انجام پروژه های برنامه نویسی پایتون python

انجام پروژه های برنامه نویسی پایتون python

انجام پروژه های برنامه نویسی پایتون python

انجام پروژه های برنامه نویسی پایتون python

انجام تمرین پایتون python:

گروه همیارپروژه با داشتن ده ها مجری و برنامه نویس پایتون آماده انجام تمرین های پایتون در هرسطحی می باشد. شما عزیزان میتوانید برای سفارش تمرین های پایتون خود با شماره های – تماس بگیرید و یا به تلگرام این شماره ها پیام دهید.

انجام تمرین پایتون
انجام تمرین پایتون python:

از جمله زبان های برنامه نویسی که مهندسین کامپیوتر سایت همیار پروژه سابقه کار کردن با آن را دارند، زبان برنامه نویسی پایتون Python است؛ بنابراین در صورتی که تمرین پایتون Python دارید، کافیست انجام آن را به مهندسان همیارپروژه بسپارید.

انجام تمرین پایتون Python تقریبا در سابقه کار همگی مهندسان کدنویس سایت همیارپروژه وجود دارد؛ تضمین کیفیت نتیجه نهایی و تعهد به انجام کار در مهلت تعیین شده توسط شما از وظایفی است که سایت همیار پروژه و مهندسان آن هیچگاه از آن سر باز نمی زنند.
انجام تمرین کلاسی پایتون :

دانشجویانی که به دلیل زمان و یا تخصص کم در انجام تمرینات پایتون دچار مشکل هستند میتوانند پروژه های آموزشی خود را برای ما ارسال کرده تا به همراه توضیحات و آموزش آن برای شما دهیم.

گروه همیارپروژه با دارا بودن کادر مجرب و متخصصان آمادگی ارائه خدمات لازم به شما دانشجویان را در زمینه ی انجام پروژه های برنامه نویسی PYTHON را دارا می باشد.به همین منظور شما می توانید با کارشناسان مجموعه در تماس باشید. و پس از ارسال جزییات مربوط به پروژه خود شامل مقالات بیس و نوآوری های تعریف شده از کمک و راهنمایی های ایشان در جهت پیشبرد پروژه استفاده نمایید.کادر همیارپروژه با بررسی مقاله بیس و همچنین نوآوری های مد نظر شما اقدام به انجام پروژه برنامه نویسی شما در کوتاهترین زمان و با بالاترین کیفیت ممکن می نماید.
مشاوره در انجام تمرین پایتون:

مشاوره در انجام پروژه ها و تمرینات پایتون Python توسط کارشناسان همیارپروژه انجام میشود. این کارشناسان از ابتدا انتهای تمرین پایتون Python در کنار شما خواهند بود. و با ارائه گزارش کامل شما را کامل در روند انجام کاری تمرین پایتون قرار خواهند داد.

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


سفارش انجام تمرین های پایتون Python را به گروه همیارپروژه بسپارید و در کمترین زمان ممکن و با قیمت دانشجویی پروژه خود را تحویل بگیرید.
زمان تحویل پروژه :

انجام تمرین های پایتون

 پروژه با تجربه بالا و بهره گیری از مجریان حرفه ای در انجام تمرین های پایتون این اطمینان را به شما میدهد که مطمئن سایت را برای انجام تمرین پایتون خود انتخاب کرده اید برای ثبت سفارش با شماره تماس بگیرید.

در مواقع فراوانی شاهدیم کاربران در انجام پروژه پایتون خود مشکل دارند و به دنبال یک مکان مطمئن برای پروژه خود هستند.

متلب پروژه با تجربه بالا و بهره گیری از مجریان ممتاز آمادگی دارد انجام تمرین پایتون شما در حوزه انجام تمرین کلاسی پایتون ، تمرین درسی پایتون ، تمرین دانشجویی پایتون ، انجام تکالیف با نرم افزار پایتون را در تمامی مقاطع بر عهده گرفته و با کیفیت تحویل شما بدهد

هزینه تمرین پایتون در متلب پروژه به صورت مناقصه ای اعلام میشود و از میان مجموعه پیشنهادات کمترین قیمت به کاربران اعلام میشود مشتری در تمامی مراحل انجام کار از طریق موسسه با مجری در ارتباط خواهد بود و پاسخ همه سوالات خود را دریافت خواهد کرد
چرا باید از پایتون برای انجام تمرین استفاده نماییم؟

تمرین ها و حل آنها در حال حاضر توسط اساتید دانشگاه برای حل دقیق یک مساله و یافتن به نتایج درست و دقیق در زبان برنامه نویسی به دانشجویان واگذار می شود نیاز دانشجویان به استفاده از زبانی جامع که بتواند نیازهای آنها در حل تمرین را پوشش دهد همواره احساس میشود با ظهور زبان پایتون به پایان مشکلات در زمینه حل دقیق تمرین رسیده ایم.

در حال حاضر بسیاری از تمرین ها در حوزه های مختلفی دانشگاه هایی، صنعتی و همچنین کاربری به افراد داده میشود که نیاز به به استفاده از نرم افزارهای مختلف جهت شبیه سازی می باشد که پایتون را میتوان انتخاب اول دانست. پایتون امروزه به عنوان زبان اول برنامه نویسی دنیا با داشتن محیط کدنویسی بسیار حرفه ای توانسته است جایگاه خود را بین کاربران در حوزه حل تمرین پیدا نماید این زبان کاربردی دارای کتابخانه های گسترده ، رابط کاربری حرفه ای و یادگیری آسان است به طوری که مورد استفاده اکثر دانشجویان قرار گرفته است با استفاده از پایتون میتوانید به راحتی هر نوع تمرین در محیط دستی را وارد محیط برنامه نویسی کرده و نتایج بدست آمده را با هم مقایسه کنید.

هدف از دادن تمرین به دانشجویان گرفتن بازخورد مناسب از کیفیت دروس ارائه شده توسط اساتید متلب می باشد پایتون از بهترین ابزارها و زبان های برنامه نویسی برای انجام تمرین ها در حوزه های مختلف می باشد با استفاده از پایتون میتوانید هر نوع تمرینی را حل کرده و جواب های دلخواه بدست بیاورید در حقیقت پایتون به دلیل تنوع در حل انواع مسائل مختلف امروزه کاربردهای فراوانی پیدا کرده است بسیاری از تمرینات که در حوزه های مختلف مطرح میشود به ناچار باید با زبان پایتون حل شوند واین به دلیل قدرت بسیار بالای این زبان می باشد پایتون با داشتن انواع کتابخانه های مختلف کار را برای کاربران آسوده کرده است و دیگر درگیر زمان های طولانی نخواهید شد

 چه نوع تمرین های پایتون را میتواند انجام دهد؟

انجام تمرین دانشجویی پایتون

انجام حل مسائل پایتون

انجام تمرین پیاده سازی با پایتون

انجام تمرین برنامه نویسی با پایتون

انجام تمرین کدنویسی با پایتون

مراحل حل یک تمرین در پایتون

۱- تعریف دقیق مساله : در گام اول باید مشخص شود دقیق چه چیزی میخواهد انجام شود و خواسته های مساله مشخص شود

۲- فراخوانی کتابخانه های مختلف : با توجه به اینکه پایتون از کتابخانه های متعددی پشتیبانی میکند نیاز است با توجه کاربرد یکی از آنها را انتخاب نماییم

۳- تعریف متغیرها : با توجه به نوع تمرین داده شده می بایست متغیرهای مختلف در پایتون تعریف شود

۴- استفاده از عملگرهای شرطی و حلقه ها : با توجه به اینکه بسیاری از دستورات و تمرین های پایتون نیاز به استفاده از دستورات شرطی و تکرار استفاده از حلقه دارد به همین علت نیاز است در مراحل مختلف تمرین از آنها استفاده شود

۵- مشخص کردن محدوده کاری : تمرین های برنامه نویسی پایتون نیاز به تعریف محدوده کاری مشخص دارد تا بین بازه های مختلف تمرین انجام شود

۶-تعریف توابع : پایتون به تعداد بی نهایت توابع دارد هدف از این توابع کوتاه کردن فرآیند کدنویسی و ارجاع قسمتی از برنامه به یک تابع مورد نظر می باشد

۷- استفاده از ویرایشگر : در طول مراحل تمرین در پایتون شاید به ناچار نیاز داشته باشیم چندین بار کد نوشته شده را تغییر دهیم پایتون دارای محیط ویرایشگر حرفه ای کد می باشد که برنامه نویسی ساده تر و لذت بخش تر باشد

۸-اجرا و شبیه سازی : در گام آخر از شبیه سازی می بایست کد نوشته شده را اجرا کرده و نتایج را مشاهده نمایید.

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


 
اهمیت استفاده از پایتون در انجام تمرین

امروزه پایتون به عنوان زبان اول برنامه نویسی دنیا شناخته میشود و بسیاری از حوزه های دانشگاهی به سمت استفاده از پایتون رفته اند شاید بتوان دلیل این امر را محبوبیت بالای پایتون دانست. پایتون با داشتن کتابخانه های متنوع این توانایی را دارد که بتواند تمامی تمرین ها را به سرانجام برساند پایتون یک ویژگی منحصر به فرد دارد و آن سادگی آن می باشد به این صورت که هر کاربر میتوانید به راحتی آن را فراگرفته و تکالیف مربوطه را انجام بدهند

 
کاربردها و ویژگی های زبان پایتون در انجام تمرین

امروزه تمرین ها در حوزه دانشگاه در کنار دروس تئوری و نظری برای فهم هر چه بهتر دانشجویان توسط اساتید به کار میرود هدف از این ارائه این تمرین ها گرفتن بازخورد مناسب از یادگیری عمیق یک درس توسط دانشجو می باشد بیشتر تمرین هایی که به دانشجویان واگذار میشود در حوزه مهندسی است که نیاز به استفاده یک زبان برنامه نویسی حرفه ای دارد که پایتون از بهترین آنها می باشد پایتون با سهولت یادگیری و استفاده راحت مورد استفاده بسیاری از کاربران در حوزه های مختلف قرار گرفته است و بسیاری از تمرین های دانشگاهی و درسی نیز با پایتون قابل حل است دلیل این امر جامع بودن زبان پایتون و داشتن کتابخانه های کاربردی برای استفاده های مختلف می باشد .

 

مراحل ثبت سفارش تمرین پایتون در

    ارسال پروژه از طریق فرم ثبت سفارش و یا از طریق تلگرام، واتس آپ یا شماره پشتیبانی.
    بررسی دقیق و کارشناسی تمرین پایتون توسط مجریان گروه متلب پروژه.
    اعلام هزینه و قیمت تمرین پایتون براساس میزان بودجه پرداختی کاربر.
    موافقت با کمترین هزینه اعلام شده توسط مجری و پرداخت نصف هزینه.
    شروع پروژه توسط مجریان گروه متلب پروژه با توجه به زمان تعیین شده توسط کاربر.
    ارسال نتایج انجام کار به صورت عکس خروجی پس از پایان کار.
    اطمینان کاربر از انجام درست کار و پرداخت مابقی هزینه.
    ارسال تمرین پایتون توسط متلب پروژه و تعیین زمان پشتیبانی ۷۲ ساعته برای رفع اشکال.
    در صورت ذکر خواسته کاربر فیلم نیز از نحوه انجام کار ارسال خواهد شد.

 

انجام تمرین پایتون با آموزش کامل

بسیاری از کاربران که به سایت متلب پروژه مراجعه می نمایند یک سوال اساسی در ذهن آنها وجود دارد که آیا سفارشی که من ثبت میکنم شامل گزارش می باشد ؟

موسسه متلب پروژه رسالت کاری خود را بر انجام تمرین پایتون با ارائه گزارش کامل قرار داده است و حالت آموزش محور را در پروژه های خود گنجانده است و طوری سفارش انجام میشود که کاربر به صورت کامل در روند انجام پروژه خود قرار بگیرد انگار خوده مشتری سفارش خود را انجام داده است.

 

ضمانت در انجام تمرین پایتون به چه صورت است ؟

انجام تمرین در موسسه متلب پروژه با توجه به بهره گیری از اساتید ممتاز که تجربه و تخصص بالا در حوزه تمرین های پایتون دارند قرار داده میشود به صورت تضمینی است و این تضمین کیفیت تا رضایت مندی کامل مشتری ادامه خواهد داشت.

 

زمان تحویل تمرین پایتون چگونه تعیین می‌شود ؟

زمان درست و به موقع تحویل پروژه یکی از خواسته های اصلی مشتریان است موسسه با داشتن صدها کارشناس حرفه ای و مجرب زمان بندی دقیق و درستی از خواسته شما برآورد کرده و تمام تلاش خود را در تحویل به موقع تمرین پایتون خواهد کرد.

 

آیا امکان کنسل کردن تمرین پایتون وجود دارد ؟

امکان کنسل کردن پروژه پس از شروع به کار انجام تمرین پایتون منوط به موافقت با مجری انجام کار می باشد در صورت موافقت کارشناس انجام کار میتواند سفارش به صورت دو طرفه لغو شود.

 



در بسیاری از تماس هایی که با موسسه متلب پروژه برای ثبت سفارش گرفته میشود این سوال توسط مشتری پرسیده میشود که آیا میشود با مجری تمرین پایتون در ارتباط باشیم ؟ با توجه به تجربه چندین ساله متلب پروژه در برقراری ارتباط مستقیم امکان برقراری ارتباط مجری و مشتری وجود ندارد و فقط از طریق موسسه با مجری در ارتباط هستید در صورت برقراری ارتباط مستقیم دیگر سیستم پشتیبانی سایت متوجه انجام پروژه شما نخواهد بود

 

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


نحوه اعتماد در تمرین های پایتون به موسسه

موسسه متلب پروژه یک کسب و کار آنلاین و دارای مجوز های لازم برای فعالیت در این حوزه می باشد و با داشتن نماد اعتماد الکترونیکی در تمرین های دانشجویی پایتون تونسته است اعتماد شما عزیزان را جلب نماید

 می دهید چگونه کد پایتون را بنویسد.

این دوره برای کسانی که اصول پایتون مانند متغیرها ، توابع و حلقه ها را می دانند ، بهترین نتیجه را می دهد. اگر اصول پایتون را نمی دانید ، ابتدا یک دوره مبتدیان پایتون را دریافت کنید. این دوره برای برنامه نویسان آماتوز پایتون نیز مناسب است زیرا تمرینات از آسان تا دشوار به صورت پلکانی جلو می رود.

با پیشرفت در دوره ، 100 تکلیف پایتون را حل خواهید کرد. بعد از هر تکلیف ، می توانید راه حل و توضیح آن را ببینید. این “کلید پاسخ” به شما کمک می کند تا با بررسی راه حل مربی و راه حل خود را آزمایش کرده و مهارت های جدیدی را بیاموزید.

“100 تمرین” شما را به چالش می کشد: ساختن برنامه های خاص برای اقدامات خاص . رفع اشکالات در برنامه های موجود و ایجاد اصلاحاتی در کد موجود. تنوع تمرینات توانایی شما در مدیریت سناریوهای مختلف برنامه نویسی در دنیای واقعی را تضمین می کند.

این دوره همچنین باعث افزایش اعتماد به نفس شما در هنگام درخواست کار می شود. مهارت هایی که در این کلاس فرا می گیرید ، سوالات متداول در برنامه نویسی مصاحبه های شغلی است.
این دوره برای چه کسانی است:

افرادی که اصول پایتون را می دانند اما از اعتماد به نفس کافی برای حل مشکلات برنامه نویسی به تنهایی برخوردار نیستند.

 
محصولات مرتبط

    آموزش OCR
    آموزش OCR
    0ریالدانلود
    ساخت برنامه موجودی انبار
    ساخت برنامه انبارداری
    0ریالدانلود
    حراج!زبان ماشین
    آموزش زبان ماشین و علم داده | Python for Data Science and Machine Learning Bootcamp

    افزودن به سبد خرید
    حراج!پایگاه داده
    SQL for Beginners: Learn SQL using MySQL and Database Design | آموزش طراحی و ساخت پایگاه داده SQL
    0,000ریالانجام پروژه های تمرین پایتون Python

با داشتن ده ها مجری متخصص و با تجربه این امادگی دارد که تمامی سفارشات مربوط به حوزه ی تمرین پایتون را با بهترین کیفیت تحویل شما عزیزان نماید.ما به شما اطمینان خاطرمیدهیم مطمئن ترین مکان را برای پروژه های خود انتخاب کرده اید.

انجام پروژه تمرین پایتون در آریاپروژه به صورت کاملا رقابتی انجام میشود و ما از بین چندین پیشنهاد کمترین قیمت را خدمت شما عزیزان اعلام می نماییم.سفارش پروژه تمرین پایتون خود را به ما بسپارید و با بالاترین کیفیت پروژه خود را تحویل بگیرید.زمان انجام پروژه تمرین پایتون با نظر شما تنظیم و اجرا میشود،و آریا پروژه در این زمینه خود را متعهد میداند.

جهت سفارش پروژه تمرین پایتون Python در اریاپروژه با شماره تماس بگیرید یا از طریق واتساپ و یا به ایدی @ پیام دهید.

انجام پروژه های تمرین پایتون
فعالیت های دیگر پروژه

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


انجام پروژه های مهندسی مکانیک

انجام پروژه های مهندسی عمران

انجام پروژه های مهندسی نفت

انجام پروژه های فرترن FORTRON

انجام پروژه های میپل MAPLE

 
 
نحوه سفارش پروژه تمرین پایتون در

کارشناسان آریاپروژه با ارائه مشاوره رایگان در انجام پروژه های تمرین پایتون از ابتدای پروژه در کنار شما عزیزان خواهند بود و با دادن آموزش هدفمند شما را از سایت های دیگر بی نیاز خواهد کرد.هان محتوا خدمات انجام تمرین پایتون را در اختیار شما کاربران گرامی قرار می‌دهد.

در این راستا، می‎توانید درخواست انجام انواع تمرین‌ها و پروژه‌های پایتون خود را در سایت جهان محتوا ثبت نمایید.

سایت جهان محتوا، دارای مجموعه‌ای متخصص از برنامه‌نویسان پایتون است.

به طوری که هم کیفیت انجام پروژه‌ها بسیار بالا است؛

هم این که در کم‌ترین زمان ممکن و با بهترین قیمت، نتیجه پروژه‌ها در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

شما می‌توانید سفارش‌های خود را در زمینه‌های پردازش تصویر، وب، داده کاوی، پایگاه داده، برنامه‌نویسی پایه و بسیاری موارد دیگر در سایت جهان محتوا ثبت نمایید.

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


درخواست‌های ارسالی از شما در کم‌ترین زمان ممکن پاسخ داده خواهد شد.
ثبت سفارش انجام تمرین پایتون در سایت جهان محتوا
ثبت سفارش انجام تمرین پایتون در سایت جهان محتوا
اهمیت کدنویسی پایتون

زبان برنامه‌نویسی پایتون نسبت به سایر زبان‌های کدنویسی، از سرعت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد.

در کنار این موضوع، پایتون از وجود کتابخانه‌های زیادی نیز بهره‌مند می‌باشد.

بدین ترتیب، فرد برنامه نویس قادر است تا انواع پروژه‌ها را به راحتی با زبان برنامه‌نویسی پایتون پیاده‎‌سازی نماید.

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


 
چگونگی ثبت سفارش انجام تمرین پایتون

برای ثبت سفارش انجام تمرین پایتون می‎توانید مراحل زیر را دنبال نمایید:

    ارتباط با تیم پروژه
    توضیح کلی تمرین پایتون
    توافق با تیم پروژه (مشخص کردن هزینه و زمان تحویل به همراه جزئیات مدنظر مشتری در پروژه)
    شروع کار انجام تمرین پایتون
    انجام کدنویسی
    تهیه داکیومنت
    تحویل کد‌ها و داکیومنت پروژه به مشتری
    پشتیبانی ایرادات و اصلاحات ارسالی از مشتری
    اعمال ویرایش و تحویل مجدد پروژه به مشتری
    پایان کار

سفارشات شما در کم‌ترین زمان ممکن بررسی شده و پاسخ داده خواهند شد.

با سایت جهان محتوا می‌توانید، تجربه بسیار شیرینی را در برون‌سپاری پروژه داشته باشید.

     ایی تسلط بر منطق پشت یک مشکل خاص، زیرا چالش ها طیف گسترده ای دارند و به جامع ترین روش حل می شوند.
    نیاز به بیرون آمدن از منطقه راحتی خود برای حل هر چالش که باعث می شود بیشتر ترس های شما از کدنویسی از بین برود.
    توانایی درک بیشتر منطقه راحتی خود و آشنا شدن با استایل کدنویسی خود پس از حل این چالش ها
    کسب اعتماد به نفس لازم برای تبدیل شدن به یک برنامه نویس خوب

 توضیحات دوره

برنامه نویسی نرم افزار همه چیز در مورد مهارت های حل مسئله همراه با عقل سلیم است که در سناریوهای مختلف برای انجام کارها از طریق ماشین هایی مانند رایانه به کار می رود. از زبان به عنوان ابزاری استفاده می شود تا بتوانیم با ماشین یا کامپیوتر خود ارتباط برقرار کنیم. بنابراین، زبان نقش مهمی را ایفا می کند و اگر بتوانیم به راحتی با رایانه یا ماشین خود صحبت کنیم، می توانیم کار خود را راحت تر و کارآمدتر انجام دهیم. مدرس شخصا پایتون را یکی از این زبان‌ ها می داند که یادگیری و کاربرد آن به اندازه کافی آسان و کارآمد است. پایتون یک زبان بسیار قدرتمند و آسان است. مقداری کار با این زبان باعث می شود در این زبان به اندازه کافی مهارت داشته باشیم.

حال سوال این است که چه میزان و چقدر باید با این زبان کار کنیم.

در اینجا دوره ما شامل 36 چالش کدنویسی می باشد.

این چالش ها از سطح مبتدی تا پیشرفته (نه خیلی پیشرفته) هستند که مهارت شما را برای حل هر مسئله تست می کند.

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


برای حل این چالش ها به چه چیزی نیاز دارید؟

پاسخ این سوال، داشتن مهارت های اولیه پایتون و عقل سلیم است.

چگونه یک چالش خاص را بشکنیم؟

پاسخ این است که باید یک قلم و کاغذ برداریم و ابتدا شبه کد را بنویسیم. شبه کد کدی است که اساسا برای شکستن چالش نوشته می شود تا رویکرد حل آن شناخته شود. هنگامی که ما از آن رویکرد آگاه شدیم، باید به IDE های خود برسیم و با روشی بسیار آرام شروع به بازی با آن کنیم. ما باید فرآیند را با اشکال زدایی کل کد بررسی کنیم. اشکال زدایی به ما این ایده را می دهد که چگونه و چه چیزهایی در یک سناریوی خاص از دست رفته یا به اشتباه اعمال می شوند.

این دوره برای چه کسانی مناسب است:

    افراد مبتدی با دانش اولیه پایتون و هر کسی که به عنوان یک برنامه نویس علاقه مند به پیشرفت است.

    فارسی
    English


فایل های تمرین
exercise_files.zip
دانلود دوره 517.0MB
مشاهده لینک های دانلود
راهنمای دانلود دوره ها
چرا برخی از سرفصل ها قابل پخش نیست؟
باز هم سوال دارید؟ پرسش های متداول را ببینید.
git_ir telegram

    دیدگاه ها

برای ثبت دیدگاه وارد حساب کاربری خود شوید.
دوره های مرتبط
بوت کمپ آخر هفته پایتون
بوت کمپ آخر هفته پایتون
5.0 (4)
1402/02/14 همه سطح ها
ایجاد 10 اپلیکیشن موبایل اندروید و iOS در پایتون
ایجاد 10 اپلیکیشن موبایل اندروید و iOS در پایتون
4.9 (21)
1402/02/14 همه سطح ها
دوره Level Up: پایتون پیشرفته
دوره Level Up: پایتون پیشرفته
0.0 (0)
1402/02/13 زیرنویس دارد
دوره نهایی تست AB با کدنویسی پایتون
دوره نهایی تست AB با کدنویسی پایتون
4.3 (20)
1402/02/13 مقدماتی
دوره یادگیری تقویتی عمیق با پایتون
دوره یادگیری تقویتی عمیق با پایتون
0.0 (0)
1402/02/12 مقدماتی
پایتون پیشرفته: ویژگی های زبان
پایتون پیشرفته: ویژگی های زبان
0.0 (0)
1402/02/11 زیرنویس دارد
دوره بهبود عملکرد در پایتون 3
دوره بهبود عملکرد در پایتون 3
0.0 (0)
1402/02/11 زیرنویس دارد پیشرفته
تسلط به پایتون برای مبتدیان - یادگیری در یک آخر هفته
تسلط به پایتون برای مبتدیان - یادگیری در یک آخر هفته
4.7 (6)
1402/02/09 مقدماتی
آسیب پذیری ها و اکسپلویت های رایج در پایتون
آسیب پذیری ها و اکسپلویت های رایج در پایتون
0.0 (0)
1402/02/08 زیرنویس دارد متوسط
پرسش های متداول
درباره ما
ارتباط با ما
همکاری با ما
حمایت مالی (Donate)
Language
سرفصل‌های دوره آموزش پایتون مقدماتی
فصل اول - برنامه نویسی پایتون
11:50 ساعت (شامل 01:30 ساعت محتوای آموزشی)
20 جلسه
بارم:
12%
نمایش جلسات فصل  
فصل دوم - حلقه های تکرار و تابع در پایتون
11:16 ساعت (شامل 01:07 ساعت محتوای آموزشی)
13 جلسه
بارم:
18%
نمایش جلسات فصل  

چگونگی تعریف توابع در پایتون و حلقه های تکرار for و while در این فصل مورد بررسی قرار می گیرند.
کار با توابع پایتون - functions
"25:43
کوئیز : کار با تابع ها - functions
2.1%
     
"04:00
حلقه های تکرار در پایتون - while
"13:21
کوئیز : حلقه های تکرار - while
1.1%
     
"02:00
حلقه تکرار for در پایتون
"11:42
کوئیز : حلقه های تکرار - for
1.6%
     
"03:00
ویدئوی انحرافی دوم : بازی حدس عدد
"17:06
پروژه بازی حدس عدد

 (الزامی)
26.5%
     
"266:40
تمرین برنامه نویسی : تعیین اول بودن عدد

 (الزامی)
13.2%
     
"66:40
تمرین برنامه نویسی : جمع امتیازات سپیدرود رشت

 (الزامی)
13.2%
     
"66:40
تمرین برنامه نویسی : یافتن بزرگترین ثبت نام کننده برای مجلس شورای اسلامی

 (الزامی)
13.2%
     
"66:40
تمرین برنامه نویسی : یافتن سن بزرگترین کاندیدا و دومین بزرگترین کاندیدا

 (الزامی)
15.9%
     
"66:40
تمرین برنامه نویسی : عدد با بیشترین تعداد مقسوم علیه

 (الزامی)

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

13.2%
     
"66:40
فصل سوم - ساختارهای داده در پایتون
16:33 ساعت (شامل 01:15 ساعت محتوای آموزشی)
22 جلسه
بارم:
31%
نمایش جلسات فصل  

با رشته ها شروع می کنیم و در ادامه چگونگی پیاده سازی لیست ها، دیکشنری ها و تاپل ها را مورد بررسی قرار می دهیم. این فصل هم مثل فصل های قبل پر از تمرین های قشنگ و جذابه!
کار با رشته ها در پایتون (strings) قسمت اول
"12:44
کوئیز : کار با رشته ها (strings) قسمت اول
0.6%
    

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

"02:00
کار با رشته ها (strings) در پایتون قسمت دوم
"12:31
کوئیز : کار با رشته ها (strings) قسمت دوم
1.2%
     
"04:00
تمرین برنامه نویسی : کار با رشته ها

 (الزامی)
6.2%
     
"75:00
تمرین برنامه نویسی : جمع اعداد

 (الزامی)
6.2%
     
"75:00
تمرین برنامه نویسی : استانداردسازی اسامی

 (الزامی)
6.2%
     
"75:00
تمرین برنامه نویسی : سارا سلام می کند

 (الزامی)
6.2%
     
"75:00
تمرین برنامه نویسی : حروف کوچیک حروف بزرگ

 (الزامی)
6.2%
    

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

"75:00
تمرین برنامه نویسی : آیا Palindrome است؟

 (الزامی)
7.8%
     
"75:00
تمرین برنامه نویسی : زیررشته

 (الزامی)
9.4%
     
"75:00
کار با لیست ها (lists) در پایتون
"20:17
کوئیز : کار با لیست ها (lists)
1.6%
     
"05:00
تمرین برنامه نویسی : ملاقات نوروزی

 (الزامی)
6.2%
     
"75:00
تمرین برنامه نویسی : مسابقات جهانی کبدی

 (الزامی)
7.8%
     
"75:00
تمرین برنامه نویسی : قیمت لپ تاپ ها

 (الزامی)
9.4%
     
"75:00
دیکشنری (dictionaries) در پایتون
"18:40
کوئیز : دیکشنری (dictionaries)
0.9%
     
"01:00
تمرین برنامه نویسی : سیستم شمارش آراء

 (الزامی)
10.9%
     
"75:00
تمرین برنامه نویسی : مترجم آنلاین

 (الزامی)
10.9%
     
"75:00
معرفی Tuples
"10:53
کوئیز : معرفی Tuples
1.9%
     
"06:00
فصل چهارم - کتابخانه ها در پایتون
03:37 ساعت (شامل 00:33 ساعت محتوای آموزشی)
5 جلسه
بارم:
3%
نمایش جلسات فصل  

کتابخانه ها جزء مهمترین قسمت های زبان پایتون هستند. در این قسمت با کتابخانه های استاندارد و دیگر کتابخانه های زبان پایتون و چگونگی استفاده از آنها آشنا می شویم.
کتابخانه ها : کتابخانه های استاندارد پایتون
"19:29
کوئیز : کتابخانه های استاندارد
5.9%
     
"02:00
جست و جو در کتابخانه های دیگر پایتون
"13:33
کوئیز : جست و جو در کتابخانه های دیگر
5.9%
    

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

"02:00
تمرین برنامه نویسی : ریشه ی دوم

 (الزامی)
88.2%
     
"180:00
فصل پنجم - کار با فایل در پایتون
05:55 ساعت (شامل 00:49 ساعت محتوای آموزشی)
5 جلسه
بارم:
10%
نمایش جلسات فصل  

فایل ها قدرت مضاعفی به زبان پایتون می افزایند. به صورت کلی کار با فایل ها را با هم یاد میگیریم و به صورت خاص کار با فایل های csv را مورد بررسی قرار می دهیم.
کار با فایل در پایتون
"24:15
کوئیز : کار با فایل
2.8%
     
"03:00
فایل های csv در پایتون
"25:22
کوئیز : فایل‌های csv
2.8%
     
"03:00
پروژه محاسبه معدل و مرتب کردن معدل ها از csv

 (الزامی)
94.3%
     
"300:00
فصل ششم - پروژه پایان دورهه

من برنامه‌نویسی پایتون انجام میدم و میتونم تمرین‌های دوره‌ی کارشناسی رو حل کنم

همچنین سابقه انجام پروژه رو هم دارم

قیمت گذاری بر اساس سختی سوال هست و قیمت پایه از 15هزار تومان شروع میشه

در صورت درخواست فایلی برای توضیح، مقداری هزینه افزایش میابد (از 5هزار تومان)
بیش از 11 محصول آموزشی و کد نویسی آماده به زبان پایتون ، از 1000 تومان

بزرگترین و مورد اعتمادترین مرجع خرید و فروش کدنویسی پایتون، برنامه نویسی با پایتون ، آموزش برنامه نویسی پایتون

آموزش کامل و گام به گام برنامه نویسی Python | کد های آماده پایتون به همراه توضیخات خط به خط

                    
               
فروشگاه پایتون، مطمئن و ارزان
پایتون مارکت ، فروشگاه پایتون

    آموزش پایتون، Python(آموزش مقدماتی تا حرفه ای برنامه نویسی پایتون)
    پذیرش کد نویسی و نرم افزار نویسی با پایتون
    کدهای آماده پایتون را به راحتی بیابید
    چون کدها آماده است ، پس هزینه کمتری خواهید پرداخت.
    کد آماده ، یعنی تضمین کارکردن کد
    فیلم اجرای کد را ببینید و بعد خرید کنید.
    بستری مناسب برای فروش کدهای پایتون آماده شما.
    با اشتراک گذاری کدهایی که برای آماده سازی آنها زحمت فراوان کشیده اید، به دیگران برای انجام پروژه های علمی و تحقیقاتی و تجاری خود کمک کنید.

سفارش برنامه نویسی و پروژه پایتون
سفارش برنامه نویسی در متلب

    اگر میخواهید برنامه ای در پایتون بنویسید
    اگر قصد  یادگیری یک زبان برنامه نویسی بروز و عالی را دارید.
    اگر به دنبال برنامه نویس حرفه ای پایتون هستید
    اگر دنبال جایی مطمئن برای انجام کار خود هستید

پایتون مارکت ، آماده قبول سفارش های برنامه نویسی  و کدنویسی شما در پایتون می باشد. به “ثبت سفارش” مراجعه کنید.
همکاری با پایتون مارکت و کسب درامد

    اگر شما یک برنامه نویس هستید
    اگر شما کدهای آماده با زبان پایتون دارید
    اگر شما توان یاددهی و آموزش برنامه نویسی پایتون را دارید
    اگر شما برنامه ای را با پایتون نوشته اید

وقت آن است که از کارهای خود کسب درامد کنید. برای اطلاعات بیشتر به “همکاری و کسب درامد” مراجعه کنید
مشاهده همه
محصولات
زیرنویس عنوان

    پروژه درس شی گرایی پایتون
    کد آماده پایتون شی گرایی : پروژه آماده درس شی گرایی با زبان پایتون
    تومان350,000
    0 فروش
    افزودن به سبد خرید

    فروشنده تمرین پایتون
    مکان گیرنده
    کد پایتون الگوریتم گرگ خاکستری : پیاده سازی الگوریتم GWO در Python
    تومان30,000
    1 فروش
    افزودن به سبد خرید

    فروشنده پایتون مارکت
    برنامه فیبوناچی با پایتون
    برنامه فیبوناچی با پایتون : نوشتن برنامه فیبوناچی در پایتون
    تومان3,000
    4 فروش
    افزودن به سبد خرید

    فروشنده تمرین پایتون
    برنامه فاکتوریل با پایتون : نوشتن برنامه فاکتوریل با پایتون
    تومان2,000
    9 فروش
    افزودن به سبد خرید

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


    فروشنده تمرین پایتون
    حراج!
    کد پایتون تشخیص عدد اول
    پروژه تولید اعداد اول در پایتون : ساخت و نمایش اعداد اول در پایتون
    تومان20,000 تومان15,000
    1 فروش
    افزودن به سبد خرید

    فروشنده پایتون مارکت
    ربات لایک اینستاگرام با پایتون
    ربات لایک اینستاگرام با پایتون
    تومان20,000
    0 فروش
    افزودن به سبد خرید

    فروشنده py
    کد الگوریتم ملخ در پایتون
    کد پایتون الگوریتم ملخ : الگوریتم ملخ در پایتون، پیاده سازی الگوریتم GOA در پایتون
    تومان69,000
    3 فروش
    افزودن به سبد خرید

    فروشنده مرجع الگوریتم های تکاملی
    حراج!
    کد پایتون الگوریتم pso
    الگوریتم pso در پایتون : کد پایتون الگوریتم pso
    تومان35,000 تومان20,000
    38 فروش
    افزودن به سبد خرید

    فروشنده پایتون مارکت

آخرین نوشته های بلاگ
آموزش نوشتن تابع در پایتون : آموزش کار با function در پایتون

آموزش نوشتن تابع در پایتون : توابع در پایتون به بلاکی گفته می شود که برای اینکه آن را اجرا کنیم باید فراخوانی شوند و این فراخوانی می توانید یک بار یا چندبار صورت گیرد در ادامه به بررسی توابع در پایتون می پردازیم . تابع یا function در پایتون توابع می توانند زمانی که […]

افزودن عنصر به لیست در پایتون :دستور append در پایتون

افزودن عنصر به لیست در پایتون : برای اضافه کردن عنصر و یا عناصری به لیست خود می توانید از متد ()append و ()extend استفاده کنید که در ادامه با نحوه استفاده از این متدها آشنا خواهیم شد .   در پست قبلی با عنوان ” آموزش لیست در پایتون ” نحوه تعریف یک لیست […]

آموزش لیست در پایتون : کار با List در پایتون

آموزش لیست در پایتون : یکی از کاربردی ترین نوع داده در اکثر برنامه های پایتون می باشد . زیرا اگر بتوانیم کار با لیست در پایتون را بیاموزیم روند فعالیت ما سرعت بیشتری خواهد داشت در ادامه به بررسی و آشنایی بیشتر با لیست در پایتون می پردازیم. کاربرد لیست در پایتون اگر تا […]

دستور format در پایتون: چگونه به خروجی پایتون فرمت بدیم؟ شکل دهی خروجی در print

دستور format در پایتون: فرمت داده به خروجی در دستور print در پایتون را در این مقاله آموزش میدهیم . اینکه چگونه کدهای خود را در یک راستا قرار دهیم ؟ و به خروجی پایتون فرمت بدهیم. در برنامه های مختلفی که مینویسیم، زمانی که قصد نمایش نتیجه کار را داریم ، ممکن است بخواهیم […]

چگونه خروجی را در یک خط نشان دهیم؟ چطور در پایتون با print در همان خط چاپ کنیم؟

چگونه خروجی را در یک خط نشان دهیم؟ ممکن است بخواهید بعنوان مثال اعداد 1 تا 10 را با یک حلقه for  در یک خط چاپ کنید ، چطور در همان خط قبلی در پایتون خروجی را چاپ کنیم؟ در دستور print هر عددی یا رشته ایی را که چاپ کند به صورت خودکار به […]

دستور for در پایتون : آموزش حلقه for در python بصورت ساده و با مثال کاربردی

دستور for در پایتون : برای تکرار کردن کاری که در یک توالی لیست ، تاپل ، رشته یا دیگر اشیا قابل تکرار می باشد ، مورد استفاده قرار می گیرد. با آموزش ساده دستور for در python همراه باشید. تکرار کردن یک توالی «پیمایش یا Traversal» نامیده می شود.   Syntax یا نحو ، […]

حلقه while در پایتون : آموزش نوشتن حلقه while در زبان پایتون با مثال و کاربردی

حلقه while در پایتون : در این پست یاد میگیریم که دستور while در پایتون به چه شکل هست و با مثال اون رو درک میکنیم. یکی از امکاناتی که برای تمامی زبان های برنامه نویسی می باشد استفاده از یکسری سینتکس استاندارد برای اجرای مکرر بخشی ار کدهای برنامه می باشد که در جهت […]

دستور switch در پایتون :

دستور Switch در پایتون : یک دستور چند شاخه ایی می باشد که مقدار یک متغیر را با مقادیر مشخص شده در دستورات CASE مقایسه می کند . زبان پایتون دستور switch ندارد پایتون از نگاشت دیکشنری برای پیاده سازی دستور switch استفاده می کند . مثال : function(argument){ switch(argument) { case 0: return “This […]

درباره پایتون مارکت

پایتون مارکت با نام PythonMarket اولین و جامع ترین مارکت نرم افزار Python در ایران می باشد. هدف ما ایجاد بستری جامع برای شبیه سازی و کدنویسی پایتون و آموزش پایتون می باشد.

پایتون مارکت ، فروشگاه پایتون
پایتون مارکت

در پایتون مارکت میتوانید :

    پایتون یاد بگیرید: آموزش پایتون مقدماتی تا پیشرفته
    سفارش پروژه پایتون بدهید.
    پروژه های آماده پایتون را دریافت کنید

    آموزش نوشتن تابع در پایتون : آموزش کار با function در پایتون
    افزودن عنصر به لیست در پایتون :دستور append در پایتون
    آموزش لیست در پایتون : کار با List در پایتون
    دستور format در پایتون: چگونه به خروجی پایتون فرمت بدیم؟ شکل دهی خروجی در print
    چگونه خروجی را در یک خط نشان دهیم؟ چطور در پایتو پایتون مقدماتی

به دوره آموزش پایتون خوش آمدید! پایتون یک زبان برنامه نویسی کامپیوتری است که اغلب برای ساخت وب سایت ها و نرم افزارها، اتوماسیون و انجام تجزیه و تحلیل داده ها استفاده می شود. پایتون یک زبان همه منظوره است، یعنی می توان از آن برای ایجاد انواع برنامه های مختلف استفاده کرد. به دلیل سادگی و همه‌کاره بودن، پایتون به یکی از پرکاربردترین زبان های برنامه نویسی امروز تبدیل شده است.

 

قبل از اینکه شروع به دیدن فیلم های دوره آموزش پایتون رایگان کنید، بهتر است با مزایا و معایب پایتون آشنا شوید:

 

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

مزایای پایتون

    پایتون شبیه به زبان انگلیسی طراحی شده است تا خواندن و نوشتن آن ساده باشد.
    پایتون یک زبان بسیار بهینه است. به دلیل سادگی پایتون، توسعه دهندگان می توانند روی حل مشکل تمرکز کنند. آنها نیازی به صرف زمان زیاد برای درک سینتکس یا رفتار زبان برنامه نویسی ندارند. کد کمتری می نویسند و کارهای بیشتری انجام می دهند.
    پایتون یک زبان تفسیر شده است به این معنی که پایتون مستقیماً کد را خط به خط اجرا می کند. در صورت بروز هر گونه خطایی، اجرای بعدی را متوقف می کند و خطای رخ داده را گزارش می دهد.
    کتابخانه استاندارد پایتون بسیار بزرگ است، تقریباً می توانید تمام توابع مورد نیاز برای کار خود را پیدا کنید. بنابراین، لازم نیست به کتابخانه های خارجی وابسته باشید.

 
معایب پایتون

    پایتون کند است. اجرای خط به خط کد اغلب منجر به اجرای کند برنامه می شود. ماهیت پویای پایتون همچنین مسئول سرعت پایین آن است زیرا باید کارهای اضافی را در حین اجرای کد انجام دهد. بنابراین، پایتون برای اهدافی که سرعت یک جنبه مهم پروژه است، استفاده نمی شود.
    پایتون برای اینکه بتواند سادگی خود را حفظ کند، مجبور است که از حافظه بیشتری استفاده کند. اگر در پروژه شما، مدیریت حافظه مهم است، استفاده از پایتون پیشنهاد نمیشود.
    همانطور که می دانیم پایتون یک زبان تایپ پویا است، بنابراین نوع داده یک متغیر می تواند در هر زمان تغییر کند. یک متغیر حاوی عدد صحیح ممکن است در آینده رشته ای داشته باشد که می تواند منجر به خطاهای زمان اجرا(RuntimeError) شود. بنابراین برنامه نویسان پایتون نیاز به آزمایش کامل برنامه ها دارند.

 
یادگیری پایتون چقدر طول میکشد؟

یادگیری اصول اولیه پایتون بسته به آنچه می خواهید یاد بگیرید و چقدر زمان میگذارید، از چند هفته تا چند ماه به طول می انجامد. اما از آنجا که پایتون کاربردهای زیادی دارد، می توانید سالها صرف یادگیری برنامه های مختلف آن کنید. دانستن اینکه چه کارهایی را می خواهید انجام دهید و آیا می خواهید از پایتون به عنوان حرفه ای استفاده کنید، می تواند تعیین کند که سفر پایتون شما چقدر طول خواهد کشید. اولین قدم در یادگیری پایتون، همین دوره مقدماتی آموزش رایگان پایتون است.

 

چرا باید پایتون را یاد بگیریم؟

 
آیا یادگیری پایتون سخت است؟

در بین زبان‌های برنامه نویسی، پایتون یکی از راحتترین‌هاست. اما حقیقت اینست که این راحت بودن فقط در سطح مقدماتی است. پایتون هم دارای پیچیدگی‌های بسیاری است که یادگیری آنها سالها زمان خواهد برد. اما نگران نباشید و با همین دوره آموزش رایگان پایتون شروع کنید چون در مونگارد یک برنامه‌نویس ارشد پایتون کنار شماست.

 
دوره آموزش رایگان پایتون مقدماتی مناسب چه کسانی است؟

در این دوره آموزش پایتون ما فرض گرفته ایم که شما هیچ چیزی از پایتون نمیدانید و تازه میخواهید شروع به یادگیری پایتون کنید. سعی کرده ایم در این دوره مباحث پایتونی را به ساده ترین شکل ممکن بیان کنیم تا افراد مبتدی به راحتی بتوانند مباحث را درک کنند. اگر میخواهید تازه وارد دنیای جذاب برنامه نویسی شوید، این دوره آموزش رایگان پایتون مقدماتی مناسب شماست.

 
آیا دوره آموزش پایتون مقدماتی پیش نیاز دارد؟

همانطور که گفته شد این دوره آموزش مقدماتی رایگان پایتون برای افرادی که هیچ دانشی از برنامه نویسی و پایتون ندارند مناسب است و این دوره هیچ پیش نیازی ندارد. تمام مواردی که برای شروع پایتون نیاز دارید در همین دوره گفته شده است.

 
در دوره آموزش پایتون چه چیزی می‌آموزیم؟

این دوره آموزش مقدماتی پایتون میباشد و برای کسانی مناسب است که با پایتون آشنایی ندارند. در ابتدای دوره، توضیحاتی کوتاه در مورد پایتون و IDE داده شده و بعد شروع به یادگیری پایتون میکنیم. از متغیر‌ها که ساده‌ترین مفهوم هستند شروع کرده و به مباحث پیشرفته مانند شی‌گرایی و ارثبری میرسیم. پس از پایان این آموزش پایتون میتوانید شروع به یادگیری مباحث پیچیده پایتون کنید.

 
برای پیشرفت در پایتون چه کنیم؟ بعد از دوره آموزش رایگان پایتون مقدماتی چه کنیم؟

بعد از اینکه دوره آموزش پایتون مقدماتی را تماشا کردید و به مباحث آن مسلط شدید، میتوانید دوره‌های پایتون پیشرفته‌ مانند، دوره آموزش الگوریتم‌نویسی در پایتون و دوره‌ پروژه محور پایتون را ببینید. همچنین آموزش‌های پیچیده‌ پایتون بسیاری را در بخش ویدیو‌های تک‌قسمتی برای شما آماده کرده‌ایم که میتوانید سطح خود را بالاتر ببرید. اگر هم دوست داشتید، میتوانید با آموزش‌های جنگو و فلسک شروع به یادگیری وب‌ فریمورک‌های پایتون کنید.

 
کتاپ یه فایل csv درست کردم و وقتی توی vc code میخوام به کمک " open with " با اون فایل کار کنم , ارور میده که فایل رو نمیتونه پیدا کنه .
    ممنون میشم راهنمایی کنید .

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


    پایتون

    سلام چطوری فایل را تبدیل اسپلیت کنم
    fp=open("PFP.txt","r")
    print(fp.read())

    import re
    x=re.split("s",fp)
    print(x)

    invalid python SDK

    با سلام
    بعد نصب نرم افزار پایچارم نرم افزار این خطا رو میزنه.در قسمت interpreter هم پایتون 3.11 رو میزنه در حالیکه آخرین نسخه پایتون 10.4 هستش وقتی هم که میخوام interpreter رو تغییر بدم نمیشه تغییرش داد.ممنون میشم که راهنمایی بفرمایید

    ماتریس

    تابعی بنویسید که یک ماتریس (لیست دوبعدی) و یک عدد دریافت کند، سپس بین آن عدد و تک تک اعداد ماتریس عملیات + - * / // ** و % را انجام دهد و هفت ماتریس جدید را به صورت جدا گانه در خروجی چاپ کند.
    برنامه را طوری بنویسید که در هنگام فراخوانی این تابع، اگر نوع غیر عدد بود به کاربر اخطار دهد و از کابر بخواهد بار دیگر ورودی بدهد.

    لیست دو بعدی(ماتریس)

    تابعی بنویسید که یک ماتریس (لیست دوبعدی) و یک عدد دریافت کند، سپس بین آن عدد و تک تک اعداد ماتریس عملیات + - * / // ** و % را انجام دهد و هفت ماتریس جدید را به صورت جدا گانه در خروجی چاپ کند.
    برنامه را طوری بنویسید که در هنگام فراخوانی این تابع، اگر نوع غیر عدد بود به کاربر اخطار دهد و از کابر بخواهد بار دیگر ورودی بدهد.

    پایتون

    import random
    :for i in range(9)
    :for j in range(9)
    x=random.randint(1,9)
    (" "=end,"ا",x,"ا")print
    ()print
    اضافه کردن کد اعداد در هر ردیف و در هر ستون نباید تکراری باشد
    باید مطابق ۳ قانون حدس بزنید. قانون اول ، در هر سطر اعداد ۱ تا ۹ بدون تکرار قرار بگیرند. قانون دوم ، در هر ستون نیز اعداد ۱ تا ۹ بدون تکرار قرار بگیرند و قانون سوم ، در هر ناحیه ۳*۳ اعداد ۱ تا ۹ بدون تکرار باشند.  

    برنامه نویسی پایتون

    برنامه ای بنویسید که سری نمایش هیستوگرام (Histogram) اعداد را نمایش دهید. برای نمایش از کارکتر ستاره (*) استفاده نمایید.

    الف) با استفاده از دریافت عدد از ورودی

    ب) با استفاده تعریف یک لیستی که از قبل درست شده است. مقادیر تک تک اعضای لیست (به صورت عدد و صحیح هستند) را گرفته و هیستوگرام را نمایش دهد.

    مثال: هیستوگرام اعداد ۱ تا ۱۰ با استفاده از کارکتر + (صرفا برای مثال هستش هر عددی میتواند باشد و پشت سر هم نباشد)+

    ⭕️ نکته : لیست را میتوانید از قبل بصورت دستی در برنامه ایجاد کرده باشید. این مسئله باید دو برنامه جداگانه تحویل داده شود که قسمت الف و ب را انجام داده باشد. مجاز به استفاده تکرار کننده رشته نیستید که

    برنامه نویسی پایتون

    برنامه ای بنویسید که سری نمایش هیستوگرام (Histogram) اعداد را نمایش دهید. برای نمایش از کارکتر ستاره (*) استفاده نمایید.

    الف) با استفاده از دریافت عدد از ورودی

    ب) با استفاده تعریف یک لیستی که از قبل درست شده است. مقادیر تک تک اعضای لیست (به صورت عدد و صحیح هستند) را گرفته و هیستوگرام را نمایش دهد.

    مثال: هیستوگرام اعداد ۱ تا ۱۰ با استفاده از کارکتر + (صرفا برای مثال هستش هر عددی میتواند باشد و پشت سر هم نباشد)

    ⭕️ نکته : لیست را میتوانید از قبل بصورت دستی در برنامه ایجاد کرده باشید. این مسئله باید دو برنامه جداگانه تحویل داده شود که قسمت الف و ب را انجام داده باشد. مجاز به استفاده تکرار کننده رشته نیستید که

    ساخت ربات معامله گر با پایتون

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


    سلام وقت بخیر
    آیا امکانش هست با پایتون برای برنامه متاتریدر 4 ربات معامله گر و expert درست کرد ؟
    اگر امگانش هست اگه در این موضوع رفرنس خاصی سراغ دارید لطفا معرفی کنید .
    سپاس فراوان

    فیلم در پایتون

    سلام
    من در پایتون یه صفحه tkinter ایجاد کردم و میخوام با کلیک بر روی یک دکمه فیلم با صدا در پخش کننده خود کامپیوتر اجرا بشه
    ممنون میشم راهنماییم کنید

    امنیت بات ساخته شده با پایتون

    سلام عرض ادب!
    من اخیرا یک بات ساخته شده با پایتون برای انجام یه کار خاص پیدا کردم.
    ولی حین کار باید داخل چند اکانتم لاگین کنم. میخوام مطمین بشم که این بات جوری نباشه که اطلاعات وارد شده رو ذخیره و به جای دیگه ای ارسال کنه.
    داخل پوشه ش هم میرم نمیدونم کد هاش رو از کجا پیدا کنم. اکثر پسوندشون با پایتون باز نمیشه اونایی هم که میشه صفحه cmd تو یه ثانیه میاد و میره.
    ممنون میشم کمکم کنید

    مشکل نصب package

    سلام وقتتون بخیر
    من برای اجزای کد پایتون از پایچارم استفاده میکنم. اصلا نمیتونم پکیج به پایچارم اضافه کنم. یه ارر خیلی طولانی بهم میده. در مورد همه پکیج ها. از قسمت terminal هم استفاده کردم نشد. نسخه های گذشته پایتون رو نصب کردم بازم نشد. pip رو هم نتونستم upgrade کنم . و اینکه از تنظیمات لپتاپ path رو اضافه کردم بازم تاثیری نداشت.
    لطفا بگید من چجوری این ارر رو رفع کنم.

    ERROR: Exception:
    Traceback (most recent call last):
    File "C:UsershpPycharmProjectspythonProject3venvlibsite-packagespip_internalclibase_command.py", line 180, in _main
    status = self.run(options, args)
    File "C:UsershpPycharmProjectspythonProject3venvlibsite-packagespip_internalclieq_command.py", line 204, in wrapper
    return func(self, options, args)
    File "C:UsershpPycharmProjectsp

    مشکل نصب package

    با سلام وقتتون بخیر
    من به تازگی آموزش پایتون رو شرو کردم. برای اجرای کدهام از نرم افزار pycharm استفاده میکنم.
    وقتی میرم تو قسمت نصب package و میخوام هر package رو اضافه کنم. یک ارر خیلی طولانی میاد.
    سعی کردم تو قسمت management آدرس جدیدی اضافه کنم و نشد.
    سعی کردم pip رو آپدیت کنم نشد.
    حتی نسخه های قبلی python رو نصب کردم ولی مشکل حل نشد.
    تو قسمت control panel رفتم و path رو عوض کردم ولی هیچ تغییری نکرد.
    نمیدونم باید چیکار کنم.
    از vscode هم استفاده کردم دقیقا همین مشکل رو داشتم.
    ممنون میشم راهنماییم کنید.

    عدم نمایش ترسیمات در poliastro

    من می خواهم از پکیج poliastro در محیط پایتون استفاده کنم. وقتی مثالهای موجود را اجرا می نمایم، بدون پیغام خطا اجرا می شوند ولی اشکال ترسیم شده نمایش داده نمی شوند. لطفا راهنمایی کنید.


    امتیاز به کاربر

    برنامه ای که دو عدد یک رقمی را یه صورت تصادفی تولید کند ، سپس کاربر حاصل جمع دوعدد را به صورت حدسی وارد کند اگر درست بود ۵ امتیاز اضافه شود اگر غلط بود ۲ امتیاز کسر کند این برنامه در داخل حلقه تکرار شود تا زمانی که کاربر عدد ۱- (منفی یک ) را بعنوان جواب وارد کند .

    دسنور پرینت جدول در پرینتر

    من میخوام یک جدول را روی کاغذ پرینت کنم خواستم کمک کنید با چه کتابختنه ای و چطور این کار را انجام دهم

    selenium

    سلام وقتتون بخیر
    من میخوام خودم بصورت دستی برم به یک آدرس سایت (بدون استفاده از پایتون)وقتی که کاملا انجام شد با استفاده از سلنیوم فقط روی یک دکمه کلیک کنم لطفا راهنمایی کنید

    ارتباط بین اسکریپت و terminal

    عرض سلام و خسته نباشید .
    یه راهنمایی میخواستم ازتون در مورد اینکه من میخوام به جای اینکه هر سری روی سیستم های مختلف تو ترمینال لینوکس تنطیمات Crontab رو انجام بدم میخوام که تو اسکریپتم کد های Cron رو انجام بدم که هروقت روی سیستم دیگه اجرا میشه تنظیمات رو به صورت خودکار انجام بده تا پروژم انجام بشه

    ساخت برنامه پلاک خوان با پایتو

    سلام
    میخوام یه برنامه پلاک خوان (پلاک های ایرانی) درست کنم
    آشنا به زبان های برنامه نویسی هستم تقریبا پایتونم کار کردم
    میشه راهنمایی کنید کتابخانه ای چیزی هست سریع تر به نتیجه برسم

    پایتون

    برنامه ای بنویسید که ابتدا عددی را دریافت کرده و سپس به تک تک اسامی پیامی ارسال کند در پایتون

    پایتون

    برنامه ای بنویسید که ابتدا n را دریافت کرده و سپس به تک تک اسامی پیامی ارسال کند در پایتون

    سؤالات پایتون

    1_برنامه ای در پایتون بنویسید که یک عدد سه رقمی 986 ودومین عدد بزگ آن را چاپ کند هشت 2_برنامه ای بنویسید در پایتون که عدد n را بگیرد وحاصل جمع زیر را محاسبه کندs=1!+2!+3!+…+N!

    3_برنامه ای بنویسید در پایتون که یک عدد مثل n ویک عدد مثل m را بگیرد ارقام آخر n را با m جایگزین کند عدد جدید را بدست آورید واز عدد قبلی کم کنید ودر f بریزید اگر f تام باشد yes وگرنه no را چاپ کند فرض می کنیم m از n کوچکتر است (مثلا: f=4689-4623=66)

    پرسش در مورد واحد انداره گیری

    ببخشید یک سایتی هست برای استخراج و محاسبه الگوریتم چهره برای تابلو نخی به صورت دایره ای اینجا فیلد ها هستند که باید پر کنیم، ولی یم فیلد به اسمline weight هستش که روی 20 هستش، منظور از lineweight اینجا چیست؟ واحد آن چیه که نوشته 20:)
    منظورش چیه؟
    اسم سایت :/

    برنامه نویسی پایتون

    برنامه ای بنویسید یک عدد از کاربر بگیرد و شکل مشابه زیر را ایجاد کند ستون 3 تعداد 1/4 عدد وارد شده ستون 2 نصف عدد وارد شده و ستون یک به تعداد عدد وارد شده است

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد