده، تحلیل داده، دانش ریاضی و غیره اشاره کنیم.

مهارت‌های هوش مصنوعی و یادگیری ماشین: هر توسعه‌‌دهنده‌ای که در زمینه علم داده فعالیت می‌کند، باید دانش خوبی درباره هوش مصنوعی و یادگیری ماشین داشته باشد. پس دانش درباره الگوریتم‌های یادگیری ماشین، شبکه‌های عصبی، تحلیل داده و غیره ضروری است.

مهارت‌های تحلیلی: اگر می‌خواهید به عنوان یک برنامه‌نویس پروژه پایتون کسب درآمد کنید، لازم است مهارت‌های تحلیلی فوق‌العاده‌ای داشته باشید. برای این منظور، باید درک بالایی از ایجاد سایت‌های مفید، بهینه‌سازی الگوریتم‌ها در حین برنامه‌نویسی، نوشتن کدهای دقیق و غیره داشته باشید.

مهارت‌های طراحی: گرفتن پروژه پایتون روش مطلوبی برای کسب درآمد است، اما باید درک خوبی از طراحی داشته باشید تا طرح‌های مفیدی را در هنگام طراحی محصولات قیاسی تولید کنید. همان‌طور که می‌دانید، برنامه‌نویس پایتون از فریم‌ورک‌های Flask و Django برای طراحی سایت استفاده می‌کند.

کنترل نسخه‌ها: کدهای منبع به طور مداوم دستخوش تغییر و تحول‌های گوناگونی می‌شوند. بنابراین، باید این تغییرات را همواره تعقیب کنید، ویژگی‌های جدید را یاد بگیرید و خود را با آنها بگنجانید.

پایتون کاربردهای مختلفی در حوزه‌های هوش مصنوعی، علم داده، یادگیری ماشین، طراحی سایت و غیره دارد. بنابراین، علاوه بر آنچه که در بالا توضیح داده شد، یک برنامه‌نویس پایتون باید مهارت‌های متنوع دیگری نیز داشته باشد. برای مثال، به موارد پایین توجه کنید:

    دانش زبان Server-side Templating
    برنامه‌نویسی Event-Driven پایتون
    مهارت‌های Debugging و Unit Test عالی
    توانایی ایجاد الگوهای پایگاه داده
    توانایی فکر کردن منطقی

به این ترتیب، یک برنامه‌نویس پایتون می‌تواند انواع سفارش پروژه پایتون را دریافت کند و برای کسب درآمدی مطلوب به دانش خود متکی شود. پارسکدرز خود را مفتخر می‌داند که همواره انتخاب اول برنامه‌نویسان پایتون سراسر کشور بوده است. شما نیز می‌توانید به جمع فریلنسرها بپیوندید.
=====
هزینه انجام پروژه پایتون به صورت فریلنسری

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


هزینه انجام هر پروژه پایتون به صورت دورکاری می‌تواند متفاوت باشد. دلیل این است که هر پروژه‌ای مطابق ویژگی‌ها و نیازهای خود قیمت‌گذاری می‌شود و نمی‌توان هزینه یکسانی برای دو پروژه مختلف در نظر گرفت.

در پارسکدرز، پس از ثبت سفارش پروژه پایتون توسط کارفرما، یک بازه قیمتی برای پروژه تعیین می‌شود و فریلنسرها پیشنهادات خود را درباره آن ارسال می‌کنند. پیشنهادات در چارچوب بازه تعیین شده خواهد بود، با این حال، پیشنهاد هر فریلنسری می‌تواند متفاوت از سایرین باشد. اما در پایان این کارفرما است که بهترین فریلنسر را با توجه به نیازهای پروژه خود انتخاب خواهد کرد
 ایده های پروژه پایتون برای رزومه شما | برنامه نویسی پایتون | یادگیری عالی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 20 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند.
مدت زمان فیلم: 00:22:30

تصاویر این ویدئو:

برای دانلود این فیلم ، عضو vip سایت شوید.
دانلود 17000 فیلم پایتون با پرداخت 20 هزار تومان (عضویت یک ماهه)
Username
Password
E-mail Address
مطالب مرتبط:

    فیلم آموزشی: 10 ایده پروژه پایتون | ایده های پروژه پایتون برای مبتدیان | نمونه های پروژه پایتون | Simplile Learn
    فیلم آموزشی: ایده های پروژه های پایتون – 11 بازی عالی که می توانید با پایتون بسازید با زیرنویس فارسی
    فیلم آموزشی: آموزش پایتون برای مبتدیان | برنامه نویسی پایتون | یادگیری پایتون | یادگیری عالی با زیرنویس فارسی
    فیلم آموزشی: یادگیری پایتون گام به گام | پایتون برای مبتدیان | آموزش برنامه نویسی پایتون | یادگیری عالی با زیرنویس فارسی
    فیلم آموزشی: اصول پایتون برای مبتدیان | برنامه نویسی پایتون | یادگیری پایتون | یادگیری عالی با زیرنویس فارسی
    فیلم آموزشی: پروژه های تجزیه و تحلیل داده Python 2022 | 3 پروژه شگفت انگیز پایتون برای افزودن در رزومه | Simplile Learn
    فیلم آموزشی: تجزیه و تحلیل داده های IPL با استفاده از پایتون | پروژه های پایتون برای مبتدیان | پروژه های پایتون | یادگیری عالی با زیرنویس فارسی
    فیلم آموزشی: پایتون (ایده های پروژه) برای برنامه نویسان مبتدی متوسط ​​و پیشرفته با زیرنویس فارسی
    فیلم آموزشی: پروژه تشخیص چهره با استفاده از پایتون | پروژه OpenCV | یادگیری عالی با زیرنویس فارسی
    فیلم آموزشی: پروژه های پایتون برای مبتدیان | نمونه پروژه های پایتون | ایده پروژه پایتون با زیرنویس فارسی
    فیلم آموزشی: ساخت اپلیکیشن پایتون برای ردیابی قیمت های آمازون | برنامه نویسی پایتون | یادگیری عالی
ژه برنامه نویسی میشه سوالی که پیش میاد اینه که چه پروژه ای انجام بدم که ازش یاد بگیرم؟ بهترین پروژه برای برنامه نویسی چیه؟ زمانی که شما آموزش های مناسب برای زبان برنامه نویسی که با اون کار میکنید رو گذرونده باشید و بدونید که این زبان چه جوری کار میکنه به این فکر میکنید که پروژه ی کوچکی رو شروع کنید و به تنهایی انجامش بدید!اما شما هم مثل من به این فکر کردید که چگونه پروژه ای رو انتخاب کنید که علاوه بر رزومه ی شما ، به یادگیری بیشتر شما هم کمک کنه!؟البته که شما نمیخواید وقت خودتون رو با پروژه های خیلی خیلی آسون و خیلی خیلی سخت تلف کنید!وقت شما مهمترین چیزی هست که شما دارید بنابراین اگر که شما کاری به غیر از برنامه نویسی هم انجام میدهید قطعا زمان زیادی را نمیتونید صرف انجام کاری کنید که هیچ کمکی به شما نمیکنه!انتخاب پروژه های اشتباه وقت شما رو هدر میده و شما رو از داشتن یک رزومه کاری خوب دور میکنه اما در این مقاله که برگرفته از تجرببیات برنامه نویسان موفق دنیا است شما را با روش هایی آشنا میکنم که بتونید بهترین پروزه رو برای خودتون انتخاب کنید و یک رزومه ی عالی بسازید.بریم شروع کنیم…
1 : چیزی رو انتخاب کنید که از کار کردن با آن لذت ببرید

اولین چیزی که باید به آن فکر کنید این است که  در زندگی به طور کلی از چه چیزی لذت می برید.؟ این به سادگی به شما کمک می کند تا انگیزه خود را حفظ کرده و پروژه خود را به پایان برسانید.

آسان ترین مکان برای شروع الهام گرفتن ، سرگرمی های شما است. شما در اوقات فراغتتان چه می کنید؟

به عنوان مثال ، اگر عاشق عکاسی هستید ، چرا یک وب سایت نمونه کارها برای نمایش بهترین تصاویر خود ایجاد نمی کنید. یا اگر اهل سفر هستید ، چرا یک وبلاگ سفر ایجاد نمی کنید و تجربه خود را با دنیا به اشتراک نمی گذارید؟ وبلاگ برنامه نویسی از خودتان چطور؟

به همین ترتیب ، اگر از تجزیه و تحلیل داده ها در محل کار خود لذت می برید ، می توانید یک پروژه برنامه نویسی ساده بسازید که کارهای روزانه شما را به صورت خودکار انجام دهد تا به شما در صرفه جویی در وقت کمک کند.

یا شما عاشق گذراندن وقت در آشپزخانه هستید. چرا یک برنامه ساده برای تهیه دستور العمل ها را جمع نمی کنید تا تمام دستور العمل های مورد علاقه خود را در یک مکان جمع کنید؟ اگر مثل من عاشق خواندن کتاب هستید یک برنامه ساده بنویسید که فهرست کتاب های خوانده شده شما با اطلاعات کتاب را ذخیره کند! یا مثلا برنامه ای برای ثبت درآمد ها و هزینه های خودتان بنویسید و …
2 : کوچک شروع کنید (بسیار کوچک)

شروع به ساخت پروژه ای کنید که واقعاً ساده باشد اما همچنان به شما امکان یادگیری چیزهای جدید را می دهد.

باور کنید اینکه با چیزهای کوچک اولین پروژه های خود را شروع کنید هیچ اشکالی ندارد. قطعا شما نمیخواهید اهدافی بلند پروازانه تعیین کنید و با بروز اولین مشکل جا بزنید و منصرف بشید!

به عنوان مثال ، اگر می خواهید یک وب سایت نمونه کار بسازید ، سعی نکنید بهترین سایت نمونه کار در جهان را بسازید (فعلا نه!).

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


درعوض ، با یک سایت ساده شروع کنید و آن را با HTML و CSS بسازید. اگر می خواهید بلافاصله شروع به کار کنید ، به عنوان مثال آموزشهای رایگان HTML و CSS را در Codecademy دنبال کنید.

وقتی توانستید با این ابزارها کار کنید، می توانید ویژگی های خاصی را با JavaScript اضافه کنید.

و اگر این کافی نیست ، شما می توانید یک زبان back-end یاد بگیرید تا نمونه کارهای ثابت خود را به یک وب سایت پویا تبدیل کنید که بیشتر شبیه یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) مانند WordPress است.

    میتونی از پونز کمک بگیری!

اگر از انجام بازی های ویدیویی لذت می برید ، سعی نکنید دومین World of Warcraft را بسازید. در عوض ، یک چیز کاملاً ساده مثل Tic Tac Toe یا Rock Paper Scissors بسازید.

از این رو ، پروژه ای را انتخاب کنید که فوق العاده آسان و کوچک باشد. زیرا در حال حاضر شما می خواهید شروع به ساختن چیزی کنید. هر چه پروژه شما راحت تر باشد ، با اتمام آن پاداش بیشتری خواهید یافت.همچنین ، خواهید دید که وقتی به تمرین و ساخت چیزی از ابتدا می پردازید ، چقدر پیشرفت می کنید ، حتی اگر هنوز در زمینه برنامه نویسی هنوز کاملاً تازه هستید.

پست های مربوط:

هرچیزی که باید درمورد هاست و دامنه بدانید!

سئو چیه!؟ چه فایده ای داره!؟

چگونه برای وبسایت تبلیغات کنیم!؟
3: از سطح فعلی خود عبور کنید

منظور من از گذراندن سطح مهارت فعلی شما در این است:

اگر به تازگی شروع به کار کرده اید اولین پروژه برنامه نویسی شما باید بسیار آسان باشد مانند آنچه در مورد آن بحث کردیم. اما وقتی آن را تمام کردید ، پروژه بعدی شما باید کمی پیچیده تر و چالش برانگیز باشد.
ی، ML و علم داده امروزه بر بسیاری از زمینه ها و صنایع تسلط دارند. همه آنها به نوعی از زبان برنامه نویسی پایتون استفاده زیادی می کنند. پروژه های ساده با پایتون می تواند مهارت هر برنامه نویسی را بالا ببرد. افزایش مهارت در زبان برنامه نویسی پایتون، باعث می شود تا موققعیت های شغلی بسیار زیادی برای شما وجود داشته باشد و به صورت کلی محدودیت در دنیای برنامه نویسی، بعد فراگیری این زبان، کاهش پیدا می کند.

مهم نیست آموزش برنامه نویسی پایتون را در کدام آموزشگاه گذرانده اید، به هر حال نیاز اگر تمرین درستی نداشته باشید، نمی توانید به صورت عمیق یادگیری برنامه نویسی را انجام دهید. بدون شک آموزش های برنامه نویسی برای یادگیری شما بسیار مفید هستند، اما تا زمانی که شروع به کدنویسی نکنید، هیچ آموزشی نمی تواند شما را به یک فرد حرفه ای در زمینه پایتون تبدیل کند.

ما چندین پروژه ساده پایتون برای مبتدیان را در این مقاله فهرست کرده ایم تا بتوانید خودتان را به چالش بکشید و در کدنویسی پایتون بهتر شوید. اگر در برنامه نویسی پایتون مبتدی هستید و نمیدانید از کجا شروع کنید، پیشنهاد می کنید تا نقشه راه یادگیری پایتون را مطالعه کنید تا مسیر راه یادگیری پایتون را به شما نشان دهد.
10 ایده برتر پروژه ساده پایتون

در حال حاضر پایتون یکی از پرکاربردترین زبان های برنامه نویسی است. به نظر می رسد این روند در سال 2022 و حتی پس از آن ادامه یابد. اگر در پایتون تازه کار هستید، بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که شروع به کار روی برخی ایده های پروژه برای پایتون کنید.

ایده برتر پروژه ساده پایتون

علاوه بر این، یادگیری پروژه محور به توسعه دانش دانش آموزان کمک می کند. در نتیجه، تمام دوره های MindMajix شامل مطالعات موردی و پروژه هایی بر اساس مسائل دنیای واقعی است. این روش برای مبتدیان برنامه نویسی مناسب است، اما محدود به آنها نیست. شما میتوانید به عنوان اولین پروژه پایتون خود نرم افزار دریافت وضعیت آب و هوا از طریق پایتون را انجام دهید و آن را تمرین کنید.  بهترین راه برای یادگیری یک زبان برنامه نویسی جدید، ساختن پروژه با آن است. اگر با کاربرد های زبان برنامه نویسی پایتون آشنایی ندارید، بهتر است تا این مطلب را مطالعه کنید.
Mad Libs Generator

این پروژه پایتون، شروع خوبی برای مبتدیان است زیرا از رشته ها، متغیرها و الحاق استفاده می کند. Mad Libs Generator داده های ورودی را دستکاری می کند، که می تواند هر چیزی باشد: یک صفت، یک ضمیر یا فعل. پس از دریافت ورودی، برنامه داده ها را می گیرد و آنها را برای ساخت یک داستان مرتب می کند. این یک پروژه پایتون بسیار جالب است که اگر در زمینه کد نویسی تازه کار هستید، باید آن را امتحان کنید. می توانید این نمونه پروژه پایتون را در سیستم خود ذخیره کنید و آن را تست کنید.

""" Mad Libs Generator
----

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

------------------------------------

"""

#Loop back to this point once code finishes

loop = 1

while (loop < 10):

# All the questions that the program asks the user

noun = input("Choose a noun: ")

p_noun = input("Choose a plural noun: ")

noun2 = input("Choose a noun: ")

place = input("Name a place: ")

adjective = input("Choose an adjective (Describing word): ")

noun3 = input("Choose a noun: ")

#Displays the story based on the users input

print ("------------------------------------------")

print ("Be kind to your",noun,"- footed", p_noun)

print ("For a duck may be somebody's", noun2,",")

print ("Be kind to your",p_noun,"in",place)

print ("Where the weather is always",adjective,".")

print ()

print ("You may think that is this the",noun3,",")

print ("Well it is.")

print ("------------------------------------------")

# Loop back to "loop = 1"

loop = loop + 1

پروژه حدس زدن اعداد

این یک پروژه ساده پایتون با پتانسیل های زیادی است. حتی می توان آن را یک مینی بازی نامید. برنامه ای ایجاد کنید که در آن رایانه به طور تصادفی عددی را از 1 تا 10، 1 تا 100 یا هر محدوده دیگری انتخاب کند. پس از آن، به مصرف کنندگان سرنخی ارائه دهید تا به آنها در کشف تعداد کمک کنید. در میان پروژه های برنامه نویسی پایتون، پروژه حدس اعداد می تواند یک پروژه بسیار کاربردی در برنامه های مختلف باشد.

پروژه ساده حدس اعداد با پایتون

زمانی که کاربر به اشتباه حدس بزند، سرنخ دیگری به او داده می شود و امتیاز او کاهش می یابد. ضرب، تقسیم پذیر، کوچکتر یا بزرگتر، یا ترکیبی از همه اینها می تواند به عنوان یک اشاره استفاده شود. در این پروژه پایتون، شما همچنین به توابع مقایسه برای متمایز کردن اعداد ورودی و تخمینی، مقایسه این دو و یافتن تفاوت و بررسی اینکه آیا یک عدد واقعی ارائه شده است نیاز دارید.

""" Number Guessing Game

----------------------------------------

"""

import random

attempts_list = []

def show_score():

if len(attempts_list) <= 0:

print("There is currently no high score, it's yours for the taking!")

else:

print("The current high score is {} attempts".format(min(attempts_list)))

def start_game():

random_number = int(random.randint(1, 10))

print("Hello traveler! Welcome to the game of guesses!")

player_name = input("What is your name? ")

wanna_play = input("Hi, {}, would you like to play the guessing game? (Enter Yes/No) ".format(player_name))

# Where the show_score function USED to be

attempts = 0

show_score()

while wanna_play.lower() == "yes":

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


try:

guess = input("Pick a number between 1 and 10 ")

if int(guess) < 1 or int(guess) > 10:

raise ValueError("Please guess a number within the given range")

if int(guess) == random_number:

print("Nice! You got it!")

attempts += 1

attempts_list.append(attempts)

print("It took you {} attempts".format(attempts))

play_again = input("Would you like to play again? (Enter Yes/No) ")

attempts = 0

show_score()

random_number = int(random.randint(1, 10))

if play_again.lower() == "no":

print("That's cool, have a good one!")

break

elif int(guess) > random_number:

print("It's lower")

attempts += 1

elif int(guess) < random_number:

print("It's higher")

attempts += 1

except ValueError as err:

print("Oh no!, that is not a valid value. Try again...")

print("({})".format(err))

else:

print("That's cool, have a good one!")

if __name__ == '__main__':

start_game()

شبیه ساز پرتاب تاس

همانطور که از نام برنامه پیداست، ما یک تاس پرتاب را تقلید خواهیم کرد. این یکی از جذاب‌ترین پروژه‌های پایتون است، زیرا با هر بار انداختن تاس، یک عدد تصادفی تولید می‌کند. کاربر آزاد است که تاس را هر چند بار که دوست دارد بیاندازد. وقتی مشتری تاس می اندازد، برنامه اعداد تصادفی بین 1 تا 6 تولید می کند.

برنامه ساده شبیه ساز پرتاب تاس در پایتون

سپس مشتری شماره نمایش داده شده را می بیند. همچنین از مشتریان پرسیده می شود که آیا می خواهند دوباره تاس بیندازند. تابعی که ممکن است به طور تصادفی عددی بین 1 و 6 را انتخاب و چاپ کند نیز باید در برنامه گنجانده شود. این مجموعه از پروژه های سطح مبتدی پایتون به توسعه یک پایه محکم در ایده های برنامه نویسی ضروری کمک می کند. با این نمونه پروژه پایتون، می توانید بازی ساده ای ایجاد کنید که تک نفره یا چند نفره قابل انجام باشد.

import random

#Enter the minimum and maximum limits of the dice rolls below

min_val = 1

max_val = 6

#the variable that stores the user’s decision

roll_again = "yes"

#The dice roll loop if the user wants to continue

while roll_again == "yes" or roll_again == "y":

print("Dices rolling...")

print("The values are :")

#Printing the randomly generated variable of the first dice

print(random.randint(min_val, max_val))

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


#Printing the randomly generated variable of the second dice

print(random.randint(min_val, max_val))

#Here the user enters yes or y to continue and any other input ends the program

roll_again = input("Roll the Dices Again?")

الگوریتم جستجوی باینری

به قول ضرب المثل “یافتن سوزن در انبار کاه”. با استفاده از روش جستجوی دودویی، این برنامه برای رسیدن به این هدف طراحی شده است. شما می توانید لیستی از اعداد تصادفی از 0 تا 100 ایجاد کنید که هر عدد متوالی با دو عدد متفاوت است. یکی از معروفترین نمونه پروژه پایتون که در برنامه های مختلف کاربرد دارد همین جستجوی باینری است.

کد الگوریتم جستجوی باینری پایتون

هنگامی که کاربر یک عدد تصادفی را وارد می کند، کامپیوتر بررسی می کند که آیا در لیست ظاهر می شود یا خیر. آن را با تقسیم لیست به دو نیمه انجام می دهد. اگر شماره در قسمت اول لیست یافت شود، نرم افزار نیمه دوم را حذف می کند و بالعکس.

جستجو تا زمانی ادامه می یابد که برنامه شماره کاربر را پیدا کند یا اندازه زیر آرایه به صفر برسد (این نشان می دهد که عدد در لیست ظاهر نمی شود). این پروژه ایده پیشنهادی در پایتون به شما در توسعه و پیاده‌سازی الگوریتمی کمک می‌کند که فهرستی را برای یک عنصر خاص جستجو می‌کند. انواع پروژه های برنامه نویسی پایتون را می توانید با استفاده از جستجوی باینری پیش ببرید.

# Recursive Binary Search algorithm in Python

def binarySearch(array, x, low, high):

if high >= low:

mid = low + (high - low)//2

# If found at mid, return the value

if array[mid] == x:

return mid

# Search the first half

elif array[mid] > x:

return binarySearch(array, x, low, mid-1)

# Search the second half

else:

return binarySearch(array, x, mid + 1, high)

else:

return -1

array = [1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10]

x = int(input("Enter a number between 1 and 10:"))

result = binarySearch(array, x, 0, len(array)-1)

if result != -1:

print("Element is present at position" + str(result))

else:

print("Element not found")

ساعت زنگدار

این برنامه پایتون رابط خط فرمان (CLI) است و قدم خوبی برای یک توسعه دهنده مبتدی می باشد. این برنامه بیشتر از تنظیم زنگ هشدار، امکان افزودن لینک های خاص یوتیوب را به یک فایل متنی فراهم می کند. هنگامی که کاربر یک زنگ هشدار تنظیم میکند، کد یک ویدیوی تصادفی را انتخاب می کند و شروع به پخش آن می کند. با صرفی مدت زمان بر روی نمونه پروژه پایتون ساعت زنگ دار، می توانید یک پروژه حرفه ای ایجاد کنید که قابلیت استفاده مستمر باشد.

""" Alarm Clock

----------------------------------------

"""

import datetime

import os

import time

import random

import webbrowser

# If video URL file does not exist, create one

if not os.path.isfile("youtube_alarm_videos.txt"):

print('Creating "youtube_alarm_videos.txt"...')

with open("youtube_alarm_videos.txt", "w") as alarm_file:

alarm_file.write("https://www.youtube.com/watch?v=anM6uIZvx74")

def check_alarm_input(alarm_time):

"""Checks to see if the user has entered in a valid alarm time"""

if len(alarm_time) == 1: # [Hour] Format

if alarm_time[0] < 24 and alarm_time[0] >= 0:

return True

if len(alarm_time) == 2: # [Hour:Minute] Format

if alarm_time[0] < 24 and alarm_time[0] >= 0 and \

alarm_time[1] < 60 and alarm_time[1] >= 0:

return True

elif len(alarm_time) == 3: # [Hour:Minute:Second] Format

if alarm_time[0] < 24 and alarm_time[0] >= 0 and \

alarm_time[1] < 60 and alarm_time[1] >= 0 and \

alarm_time[2] < 60 and alarm_time[2] >= 0:

return True

return False

# Get user input for the alarm time

print("Set a time for the alarm (Ex. 06:30 or 18:30:00)")

while True:

alarm_input = input(">> ")

try:

alarm_time = [int(n) for n in alarm_input.split(":")]

if check_alarm_input(alarm_time):

break

else:

raise ValueError

except ValueError:

print("ERROR: Enter time in HH:MM or HH:MM:SS format")

# Convert the alarm time from [H:M] or [H:M:S] to seconds

seconds_hms = [3600, 60, 1] # Number of seconds in an Hour, Minute, and Second

alarm_seconds = sum([a*b for a,b in zip(seconds_hms[:len(alarm_time)], alarm_time)])

# Get the current time of day in seconds

now = datetime.datetime.now()

current_time_seconds = sum([a*b for a,b in zip(seconds_hms, [now.hour, now.minute, now.second])])

# Calculate the number of seconds until alarm goes off

time_diff_seconds = alarm_seconds - current_time_seconds

# If time difference is negative, set alarm for next day

if time_diff_seconds < 0:

time_diff_seconds += 86400 # number of seconds in a day

# Display the amount of time until the alarm goes off

print("Alarm set to go off in %s" % datetime.timedelta(seconds=time_diff_seconds))

# Sleep until the alarm goes off

time.sleep(time_diff_seconds)

# Time for the alarm to go off

print("Wake Up!")

# Load list of possible video URLs

with open("youtube_alarm_videos.txt", "r") as alarm_file:

videos = alarm_file.readlines()

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


# Open a random video from the list

webbrowser.open(random.choice(videos))

بازی ساده سنگ کاغذ قیچی با پایتون

اگر از نداشتن کسی برای بازی خسته شده اید، یک بازی 5 دقیقه ای سنگ، کاغذ، قیچی را روی کامپیوتر که خودتان ساخته اید امتحان کنید. ما یک بار دیگر از تابع تصادفی استفاده می کنیم. شما اولین نفری هستید که حرکتی را انجام می دهید و برنامه نیز از همین مسیر پیروی می کند. سپس می توانید از یک رشته کامل برای نشان دادن حرکت یا یک الفبای واحد استفاده کنید. برای تایید اعتبار حرکت، باید یک تابع ایجاد شود. برنده دور خاص با استفاده از یک تابع متفاوت تعیین می شود. سپس می توانید انتخاب کنید که دوباره بازی کنید یا تعداد معینی از حرکات را جلوتر از زمان تعیین کنید. همچنین لازم است یک روش حفظ امتیاز ایجاد شود که برنده نهایی را در نتیجه گیری بازگرداند.

""" Rock Paper Scissors

----------------------------------------

"""

import random

import os

import re

os.system('cls' if os.name=='nt' else 'clear')

while (1 < 2):

print ("\n")

print ("Rock, Paper, Scissors - Shoot!")

userChoice = input("Choose your weapon [R]ock], [P]aper, or [S]cissors: ")

if not re.match("[SsRrPp]", userChoice):

print ("Please choose a letter:")

print ("[R]ock, [S]cissors or [P]aper.")

continue

# Echo the user's choice

print ("You chose: " + userChoice)

choices = ['R', 'P', 'S']

opponenetChoice = random.choice(choices)

print ("I chose: " + opponenetChoice)

if opponenetChoice == str.upper(userChoice):

print ("Tie! ")

#if opponenetChoice == str("R") and str.upper(userChoice) == "P"

elif opponenetChoice == 'R' and userChoice.upper() == 'S':

print ("Scissors beats rock, I win! ")

continue

elif opponenetChoice == 'S' and userChoice.upper() == 'P':

print ("Scissors beats paper! I win! ")

continue

elif opponenetChoice == 'P' and userChoice.upper() == 'R':

print ("Paper beat rock, I win!")

continue

else:

print ("You win!")

در میان پروژه های برنامه نویسی پایتون، بازی سنگ کاغذ
پروژه ساخت بازی دوز با پایتون

Tic-Tac-Toe یک بازی دو نفره است که شامل یک شبکه نه مربعی است. هر بازیکن به طور متناوب فضای خود را با یک O یا X مشخص می کند. بازیکنی که بتواند سه O یا X را به صورت مورب، افقی یا عمودی علامت گذاری کند برنده است. هر بازیکن باید حریف خود را در حین تلاش برای ایجاد زنجیره خود مسدود کند. برای این پروژه از کتابخانه Pygame Python استفاده می کنیم.

پروژه ساخت بازی دوز با پایتون
پروژه کرنومتر با پایتون (شمارشگر معکوس)

این برنامه تایمر شمارش معکوس تعداد ثانیه ها را به عنوان ورودی می گیرد و ثانیه به ثانیه شمارش معکوس می کند تا پیامی را نمایش دهد. ماژول زمان را پیاده سازی می کند که ارزش دانستن در مورد آن را دارد و ساختن آن یک ماژول نسبتاً آسان است.

import time

# The countdown function is defined below

def countdown(t):

while t:

mins, secs = divmod(t, 60)

timer = '{:02d}:{:02d}'.format(mins, secs)

print(timer, end="\r")

time.sleep(1)

t -= 1

print('Lift off!')

# Ask the user to enter the countdown period in seconds

t = input("Enter the time in seconds: ")

# function call

countdown(int(t))

پروژه تایمر شمارش معکوس

این برنامه تایمر شمارش معکوس یکی از پروژه ساده پایتون است که تعداد ثانیه ها را به عنوان ورودی می گیرد و ثانیه به ثانیه شمارش معکوس می کند تا پیامی را نمایش دهد. ماژول زمان را پیاده سازی می کند که ارزش دانستن در مورد آن را دارد و ساختن آن یک ماژول نسبتاً آسان است.
ادغام مرتب سازی

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


مرتب‌سازی مفهوم مهمی است که در کمربند ابزار برنامه‌نویس وجود دارد و مرتب‌سازی ادغام مفهومی ویژه و مهم است. مرتب سازی نیز یکی از پروژه ساده پایتون برای افراد مبتدی است. در حالی که توابع مرتب‌سازی مانند مرتب ‌سازی درج، مرتب‌ سازی حبابی و مرتب ‌سازی انتخابی وجود دارد، مرتب ‌سازی ادغام، ارزش دانستن دارد. زیرا برای مرتب‌ سازی مقادیر زیادی داده مؤثر است.
برنامه اعلان دسکتاپ

آیا تا به حال خواسته اید بدانید که هشدارها چگونه کار می کنند؟ این پروژه ساده پایتون بینش هایی را در مورد وضعیت ایجاد می کند. برنامه های اعلان دسکتاپ بر روی رایانه شما اجرا می شوند و اطلاعات را در فواصل زمانی از پیش تعیین شده به شما تحویل می دهند. به  شما عزیزان توصیه می کنیم از کتابخانه هایی مانند notify2، درخواست ها و موارد دیگر برای ایجاد چنین نرم افزاری استفاده کنید.
پروژه دانلود ویدئو های یوتیوب با پایتون

کار بر روی دانلود کننده ویدئوی YouTube یکی از بهترین راه ها برای شروع پروژه های عملی خود در پایتون برای دانش آموزان است. هر ماه حدود یک میلیارد نفر یوتیوب را تماشا می کنند. گاهی اوقات، ما از دانلود بی پایان ویدیوها لذت می بریم.

پروژه دانلود ویدئو های یوتیوب با پایتون

اگرچه یوتیوب این ویژگی را ارائه نمی دهد، اما می توانید یک برنامه ساده با رابط کاربری بسازید که به شما امکان می دهد ویدیوها را در قالب ها و سطوح کیفی مختلف در یوتیوب دانلود کنید. این پروژه در ابتدا پیچیده به نظر می رسد، اما با شروع کار ساده می شود.
مسدود کننده وب سایت پایتون

وقتی از اینترنت استفاده می کنیم، با وب سایت های نامطلوب زیادی مواجه می شویم. این یک پروژه مفید پایتون است که به شما امکان می دهد نرم افزاری ایجاد کنید که از بارگذاری وب سایت های خاص جلوگیری می کند. این برنامه برای دانش‌آموزانی مفید است که می‌ خواهند بدون حواس‌پرتی رسانه‌ های اجتماعی یاد بگیرند. ذکر یک پروژه پایتون در رزومه می تواند آن را از بقیه متمایز کند. در نظر داشته باشید که طراحی سایت با پایتون نیز امکانپذیر است و اگر قصد برای شما جالب است که بدانید چگونه با پایتون طراحی سایت کنید، می توانید مطلب مورد نظر را در وبلاگ ما مشاهده کنید.
پروژه ساده حدس کلمه با پایتون

تمرکز این نام بر روی حدس زدن کلمه تولید شده توسط کاربر است. می‌توانید فهرستی از کلماتی که باید از آن‌ها کلمه انتخاب شود، و همچنین محدودیتی در تعداد حدس‌هایی که می‌توان انجام داد، تهیه کنید. پس از آن، شما آزاد هستید که قوانین خود را تعیین کنید!

هنگامی که کاربر کلمه را ارسال می کند، می توانید مشخص کنید که حرف نوشته شده در این مکان ظاهر شود یا خیر. شما به عملکردی نیاز دارید که تشخیص دهد کاربر در حال تایپ حروف یا اعداد است و در این صورت پیام های خطای مناسب را نمایش می دهد.
بازی ماجراجویی مبتنی بر متن

این یک نسخه ساده از بازی ماجراجویی است که کاملاً مبتنی بر متن می باشد. در این نسخه از بازی، کاربران می‌توانند در اتاق‌های متعددی در یک تنظیمات واحد بگردند و توضیحاتی برای هر مکان بسته به ورودی کاربر ارائه می‌شود. این یکی از جالب‌ترین پروژه‌های پایتون است که من دیده‌ام.

شما باید موانعی بسازید و مسیرهایی را که کاربران می‌توانند اتاق‌ها را طی کنند، تعیین کنید، همچنین محدودیت‌های حرکتی را تعیین کنید و یک ردیاب را در نظر بگیرید که می‌تواند میزان حرکت یا راه رفتن کاربر در بازی را اندازه‌گیری کند. ذکر پروژه های پایتون در رزومه می تواند آن را از بقیه متمایز کند.
برنامه تابع فیبوناچی برای پایتون

شما یک عدد ارائه می دهید و سپس تابع تعیین می کند که آیا عدد بخشی از دنباله فیبوناچی است یا خیر. شما همچنین تعدادی توابع را ایجاد و پیاده سازی خواهید کرد و همچنین با رشته ها، متغیرها، عملگرها، اعداد صحیح و سایر انواع داده کار خواهید کرد.

این ایده ها، مانند 2 + 2، پایه و اساس دانش ریاضی شما هستند و پروژه های ساده پایتون روشی لذت بخش برای یادگیری در مورد آنها ارائه می دهند و می توانند به شما در درک و به خاطر سپردن بهتر آنها کمک کنند.
پروژه ماشین حساب با پایتون

یکی از پروژه های ساده پایتون که می توانید انجام دهید، ساخت ماشین حساب با پایتون می باشد که خلاقیت شما را افزایش می دهد. برای ساخت یک ماشین حساب نیاز است که علاوه بر برنامه نویسی پایتون، بتوانید با رابط کاربری گرافیکی نیز کار کنید تا طراحی ماشین حساب را انجام دهید. ما در مقاله مجزا کد نویسی ماشین حساب با استفاده از پایتون را بررسی کرده ایم که می توانید آن را در سایت مطالعه کنید. اگر هنوز برای یادگیری پایتون شک دارید، بهتر است تا از پیش نیاز های پایتون شروع کنید و یادگیری را انجام دهید.
دانلود نمونه پروژه های پایتون

 پایتون
برنامه نویسی   
کدنویسی ماشین حساب سیستم عددی در پایتون — از صفر تا صد
در این مقاله یک ماشین حساب سیستم عددی در پایتون می‌سازیم که با استفاده از آن می‌توانیم هر عددی را از هر مبنایی به مبنای دیگر تبدیل کنیم.

.

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


کدنویسی ماشین حساب سیستم عددی در پایتون — از صفر تا صد   
برنامه نویسی.کامپیوتر.مهندسی   
ساخت بازی سنگ کاغذ قیچی در پایتون — راهنمای کاربردی
در این مطلب، روش ساخت بازی سنگ کاغذ قیچی در پایتون مورد بررسی قرار گرفته و پیاده‌سازی آن بدون استفاده از کتابخانه‌های بازی خارجی مانند PyGame انجام شده است.
۲۲ آبان ۱۳۹۸
.
الهام حصارکی
ساخت بازی سنگ کاغذ قیچی در پایتون — راهنمای کاربردی   
برنامه نویسی   
آموزش پایتون: ساخت نمودارهای مالی با Bokeh — از صفر تا صد
در این مطلب که به آموزش پروژه محور پایتون اختصاص دارد به صورت گام به گام و به زبان ساده به ساخت نمودارهای مالی با Bokeh پرداخته شده است.
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸
.
میثم لطفی
آموزش پایتون: ساخت نمودارهای مالی با Bokeh — از صفر تا صد   
برنامه نویسی   
۵ قابلیت پیشرفته پایتون و روش های استفاده از آن ها — راهنمای کاربردی
در این مطلب به معرفی 5 قابلیت پیشرفته پایتون و روش استفاده از آن‌ها در پروزه‌های مختلف می پردازیم که احتمالاً تا کنون آن‌ها را مورد استفاده قرار نداده‌اید.
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸
.
میثم لطفی
۵ قابلیت پیشرفته پایتون و روش های استفاده از آن ها — راهنمای کاربردی   
برنامه نویسی   
طراحی اسکریپت ژنتیک در پایتون — به زبان ساده
در این مقاله در خصوص برخی آرگومان‌های خط فرمان و ورودی کاربر صحبت می‌کنیم که طراحی اسکریپت ژنتیک را در پایتون میسر ساخته‌اند.
۵ اردیبهشت ۱۳۹۸
.
میثم لطفی
طراحی اسکریپت ژنتیک در پایتون — به زبان ساده   
برنامه نویسی   
آموزش پایتون: ساخت وب اپلیکیشن برای گردآوری داده با PostgreSQL و Flask
در این مطلب به بررسی ساخت یک وب‌اپلیکیشن پایتون برای گردآوری داده با استفاده از PostgreSQL و Flask خواهیم پرداخت و آن را به صورت آنلاین عرضه می‌کنیم.

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


.
میثم لطفی
آموزش پایتون: ساخت وب اپلیکیشن برای گردآوری داده با PostgreSQL و Flask   
برنامه نویسی   
ساخت یک چت بات (Chatbot) پایتون با NLTK — از صفر تا صد
چت‌بات‌ها هم اینک در حدود 30 درصد از تعامل‌های بین مشتری-سرویس را مدیریت می‌کنند. در این مقاله با روش ساخت یک چت‌بات پایتون به کمک پکیج NLTK آشنا خواهیم شد.
۲۶ فروردین ۱۳۹۸
.
میثم لطفی
ساخت یک چت بات (Chatbot) پایتون با NLTK — از صفر تا صد   
برنامه نویسی   
۱۰ گام تکمیلی ایجاد پروژه متن باز پایتون — راهنمای کاربردی
در این بخش 10 گام تکمیلی ایجاد پروژه پایتون شامل روش تست پروژه و یکپارچه‌سازی آن برای تسریع توسعه و بهبود کیفیت و انسجام کد مورد بررسی قرار می‌دهیم.
۱۹ فروردین ۱۳۹۸
.
میثم لطفی
۱۰ گام تکمیلی ایجاد پروژه متن باز پایتون — راهنمای کاربردی   
برنامه نویسی   
ساخت پروژه متن باز پایتون — راهنمای کاربردی
ایجاد یک پروژه اوپن سورس پایتون ممکن است کار دشواری به نظر برسد؛ اما لازم نیست یک قهرمان باشید. شما صرفاً باید صبور باشید و زمان خود را صرف کنید.
۱۷ فروردین ۱۳۹۸
.
میثم لطفی
ساخت پروژه متن باز پایتون — راهنمای کاربردی   
برنامه نویسی.داده کاوی   
آموزش پایتون: وب اسکرپینگ سایت FiFa.com با BeautifulSoup — راهنمای کاربردی
در این مقاله قصد داریم با استفاده از پایتون و یکی از کتابخانه‌های محبوب آن به نام BeautifulSoup داده‌ها را از وب‌سایت جام جهانی 2018 فیفا استخراج کنیم.
۲۶ اسفند ۱۳۹۷
.
میثم لطفی
آموزش پایتون: وب اسکرپینگ سایت FiFa.com با BeautifulSoup — راهنمای کاربردی   
برنامه نویسی   
آموزش پایتون: تحلیل احساسات توییتر در ۳ دقیقه — به زبان ساده
در این مقاله قصد داریم یک اسکریپت پایتون بنویسیم که برای تحلیل احساسات توییتر افراد مختلف در مورد یک موضوع خاص استفاده می‌شود.
۲۱ اسفند ۱۳۹۷
.
میثم لطفی
آموزش پایتون: تحلیل احساسات توییتر در ۳ دقیقه — به زبان ساده   
برنامه نویسی   
توسعه پایتون به کمک کدهای ++C/C — راهنمای مقدماتی
آیا تاکنون به این فکر کرده‌اید که چگونه برخی محاسبات (برای مثال کتابخانه Numpy) می‌توانند در…

.

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


توسعه پایتون به کمک کدهای ++C/C — راهنمای مقدماتی   
برنامه نویسی   
استخراج داده از اسناد Word با پایتون — از صفر تا صد
در این نوشته به بررسی جزییات استخراج داده و اطلاعات از اسناد ورد به صورت محلی…
۲۱ آذر ۱۳۹۷
.
میثم لطفی
استخراج داده از اسناد Word با پایتون — از صفر تا صد   
برنامه نویسی   
آموزش پایتون (Python) — مجموعه مقالات جامع وبلاگ فرادرس
«پایتون» (Python) یک زبان برنامه‌نویسی «همه منظوره» (General Purpose) و «سطح بالا» (High-level Programming Language) محسوب…
۱۸ مهر ۱۳۹۷
ordPress
آموزش تعمیرات نرم‌افزاری موبایل
● آموزش‌های رایگان
logo
دانلود اپلیکیشن فرادرسومه برای برنامه نویسان : احتمالا شما هم تا به حال برای استخدام به سازمان‌های مختلف رزومه ارسال کرده اید. فکر کنید شما مدیری هستید که روزانه باید چندین و چند رزومه را مطالعه و سپس از بین آن‌ها بهترین را برای مصاحبه انتخاب کند. مطمئنا شما در چنین مقامی وقت برای خواندن خط به خط رزومه نخواهید داشت و چیزی در رزومه باید نظر شما را جلب کند تا به مطالعه دقیق‌تر آن بپردازید. ما در این مقاله قصد داریم به شما تکنیک‌های ساخت رزومه ای را آموزش دهیم که مدیر مربوطه را مجبور کند از منشی خود بخواهد جلسه ای حضوری برای مصاحبه با شما ترتیب دهد. اگر علاقه‌مندید نوشتن رزومه خود را به صورت حرفه ای شروع کنید، ادامه این مطلب را از دست ندهید.
برای ساخت رزومه مهارت‌های خود را در مرکز توجه قرار دهید

نوشتن مهارت‌ها

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


در واقع در ابتدا مدیران چندان توجهی به اطلاعات شخصی شما از جمله تاریخ تولد، محل سکونت و حتی جنسیت شما نمی‌کنند. چیزی که باید در ابتدا در رزومه شما به چشم آید لیست تخصص و مهارت‌های شماست. پیشنهاد ما برای شروع این است: در یک عنوان (Header) ساده اسم و عنوان شغلی خود را بنویسید. در پایین به صورت تیتروار مهارت‌های (Skill) اصلی خود را که به گرفتن شغل مورد نظر کمک می‌کنند، درج کنید. از نوشتن موارد اضافی خودداری کنید. مثلا اگر آشپز خوبی هستید یا اطلاعات تاریخی خوبی دارید اصلا لزومی ندارد در این بخش به آن‌ها اشاره کنید.
توجه داشته باشید که رزومه شما نباید عکس پرسنلی داشته باشد. توجه نکردن به این موضوع می‌تواند باعث رد شدن رزومه شما در همان مرحله اول، توسط تیم منابع انسانی شرکت، شود. زیرا منابع انسانی بسیاری از شرکت‌ها بر این اعتقادند که نباید افراد را بر اساس ظاهر قضاوت کرد و معیار باید توانایی‌ها و مهارت‌های فنی آن باشد. اما این موضوع برای شرکت‌های مختلف، متفاوت است و باید بررسی کنید که آن شرکت‌ها چه اطلاعاتی را از شما می‌خواهند. بنابراین برای روزمه خود را متناسب با اطلاعات درخواستی بنویسید.
زمان نوشتن رزومه توضیح اضافه ندهید

مختصر بنویسید

بهتر است بدانید که روزمه شما نباید از چهار صفحه تجاوز کند و بهترین حالت این است که بتوانیم تمام آنچه را که لازم است، نهایتا در دو صفحه مطرح کنیم. بهتر است همه مهارت‌ها و دانش خود در رزومه با جزئیات توضیح ندهیم. زیرا مطالعه آن از حوصله خواننده رزومه خارج خواهد بود و به احتمال زیاد هم موفق به توضیح تمام آنچه می‌دانیم نخواهیم شد. پیشنهاد می‌کنیم که بعد از مهارت‌ها به سراغ سر فصل تجارب (Experience) بروید و آن‌ها را به صورت تیتر وار با اشاره کلی به مسئولیت‌ها و کارهای انجام شده در بازه زمانی مشخص بیان کنید. در این بخش شما دقیقا به تجربه‌های کاری خود و پروژه‌های انجام شده اشاره می‌کنید.
بیشتر بخوانید : دانلود رایگان کتاب آشنایی با مهارت‌های نرم برای برنامه نویسان

در واقع شما باید بگویید که در چه سالی و در کدام شرکت شروع به کار کرده اید و چه مسئولیت هایی داشته اید. همچنین باید زمان ترک شغل قبلی و علت آن را نیز بنویسید. زیرعنوان هایی را (Subtitle) به تعریف پروژه‌ها اختصاص دهید. حتی پروژه هایی که به صورت داوطلبانه و بدون دریافت هزینه انجام داده اید هم برای مدیران جذاب هستند. توجه داشته باشید که جهش‌های آنی و ترفیع گرفتن‌های ناگهانی و بدون دلیل، اصلا برای مدیران جذاب نیست. دراین مواقع اولین تصوری مدیران این است که شما با زد و بندهای خاص ترفیع درجه گرفته اید و کمتر ذهنشان به سمت رشد و شکوفایی ناگهانی استعدادهای شما می‌رود. پس بهتر است روند رشد شما و دلایل مربوط به آن‌ها در رزومه کاملا مشخص باشد.

همچنین اگر برای مدت طولانی در یک سطح باقی مانده باشید و پیشرفتی در کار خود حاصل نکرده باشید، این تصور برای خواننده رزومه ایجاد می‌شود که تمایل چندانی به رشد ندارید و تنها برای کسب درآمد حداقلی و گذران وقت سراغ این موقعیت شغلی آمده اید. توجه کنید که اگر در مدت‌های کوتاه از شرکت به شرکتی دیگر یا از پروژه ای به پروژه دیگر رفته باشید، برای مدیران نشانه آن خواهد بود که شما فردی ناسازگار با محیط کار و یا بی هدف هستید.

 در اغلب رزومه‌ها بخشی با عنوان سرگرمی‌ها (Hobbies or Outside interests) وجود دارد. مطمئنا مدیران دلشان نمی‌خواهد بدانند شما طرفدار کدام تیم فوتبال هستید یا کدام سریال را دنبال می‌کنید. آن‌ها فقط می‌خواهند مطمئن شوند که شما بعد از خروج از اداره و پایان ساعت کاری مغز خود را خاموش نمی‌کنید و درون گنجه نمی‌گذارید.

مثلا اگر شما از طرفداران پادکست‌های Syntax.fm هستید یا اگرهمیشه اخبار فناوری را در بخش بایتس نیویورک تایمز دنبال می‌کنید احتمالا به شدت مستعد استخدام در یک شرکت تکنولوژی محور خواهید بود. مدیران این مجموعه‌ها حتما از داشتن کارمندی چون شما، که عاشق دنیای فناوری است و بخشی از اوقات فراغت خود را با علاقه به مطالعه و گوش دادن به اتفاقات تازه این حوزه اختصاص می‌دهد، خوشحال خواهند شد.
بیشتر بخوانید : چگونه در شرکت‌های برنامه نویسی استخدام شویم؟
چه زمانی درباره مدارک تحصیلی صحبت کنیم؟

مدرک تحصیلی

اگر وارد محیط‌های برنامه نویسی شده باشید حتما به این مورد بر خورده اید. به شکل جالبی تعداد زیادی از برنامه نویسان مدرک دانشگاهی مرتبط ندارند. مهندسین عمران، مهندسین معدن، حتی فارغ التحصیلان رشته‌های غیر مهندسی، همه پشت کامپیوتر‌ها نشسته اند و به سرعت و تسلط خیره کننده ای مشغول به کدنویسی هستند. بله، درست متوجه شده اید. مدرک تحصیلی ما برای مدیران در الویت آخر قرار دارد. بنابراین منطقی‌تر است که آن‌ها را در انتهای رزومه و پس از اینکه مدیران به توانایی‌های ما به عنوان یک برنامه نویس ایمان آوردند مطرح کنیم.

پیشنهاد می‌کنیم در این بخش که عنوان تحصیلات (Education) به خود می‌گیرد مجددا به شکل تیتروار به بررسی سابقه تحصیلی خود بپردازید. بهتر است در این بخش از مدرک دیپلم تا آخرین مدرک اخذ شده را همراه با نام موسسه و دانشگاه بیاورید. اینکه شما دانشجوی برتر فلان دوره دانشگاه بوده اید چندان برای مدیران جذاب نیست و آن‌ها بیشتر شما را از روی پروژه‌های موفقی که انجام داده اید قضاوت خواهند کرد.
تفاوت‌های خود را نشان دهید

خود را متمایز کنید

حتی اگر مدیران به دنبال کسی باشند تا کار ساده ای را (از لحاظ فنی) در مجموعه انجام دهند باز هم ترجیح می‌دهند کسی را استخدام کنند که فقط یک برنامه نویس ساده با ده سال سابقه کار نیست. پس ما باید تمایز خود را در هنگام نوشتن رزومه با دیگران نشان دهیم. به مثال زیر توجه کنید:

حوصله سر بر:

برنامه نویس – در شرکت ایست کٌست پاور – از سال 1995 تا 2005

    نویسنده اپلیکیشین‌های ویژوآل بیسیک برای کنترل ماشین ها

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


جذاب:

برنامه نویس – در شرکت ایست کٌست پاور – از سال 1995 تا 2005

    نویسنده اپلیکیشن‌های ویژوآل بیسیک برای کنترل راکتورهای هسته ای

متوجه تفاوت شدید؟ وقتی شما می‌گویید وظیفه برنامه نویسی برای کنترل ماشین‌ها را برعهده داشته اید، ممکن است این تصور برای مدیران ایجاد می‌شود که منظور شما از ماشین، یک آسانسور ساده است. خیلی بعید است که ذهنشان به سمت چیزی به جذابی راکتورهای هسته ای برود. پس لطفا بیش از حد هم فروتن نباشید و با کوتاه‌ترین جملات سعی کنید تمام آنچه را که انجام داده اید منتقل کنید. در مثال دوم با اضافه کردن تنها یک کلمه، رسیدن به جلسه مصاحبه را تضمین کردیم.
هنگام ساخت رزومه نکات مربوط به UI را رعایت کنید

ظاهر رزومه

نیازی نیست رزومه شما زیبا باشد. اما اگر یک صفحه پر از خطوط پشت سر هم به عنوان رزومه ارائه دهید که سر و ته جمله‌ها عباراتش درست مشخص نیست، مدیران چطور به توانایی شما در کد نویسی و UI اطمینان کنند؟ انتخاب فرمت مناسب می‌تواند رزومه شما را بسیار متفاوت جلوه دهد و در نگاه اول توجه خواننده را جلب کند. پیشنهاد ما این است که فونتی رسمی با شماره 10-12 را برای تایپ مطالب انتخاب کنید. توجه داشته باشید فونتی که انتخاب می‌کنید باید در حالت چاپ شده هم خوانا باشد. هرگز از دو نوع فونت مختلف در ساخت روزمه و یا از فونت‌ها فانتزی یا رنگ‌های عجیب و غریب استفاده نکنید.

برای نوشتن رزومه بهتر است در بین هر بخش و پاراگراف به اندازه کافی فضا قرار دهید. به این فضاهای خالی اصطلاحا فضای تنفس می‌گویند که فرصتی برای نفس کشیدن به خواننده می‌دهند. اغلب متخصصین رشته‌های فنی و مهندسی علاقه چندانی به ادبیات و دستور زبان ندارند و ممکن است در املا ضعیف باشند. اگر شما هم از این دسته مهندسین هستید حتما از دوستان دیگر خود برای رفع اشکالات دستوری و املایی رزومه تان کمک بگیرید.
بیشتر بخوانید : سون کست: چگونه رزومه ای بنویسیم که کارفرما نتواند آن را نادیده بگیرد؟
جمع بندی

فکر می‌کنم حالا آماده ساخت رزومه باشید. در ابتدا، پیش از اینکه به نوشتن رزومه در فرمت استاندارد مشغول ش
سی برای وب اپلیکیشن ها استفاده می شود به طوری که می تواند به شکل اتوماتیک بسیاری از تسک ها را انجام داده و برنامه نویسی را موثرتر نماید.در سایت کافه پروژه ده ها مجری مجرب و مسلط به پایتون مشغول به فعالیت هستند که میتوانید از توانایی و تجربه آنها در پروژه های خود کمک بگیرید.

 

انجام پروژه پایتون (Python)

 
سیستم پرداخت امن کافه پروژه برای انجام پروژه های پایتون (Python)

در کافه پروژه به دلیل اینکه همه پرداخت ها داخل سایت انجام می شود و هزینه ای به حساب مجری کار تا زمان تایید و رضایت کارفرما واریز نمیگردد.

سیستم پرداخت امن کافه پروژه و همچنین داشتن نماد اعتماد الکترونیک و ثبت در ستاد ساماندهی سایت های اینترنتی این اطمینان را به شما می دهد که با خیال راحت اقدام به پرداخت هزینه برای انجام پروژه پایتون (Python) خود نمایید.
کافه پروژه، بزرگترین سایت انجام پروژه پایتون (Python) به  صورت آنلاین و فریلنسری

بسیاری از شغل های امروزی به صورت مجازی و آنلاین و با استفاده از ابزار های الکترونیک و ارتباطی انجام میشوند که دامنه این نوع کار ها، روز به روز گسترده تر میشود.لزوم کار به صورت مجازی و اینترنتی باعث شده است که مجری پروژه نیاز به حضور در مکان خاصی نداشته باشد و میتواند از هر جایی، انجام پروژه ها را بر عهده بگیرد.این پروژه ها معمولا گسسته هستند و شرکت ها به صورت دائم به آنها نیاز ندارند که یک فرد را برای همیشه استخدام کنند.به این افراد اصطلاحا آزاد کار، فریلنسر و گاها  نیروی دورکار گفته میشود.در کافه پروژه هزاران مجری متخصص مشغول به کارن که هرروز به تعدادشان افزوده می شود و کافرمایان عزیز میتوانند با توجه به رزومه و قیمت و همچنین تعامل مستقیمی که از طریق صفحه گفتگو و چت آنلاین با مجری دارند با آرامش خاطر انجام پروژه پایتون (Python) خود را به یکی از این مجریان بسپارند.

 
کافه پروژه؛رابط تقاضا و اجرا در انجام پروژه های پایتون

در این گونه سبک شغلی، چگونه شرکت ها و کارفرمایان با نیروی متخصص در زمینه های گوناگون، ارتباط برقرار کنند؟تیم ما به عنوان یک کارآفرین اینترنتی، به کمک کارفرمایان گرامی آمده است و واسط بین کارفرما و مجری شده است.اگر کارفرما هستید به راحتی میتوانید در زمینه های شغلی مختلف، پروژه سفارش دهید و همزمان قیمت گذاری کنید.میتوانید از سمت مجریان پروژه پیشنهاد برای انجام پروژه دریافت کنید و همزمان میتوانید امتیاز مجریان و نمونه کار های آنها را مشاهده کنید .تا با اطمینان خاطر، بهترین فرد را برای انجام سفارش پایتون خود، انتخاب کنید

بخش زیادی از پروژه های انجامی در سایت ما پروژه های پایتون (Python) هست.مجریان زیادی در این حوزه در سایت مشغول به فعالیت هستند که با توجه به پروژه های انجام شده آنها میتوانید برای همکاری با آنها اقدام نمایید.

 
 کافه پروژه به بیزینس پروژه های پایتون شما کمک میکند

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


افراد زیادی به عنوان فریلنسر در سایت ما مشغول فعالیت هستند، افرادی با توانایی ها، استعداد ها و حرفه های مختلف که در زمینه های مربوط به شغلشان، ماهر و مجرب هستند، افرادی که هر کدام خلاقیت و تفکر منحصر به فرد خودشان را دارند و بنابراین دنیای بینهایتی از چیزهای ممکن را به وجود می آورند.

لازم نیست همه کار ها را شما انجام دهید فقط کافی است شروع به سفارش پروژه پایتون برای کسب و کارتان کنید و خواهید دید در تمام مواردی که شما نیاز به انجام یک پروژه پایتون (Python) دارید، افراد متخصص در این کار به کمک شما می آیند و بهترین نتیجه را به شما ارائه میدهند.

 
بهترین شرایط برای کارفرما و سفارش دهنده در انجام پروژه های پایتون (Python)

۱-محدودیتی در اندازه و حجم پروژه پایتون شما وجود ندارد؛از نوشتن یه برنامه کوچک وساده تا انجام سفارش پروژه های بزرگ و پیچیده پایتون (Python) را با بهترین کیفیت انجام میدهیم.

۲-افراد مختلف، استعداد های گوناگون:زمینه های بسیار زیادی برای ثبت پروژه پایتون وجود دارد و در هر زمینه افراد زیادی آماده انجام سفارش پایتون شما هستند.وجود مجریان پروژه متعدد باعث میشود خیالتان از بابت کیفیت کار راحت شود، چرا که همواره میتوانید بهترین فریلنسر پایتون را برای انجام سفارشتان در هر زمینه، انتخاب کنید.

۳-هزینه های مناسب و سیستم پرداخت آنلاین مطمئن برای انجام پروژه های پایتون

 
چگونه به عنوان کارفرمای پروژه پایتون، فعالیت خود را آغاز کنم؟

    ابتدا پروژه پایتون خود را با ذکر عنوان آن و انتخاب زمینه شغلی، ایجاد کنید و در توضیحات، آنچه که نیاز دارید را همراه با جزئیات شرح دهید.بعد از ثبت پروژه، فریلنسر ها برای انجام پروژه شما درخواست ارسال میکنند
    با توجه به رزومه کاری و پروفایل فریلنسر ها و همچنین کار های انجام شده توسط آنها، بهترین فریلنسر را انتخاب کنید.
    در طول انجام پروژه با فریلنسر در ارتباط باشید تا جزئیات کار به بهترین حالت ممکن، انجام شوند.
    بعد از تحویل پروژه پایتون (Python) خود در صورت رضایت کامل از پروژه انجام شده، میتوانید عملیات پرداخت را به صورت آنلاین انجام دهید و کار شما به اتمام میم رو پشتیبانی میکنیم , گارانتی میکنیم , تضمینش میکنیم و طوری طراحی اش کردیم که مطمئن باشیم شما به اهدافتون می رسید , مطمئن باشیم که وقتتون هدر نمیره و پایتون رو یک بار و اصولی به صورت تخصصی یاد می گیرید .
ما توی این دوره کاری کردیم که شما لازم نباشه هزار دفعه از این دوره بری روی اون دوره و نمی آیم هزار تا دوره پایتون بسازیم و توی هر کدومش بگیم بیا دوره پیشرفته تر رو ببین. یه راست یه دوره کامل و جامع برات آماده کردیم که همیشه هم داره آپدیت میشه و مباحث جدیدی بهش اضافه میشه .
من به شخصه وقتی که اول راه برنامه نویسی بودم و میخواستم تازه شروع کنم اصلا هیچ دوره اموزشی تقریبا نبود و منابع همشون خیلی بدرد نخور و ناقص بودن .به مرور زمان سایت های زیادی وارد این کار شدن(و هنوزم هستن و دارن بیشتر هم میشن ) و فقط برای این که یه پولی به جیب بزنن میومدن دوره های بیخود تولید میکردن و کلی هم بابتش هزینه می گرفتند و مخاطب بیچاره هم که چون هیچ آموزشی غیر از این آموزش ها نبود مجبور می شد بخره و ثبت نام کنه و کلی پول بابت این آموزش ها می داد و هیچی هم نصیبش نمی شد نه خبری از پشتیبانی که حرفشو میزدن بود نه هیچ چیز دیگه ای ! حالا مخاطب می موند و وقت تلف شده و هزینه رفته شده ! از همون روز های اول میگفتم روزی که در این زمینه متخصص بشم حتما آموزش رو شروع میکنم و کاری میکنم که افرادی که میخوان به این زمینه وارد بشن واقعا متخصص بشن نه این که یه سری آدمی بشن که یا بخاطر آموزش های خیلی بد از برنامه نویسی زده میشن یا بخاطر اسم های الکی و دروغ ( مثل غول برنامه نویسی و آموزش جامع پایتون در دو ساعت و .... ) که سایت ها میزارن روی دوره های ناقصشون اعضای دوره ها فکر میکنن خیلی حرفه ای شدن و میرن یه جا استخدام بشن یا میرن پروژه بگیرن و در نهایت توی مصاحبه رد میشن یا پروژه رو بهشون نمیدن یا پروژه رو بهشون میدن ولی میبینن من که انقدر حرفه ای بودم چجوری نمیتونم این پروژه رو انجام بدم؟ و از انجام پروژه ناتوان میشن و چه وقت و هزینه تلف شده و از بین رفته و امید و آرزو هایی که این همه وقت داشتن و از دست رفت که رفت ....

بعد از این که با کلی آزمون و خطا و زحمت و تلاش توی برنامه نویسی متخصص شدم به دلیل این که بودجه و توانایی مالی کافی نداشتم نمیتونستم سایتی راه اندازی کنم و آموزش قرار بدم و چندین سال در آموزشگاه ها به صورت حضوری تدریس میکردم و در بعضی شرکت ها هم کار میکردم ( و طی همین مدت چند صد نفر رو از صفر صفر متخصص کردم و الان همشون توی این زمینه حرفه ای شدند و توی این زمینه مشغول به کار هستن ) و بعد از چند سال کار دیدم وقتش رسیده که وب سایت خودم رو راه اندازی کنم و در این زمینه به هموطنانم توی سراسر کشور کمک کنم و بتونم هر تعداد هم که شده توی برنامه نویسی متخصص راهی بازارکار کنم . و حالا هدلرن رو چند وقتی هست راه اندازی کردم و دارم جامع ترین آموزش ها رو در سطح تخصصی و اصول بین المللی در اختیار همه قرار می دم با کمترین هزینه ! اونقدر هزینه دوره ها کم هست که برای همه قابل خرید باشه و همه بتونن از محتوای دوره ها استفاده کنن ! و با این قیمت ها سودی که برای خودم و مجموعه می مونه تقریبا صفر هست و بعضا از جیب برای دوره ها هزینه میکنم . **خوشبختانه بین کاربران و هموطنانم اونقدری شعور ها و درک ها بالا رفته که بتونن به درستی بین دو چیز قضاوت کنن ! دوستان دچار اشتباه نشین هزینه این دوره اونقدری نیست که بخواهید سرش آزمون خطا کنید و وقت ارزشمندتون رو هدر بدید ! الان و همین امروز با هزینه این دوره حدودا میشه یک نسخه دکتر یا یک غذا برای یک وعده غذا ساده رو خرید . حالا کدوم رو انتخاب می کنید ؟

دوستان عزیز یکبار برای پیشرفت خودتون وقت بذارید و در این دوره ثبت نام کنید . تا ثمراتشو توی زندگیتون ببینید .
آموزش جامع و کامل

ما در این آموزش به صورت جامع زبان برنامه نویسی پایتون را توضیح دادیم و به صورت کامل شرح دادیم . برای هر مبحث مثال های زیادی بررسی کردیم تا شما دوستان عزیز بتوانید به راحتی آن مبحث را یاد بگیرید. همچنین این دوره هیچ پیش نیازی ندارد و شما بدون هیچ دانشی از کامپیوتر و حتی با موبایل خود می توانید از این دوره استفاده کنید و برنامه نویسی با پایتون را یاد بگیرید.
پروژه محور بودن و پروژه های عملی

یکی از مهم ترین بخش های این دوره پروژه محور بودن آن است . ما در این دوره تعداد زیادی پروژه عملی را از صفر تا صد انجام دادیم و به نتیجه رساندیم که برخی از آنها ساخت اپلیکیشن با قابلیت چندزبانه بودن و پروژه نرم افزار ماشین حساب و پروژه سیستم مدیریت نظرات و کاربران و پروژه سیستم ذخیره سازی اطلاعات افراد و ... می توان نام برد .
بررسی سوالات مصاحبه های استخدامی و آماده کردن شما برای ورود به بازارکار

در کنار آموزش های جامع و پروژه های عملی ما بخش سوالات مصاحبه های استخدامی را هم قرار دادیم تا شما با سوالاتی که در مصاحبه های استخدامی پایتون پرسیده می شود به راحتی جواب بدهید و با حقوق بالا استخدام شوید . ما همچنین فایل کامل سوالات را در اختیار شما قرار می دهیم.
پشتیبانی دوره

ما در این دوره پشتیبانی 24 ساعته را ارائه میکنیم و شما در هر ساعتی با هر مشکلی مواجه شدید می توانید سوال خود را بپرسید و در کمتر از 30 دقیقه جواب بگیرید . ما همواره در مسیر پیشرفت کنار شما هستیم.
ارائه مدرک پایان دوره

پس از این که این دوره را به پایان رساندید می توانید مدرک پایان دوره هدلرن را به صورت رایگان دریافت کنید . این مدرک گواهی است بر این که شما این دوره را به صورت کامل مشاهده کرده اید و مباحث آن را یاد گرفته اید .
گارانتی بازگشت هزینه

ما این دوره را گارانتی کرده ایم به همین دلیل اگر به هر دلیلی از دوره ناراضی بودید ما هزینه شما را در کمتر از 12 ساعت به شما بر می گردانیم .
چرا پایتون را انتخاب کنیم ؟
پایتون در هر زمینه ای کاربرد دارد

با یادگیری پایتون می توانید وب سایت بسازید و می توانید برنامه های موبایلی برای اندروید و ایفون بسازید یا می توانید برنامه هایی برای ویندوز و مک و لینوکس بسازید . همچنین پایتون پرکاربرد ترین و محبوب ترین و قدرتمند ترین زبان برنامه نویسی برای توسعه و ساخت هوش مصنوعی است . با پایتون هر کاری می توانید انجام دهید و این واقعا عالی است چون شما با یک بار یادگیری توانایی های بسیار زیادی پیدا می کنید و در واقع به یک شخص همه فن حریف تبدیل می شوید !
پایتون بازارکار عالی و رو به پیشرفت دارد

پایتون زبان برنامه نویسی رو به رشد و محبوبی است و هر روز به محبوبیت و استفاده آن در ایران و سراسر جهان افزوده می شود . شرکت ها و افراد زیادی در ایران و حتی خارج از ایران هستند که به دنبال استخدام برنامه نویسان پایتون هستند همچنین شما می توانید بدون استخدام شدن در خانه کار فریلنسری را شروع کنید و حتی با گرفتن پروژه های خارجی دلاری درآمد داشته باشید .

با بلد بودن و مسلط بودن به پایتون شما به راحتی می توانید استخدام شوید همچنین برنامه نویسان پایتون حقوق بسیار عالی و خوبی هم دارند

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


برای این که از بازارکار عالی برنامه نویسی چه در ایران و چه در خارج از ایران مطمئن شوید لیستی از چند آگهی استخدام برای برنامه نویسی پایتون که حتی بعضی از آنها دورکاری هستند را در زیر قرار دادیم : آگهی استخدام زبان برنامه نویسی پایتون | دوره آموزشی متخصص پایتون
آگهی استخدام زبان برنامه نویسی پایتون | دوره آموزشی متخصص پایتون
آگهی استخدام زبان برنامه نویسی پایتون | دوره آموزشی متخصص پایتون

بنابر این شما بدون سابقه و تجربه کاری می توانید بین بیست تا سی میلیون تومان به راحتی از راه برنامه نویسی پایتون درآمد داشته باشید که البته این مقدار برای استخدام است و شما در صورتی که به صورت فریلنسری کار کنید بیشتر هم می توانید درآمد داشته باشید .

حتی اگر قصد مهاجرت دارید هم برنامه نویسی یکی از پردرآمد ترین و پرتقاضا ترین مشاغل برای مهاجرت است که در زیر نمونه هایی از آن قرار داده شده است : مهاجرت با برنامه نویسی | دوره آموزشی متخصص پایتون
مهاجرت با برنامه نویسی | دوره آموزشی متخصص پایتون
همانطور که می بینید برنامه نویسی کامپیوتر پرتقاضا ترین شغل در کانادا است و شما با برنامه نویسی امتیاز بسیار بالایی در مهاجرت خواهید داشت و همچنین حقوقی بالا حدود 8000 دلار ماهانه ( که به قیمت دلار امروز 400 میلیون تومان ماهانه می شود ) دارید .

شما هم تا این درآمد ها و این موفقیت ها فقط یک دوره فاصله دارید بنابر این فرصت را از دست ندهید .
یادگیری پایتون بسیار ساده است

یادگیری و تسلط به زبان برنامه نویسی پایتون بسیار ساده است و شما در مدت زمان بسیار کمی می توانید آن را یاد بگیرید ! اگر پشتکار داشته باشید می توانید در کمتر از دو هفته به پایتون تسلط پیدا کنید .

پایتون ساختار بسیار ساده ای دارد و مسیریادگیری بسیار همواری دارد .
نیاز به هیچ دانشی از علوم کامپیوتر یا زبان انگلیسی ندارید

شما برای شروع یادگیری پایتون و متخصص شدن در آن هیچ نیازی ندارید که دانشی از کامپیوتر داشته باشید همین که صرفا بتوانید یک کامپیوتر یا لپ تاپ را روشن کنید کافی است بقیه اش با هدلرن !

همچنین برای بسیاری از افراد سوال است که آیا برای یادگیری پایتون نیازی به بلد بودن و مسلط بودن به زبان انگلیسی داریم ؟ خیر شما برای یادگیری پایتون نیاز به بلد بودن پایتون ندارید . در طول مسیر یادگیری پایتون حتی زبان انگلیسی شما تقویت می شود و برخی از افراد به برای تقویت مهارت زبان انگلیسی برنامه نویسی پایتون را یاد می گیرند !

همانطور که گفته شد پایتون یک زبان برنامه نویسی با ساختار راحت و ساده است و مسیریادگیری بسیار همواری دارد ما هم در هدلرن سعی میکنیم قدم های مختلف یادگیری زبان برنامه نویسی پایتون را به دقت قرار داده و دوره های باکیفیتی تولید کنیم .
حتی با موبایل خودتان هم می توانید با زبان پایتون برنامه نویسی کنید !

چه چیزی از این بهتر ! شما در هر جایی تلفن همراه خود را دارید و می توانید یادگیری را در انجا ادامه دهید . شما به راحتی می توانید با موبایل خودتان برنامه نویسی به زبان پایتون را انجام دهید البته که ما توصیه به استفاده از کامیپوتر و لپ تاپ می کنیم.
از کجا شروع کنم؟

برای شروع یادگیری زبان برنامه نویسی پایتون شما باید از این دوره شروع کنید . این دوره از صفر پایتون را به شما آموزش خواهد داد و شما را آماده به رفتن به مراحل بعدی زبان برنامه نویسی پایتون خواهد کرد !

پس این دوره را از دست ندهید !
آیا پایتون نیاز به علم ریاضیات و ریاضی قوی دارد ؟

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.comر ترکیه و اقامت کاری

♦ اپلای برای ویزا کاری
ریز سرفصل دوره جامع برنامه نویسی پایتون

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد