انجام پروژه های برنامه نویسی پایتون python

انجام پروژه های برنامه نویسی پایتون python

انجام پروژه های برنامه نویسی پایتون python

انجام پروژه های برنامه نویسی پایتون python

انجام پروژه های دانشجویی پایتون


انجام پروژه پایتون Python

روژه بعنوان مرجع اصلی انجام پروژه پایتون (python) با داشتن سابقه ای چندین ساله در انجام پروژه برنامه نویسی پایتون و کادری مجرب در این حوزه آماده پذیرش پروژه پایتون شما عزیزان می باشد.جهت سفارش پروژه پایتون خود توضیح پروژه پایتون خود را به واتساپ شماره یا ارسال کنید و یا به آیدی تلگرامی @پیام دهید.قیمت دهی برای انجام پروژه پایتون شما در سایت همیارپروژه عادلانه است.همچنین انجام پروژه با زبان پایتون خود را می توانید از طریق پیامرسان های داخلی ایتا و روبیکا شماره ۰۹۱۱۷۹۸۳۷۰۹ برای ما ارسال نمایید.
پایتون Python

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


از جمله زبان های برنامه نویسی که مهندسین کامپیوتر سایت همیار پروژه سابقه کار کردن با آن را دارند، زبان برنامه نویسی پایتون Python است؛ بنابراین در صورتی که پروژه پایتون Python دارید، کافیست انجام آن را به مهندسان همیارپروژه بسپارید.

برنامه نویسی پایتون تقریبا در سابقه کار همگی مهندسان کدنویس سایت همیارپروژه وجود دارد؛ تضمین کیفیت نتیجه نهایی و تعهد به انجام کار در مهلت تعیین شده توسط شما از وظایفی است که سایت همیار پروژه و مهندسان آن هیچگاه از آن سر باز نمی زنند.
انجام پروژه های برنامه نویسی پایتون PYTHON

زبان برنامه نویسی پایتون را می توان به عنوان یک زبان برنامه نویسی داینامیک و شی گرا معرفی نمود که دارای کاربرد گسترده ای در نرم افزارها و تکنولوژی های گوناگون است.زبان برنامه نویسی PYTHON از سامانه پویا و توسعه یافته برای تشخیص نوع پارامترها استفاده می کند و قابلیت پشتیبانی مدل های گوناگون برنامه نویسی را دارا می باشد.از جمله مدل های برنامه نویسی می توان به شیء گرا و همچنین برنامه نویسی دستوری و تابع محور اشاره نمود.امروزه زبان برنامه نویسی پایتون در گستره وسیعی از پروژه ها به کار گرفته شده است که از مهم ترین آنها می توان به استفاده از زبان برنامه نویسی PYTHON در نرم افزارهای ناسا اشاره نمود.
کتابخانه های پایتون:

کتابخانه های تعریف شده زبان برنامه نویسی پایتون بسیار گسترده می باشد و این موضوع سبب تسهیل در یادگیری زبان برنامه نویسی PYTHON می گردد.یکی دیگر از امکانات زبان برنامه نویسی پایتون امکان اجرای کدهای نوشته شده در آن بر روی پلتفرم های گسترده ای از جمله گوشی های همراه و ویندوز و لینوکس است.امروزه زبان برنامه نویسی PYTHON به صورت توسعه یافته در شرکت های بسیاری مورد استفاده قرار می گیرد که از جمله آن ها می توان به یاهو و گوگل و ناسا اشاره نمود.

انجام پروزه پایتون
رپروژه مرجع اصلی انجام پروژه های پایتون (python) :

گروه همیارپروژه بعنوان اصلی ترین مرکز تخصصی انجام پروژه های پایتون (python) با دارا بودن کادر مجرب و متخصصان آمادگی ارائه خدمات لازم به شما را در زمینه ی پروژه پایتون را دارا می باشد.به همین منظور شما می توانید با کارشناسان مجموعه در تماس باشید. و پس از ارسال جزییات مربوط به پروژه خود شامل مقالات بیس و نوآوری های تعریف شده از کمک و راهنمایی های ایشان در جهت پیشبرد پروژه استفاده نمایید.کادر همیارپروژه با بررسی مقاله بیس و همچنین نوآوری های مد نظر شما اقدام به انجام پروژه پایتون شما در کوتاهترین زمان و با بالاترین کیفیت ممکن می نماید.
پروژه های قابل انجام با پایتون:

برخی از موضوعاتی که همیارپروژه با زبان پایتون می تواند پروژه هایتان را انجام دهد عبارتست از  :

انجام پروژه های یادگیری ماشین

انجام پروژه های داده کاوی

انجام پروژه های پردازش تصویر

انجام پروژه های هوش مصنوعی

انجام پروژه های امنیت و پن تست سایت و شبکه

انجام پیاده سازی مقاله با پایتون

دانلود پروژه های آماده پایتون (python):

ژه تاکنون صدها پروژه پایتون را انجام داده است و برخی از آنها را در سایت بعنوان پروژه آماده پایتون بارگزاری نموده است که شما عزیزان میتوانید در لینک روبرو آنها را مشاهده نمایید: پروژه های آماده پایتون
مشاوره در انجام پروژه پایتون:

مشاوره در انجام پروژه Python توسط کارشناسان همیارپروژه انجام میشود. این کارشناسان از ابتدا انتهای پروژه پایتون در کنار شما خواهند بود. و با ارائه گزارش کامل شما را کامل در روند انجام کاری پروژه پایتون قرار خواهند داد.جهت ارائه مشاوره در انجام پروژه پایتون خود می توانید به آیدی تلگرامی @fnalk پیام دهید.
سفارش پروژه پایتون:

برای سفارش پروژه پایتون میتوانید از طریق فرم ثبت پروژه اقدام نمایید و یا به آیدی تلگرامی @پیام دهید.اگر بخواهید از طریق واتساپ با ما در ارتباط باشید میتوانید با شماره های و در واتساپ به ما پیام دهید. پروژه های پایتون شما بررسی شده و در کمترین زمان ممکن پاسخ داده خواهد شد.
کیفیت انجام پروژه پایتون :

همیارپروژه به عنوان مرجع انجام پروژه پایتون همواره بالاترین کیفیت را در انجام پروژه های پایتون Python در اولویت قرار داده است تا بتوانید رضایت مشتریان خود را بدست آورد.کافیست یکبار کار با ما را امتحان کنید تا دیگر سراغ هیچ سایت دیگری برای سفارش پروژه پایتون خود نروید.
زمان تحویل پروژه :

زمان انجام پروژه پایتون Python با توجه به سختی کار و زمان اعلام شده توسط مشتری تنظیم میگردد ولی همواره سعی بر این بوده که در کمترین زمان ممکن تحویل داده شود.برای انجام پروژه فوری هم میتوانید با شماره ۰۹۱۱۷۹۸۳۷۰۹ تماس بگیرید تا سریعتر به کارتان رسیدگی شود.
اطمینان از کیفیت انجام پروژه :

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


با توجه به اینکه پروژه های Python توسط متخصصین و استاتید در همیارپروژه انجام میشود، که تجریه چندین ساله در انجام پروژه پایتون دارند اطمینان در انجام پروژه های پایتون از اهداف اصلی گروه همیارپروژه می باشد.
مراحل انجام پروژه پایتون در همیارپروژه به چه صورت خواهد بود؟

    ارسال پروژه پایتون برای ما توسط مسیرهای ذکر شده در سایت.
    ارسال پروژه پایتون شما توسط ما برای مجریان مرتبط با پروژه.
    پیشنهاد و تعیین بهترین قیمت و زمان .
    درصورت موافقت شما اخذ نصف هزینه ابتدای کار از شما.
    در جریان گذاشتن شما طی مراحل انجام پروژه تان.
    ارسال نتایج برای شما پس از پایان پروژه تان از طریق فیلم و عکس.
    اخذ مابقی هزینه از شما درصورت تاییدتان.
    ارسال فایل نهایی پروژه برای شما.
    مهلت ۷۲ ساعته برای شما جهت بررسی پروژه و در صورت اشکال و ایراد، اطلاع به ما جهت رفع آن.

انتخاب بهترین محقق برای پروژه پایتون :

مهمترین بخش سفارش پروژه پایتون شما انتخاب یک محقق کاربلد و حرفه ای پایتون با توجه موضوع و شرایط پروژه شما می باشد.ما به دلیل داشتن صدها مجری متخصص پایتون در مباحث و رشته های مختلف و همچنین تجربه چندین ساله کار با برنامه نویسان و مجریان پایتون می دانیم که پروژه شما را کدام محقق قادر به انجام آن است و نیازی به آزمون و خطای انجام پروژه توسط سایر محققین نیست.پس مطمئن باشید بهترین محقق و در عین حال کمترین قیمت پیشنهادی را برای کارتان درنظر خواهیم گرفت.
تضمین پشتیبانی در انجام پروژه پایتون :

گروه همیارپروژه با داشتن سابقه ای چندین ساله در انجام پایتون تجربه ای گرانبها از انتظارات و خواسته های کارفرمایان محترم کسب نموده است.یکی از مهمترین این خواسته ها “تضمین پشتیبانی” بعد از انجام پروژه پایتون است.همیارپروژه بعداز انتخاب بهترین محقق (مجری) برای پروژه پایتون ، پروژه شما را بصورت مرحله به مرحله مدیریت می کند و هر جا که نیاز باشد شما را در جریان کم و کیف وضعیت پروژه قرار می دهد.بعداز انجام و تحویل پروژه پایتون به شما سایت هر گونه ایراد و اصلاحی که شما مشتری محترم از پروژه تحویل داده شده به ما اطلاع دهید را مورد بررسی قرار داده و ایرادات را برطرف می نماید و تا اخذ رضایت شما پشتیبانی از پروژه تان را ادامه خواهد داد.
نحوه سفارش پروژه پایتون در سایت همیارپروژه :
کارشناسان با ارائه مشاوره رایگان در انجام پروژه پایتون از ابتدا تا انتهای پروژه در کنار شما خواهند بود و با دادن
انجام پروژه های پایتون

پروژه با تجربه بالا و بهره گیری از مجریان حرفه ای در انجام پروژه های پایتون این اطمینان را به شما میدهد که مطمئن سایت را برای انجام پروژه پایتون خود انتخاب کرده اید برای ثبت سفارش با شماره تماس بگیرید.

در مواقع فراوانی شاهد هستیم کاربران در پروژه های پایتون خود دچار مشکل هستند و به دنبال یک مکان مطمئن برای سفارش خود هستند

متلب پروژه با تجربه بالا و بهره گیری از مجریان ممتاز آمادگی دارد انجام پروژه به زبان پایتون خود را تمامی مقاطع بر عهده گرفته و با کیفیت تحویل شما بدهد.
پایتون چیست ؟

پایتون یا python یکی از زبان های برنامه نویسی قدرتمند سطح بالا و شی گرا می باشد که به زبان اول برنامه نویسی در بین دانشجویان تبدیل شده است با ظهور پایتون دنیای برنامه نویسی ، توسعه برنامه‌های وب به طور کلی محول شد سهولت استفاده و همچنین یادگیری آسان باعث شده است پایتون روز به روز کاربران زیادی را به سمت خود جذب می نماید و به لحاظ محبوبیت و کاربرد بیشترین استفاده را در بین کاربران داشته باشد. این زبان یک محیط یکپارچه و چند منظوره است که برای توسعه نرم افزاری استفاده می شود یکی از اصلی ترین ویژگی های پایتون متن باز بودن آن می باشد بدین معنی که میتوانید ابزارهای موجود در python را عوض کرده توسعه بدهید تا کاربران دیگر قابلیت استفاده داشته باشند این ویژگی در کمتر زبان برنامه نویسی مشاهده میشود که باعث گسترش هرچه سریعتر پایتون شده است.

همچنین پایتون را میتوان یک زبان چند منظوره در نظر گرفت که برای طراحی هر نوع ساختاری قابل پیاده سازی می باشد پایتون بسیار کاربر پسند و ساده می باشد و افرادی که تازه وارد محیط کدنویسی شده اند نیاز به دانش بسیار بالا در این حوزه ندارند بسیاری از امکانات برنامه نویسی در قالب یک تولباکس و کتابخانه آماده در اختیار کاربر قرار می گیرد و فقط کافی ست برنامه را فراخوانی کند به همین راحتی نتیجه برنامه خود را کاربرد می بیند این ساده بودن زبان پایتون برای تمامی کاربران در سنین مختلف یک ویژگی غیرقابل انکار می باشد شاید به جرات میتوان گفت پایتون نقش کلیدی در زندگی امروز ما ایفا میکند بسیاری از برنامه های موبایلی دنیا با پایتون طراحی و در فروشگاه به فروش میرسند بسیاری از کسب و کارهای بزرگ دنیا بر پایه پایتون کار میکنند سرعت اجرا بالا ، قابلیت انعطاف پذیر با سایر زبان های برنامه نویسی و هم چنین اوپن سورس بودن از ویژگی های اصلی پایتون می باشد.

چرا همه از پایتون استفاده می کند ؟

۱- استفاده شرکت های بزرگ دنیا از پایتون : بسیاری از شرکت های بزرگ در حوزه نرم افزار مانند گوگل ، فیس بوک و توئیتر برای توسعه برنامه های خود از پایتون استفاده می نمایند

۲- کاربرد فراوانن در زمینه یادگیری ماشین : پایتون به صورت اختصاصی با کتابخانه های معروف ماشین لرنینگ برای یادگیری ماشین طراحی شده است

۳- چند کاره بودن پایتون : پایتون را همه جا میشه استفاده کرد از توسعه برنامه های کاربردی ، برنامه های تحت وب و برنامه های اندروید و طراحی باز

مهم ترین خدمات موسسه متلب پروژه در پروژه های پایتون

انجام پروژه فوری پایتون

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


انجام پروژه دانشجویی پایتون

انجام پروژه پیاده سازی با پایتون

انجام پروژه کدنویسی با پایتون

انجام پروژه طراحی با پایگیم pygame

متلب پروژه میتواند پروژه پایتون شما را در حوزه های زیر بر عهده بگیرد

    انجام پروژه پردازش تصویر با پایتون
    انجام پروژه شبکه عصبی با پایتون
    انجام پروژه هوش مصنوعی با پایتون
    انجام پروژه بیگ دیتا با پیاتون
    انجام پروژه دیتا ماینینگ (داده کاوی) با پایتون
    طراحی بازی با پایتون

 
فریم ورک های زبان پایتون

1- فریم ورک کیوی Kivy : از سری فرم ورک های کاربری در پایتون است که با داشتن رابط کاربری جذاب بیشترین استفاده را توسعه برنامه های ویندوزی و لینوکس دارد

۲- فریم ورک جنگو : جنگو بیشترین استفاده در زبان پایتون در توسعه برنامه های تحت وب دارد

3- فریم ورک Django Rest : از سری فریم ورک های زبان پایتون است که برای توسعه برنامه با api استفاده میشود

۴- فریم ورک فلسک : از مهم ترین فریم ورک های زبان پایتون برای کارهای کوچک است که کتابخانه زیادی ندارد و برای کارهای کوچک توسط دانشجویان استفاده میشود

5- فریم ورک CherryPy : از دیگر فریم ورک های زبان پایتون است که در توسعه برنامه های سمت سرور استفاده میشود

6- Pyramid : از دیگر فریم ورک های محبوب زبان پایتون برای توسعه برنامه های بزرگ وب مانند راه اندازی CMS ها استفاده میشود

۷- گروک : از فریم ورک های زبان پایتون در توسعه برنامه های تحت وب که نیاز به طراحی مناسب دارد و سرعت بالایی دارند کاربرد دارد

8- فریم ورک Web2py : فریم ورک Web2py برای توسعه برنامه های تحت وب پویا استفاده میشود که  دارای یک ویرایشگر کد، اشکال زدایی و ابزار استقرار است

 
ضرورت استفاده از پایتون در دنیای امروز

پایتون به عنوان یک زبان چند منظور در حوزه های مختلف معرفی میشود به همین دلیل بسیاری از برنامه نویسان به سمت استفاده از پایتون روی آورده اند دنیای امروز بدون بهره گیری از پایتون در خیلی از زمینه ها دچار مشکل است این زبان با توجه به ساده بودن فرصت های شغلی بسیار زیادی را در اختیار کاربران خود قرار داده است پایتون زبانی است که برای رفع نیازهای کاربران زمینه های مختلف طراحی شده است در حوزه توسعه وب ، مدل های یادگیری ماشین ، تحلیل داده پایتون کاربرد اساسی دارد همچنین با داشتن کتابخانه های مختلف میتوانید برای هر مساله ای پاسخ خود را پیدا کنید پشیبانی از زبان های برنامه نویسی مختلف و همچنین سازگاری کامل با پایگاه داده ها از ویژگی های منحصر به فرد زبان پایتون است.

 
مراحل ایجاد یک پروژه در زبان پایتون

۱- انتخاب نوع فریم ورک : پایتون برای برنامه نویسی از فریم ورک های مختلفی مانند ژوپیتر ، کراس استفاده می نماید در گام باید نوع فریم ورک را برای برنامه نویسی انتخاب کنید

۲- فراخوانی کتابخانه : پایتون دارای منبع عظیمی از کتابخانه هاست با توجه به حوزه کاری خود باید نوع کتابخانه مورد نیاز خود را مشخص نماییم

۳- استفاده از ساختار داده ها در پایتون : در گام سوم می بایست از انواع ساختار داده ای مانند پیاده سازی لیست ها، دیکشنری ها و تاپل ها در پایتون استفاده نماییم

4- استفاده از توابع و حلقه ها : پایتون تابع تعریف شده ای است که وظیفه انجام کار خاصی را بر عهده دارد یکی از مزیت های استفاده از توابع در پایتون جلوگیری از دستورات اضافی است دو تابع split و reduce از مهم ترین توابع و دستورات while و if از مهم ترین آنهاست

5- استفاده از حلقه های تکراری : در پایان به تکرار یک دستور نیاز به استفاده از حلقه داریم که دستور for از معروف ترین آنهاست

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


۶- استفاده از کتابخانه ماشین لرنینگ : این کتابخانه بیشترین استفاده در برنامه نویسی هوش مصنوعی در زبان پایتون دارند

7- استفاده از فایل ها : در گام ششم باید به صورت استفاده از فایلها در پایتون برویم فایل ها قدرت دو چندانی به پایتون می بخشندند برای خواندن فایل از فرمت txt و csv استفاده میشود

۸- اجرای یک پروژه ساده : یک پروژه ساده را تعریف کرده ، با تعاریف بالا برنامه اش رو نوشته و اجرا نمایید

۹- خروجی برنامه در محیط پایتون : در گام آخر باید برنامه نوشته را پایتون را اجرا کرده و خروجی را مشاهده نمایید.

 

متلب پروژه در حوزه های زیر نیز میتواند مشاوره تخصصی به شما ارائه بدهد.(میتوانید مقالات زیر را مطالعه نمایید.)

انجام پروژه اندروید

انجام پروژه به زبان sql

انجام پروژه برنامه نویسی متلب

 
اهمیت استفاده از پایتون در چیست ؟

امروزه اهمیت برنامه نویسی به زبان پایتون بر کسی پوشیده نیست و همه توسعه دهندگان و برنامه نویسان باید به سمت استفاده از پایتون بروند این زبان چند منظوره که سطح بالا و شی گرا می باشد به سادگی قابل یادگیری است و حتی افراد مبتدی نیز در استفاده از آن مشکل ندارند همچنین سازگاری با کلیه پایگاه داده ها و قابلیت ارتباط با سایر زبان های برنامه نویسی مانند C از دیگر ویژگی های منحصر به فرد پایتون است دلیل اصلی که بسیاری از کاربران پایتون را به عنوان زبان برنامه نویسی خود انتخاب می نمایند داشتن کتابخانه های متنوع است که حجم کدنویسی را کاهش داده و سرعت در اجرای برنامه ها را بالا میبرد برای استفاده از هر کدام از این کتابخانه ها کافی ست آنها را فراخوانی کرده و خروجی های مورد نظر را مشاهده نمایید.به طور معمول انجام پروژه برنامه نویسی با پایتون نیاز به مهارت و تخصص بالا دارد موسسه متلب پروژه بهترین اساتید پایتون را در کنار هم جمع کرده است تا خیال شما از بابت سفارش آسوده باشد.

 
ویژگی های زبان پایتون

    قابلیت برقراری امنیت در برنامه نوشته شده به زبان پایتون
    سرعت اجرا بالای برنامه در پایتون
    قابلیت تجزیه و تحیل انواع داده ها
    برخورداری از انواع کتابخانه های مختلف برای سهولت در امر برنامه نویسی
    دارا بودن فریم ورک های قدرتمند برای توسعه برنامه کاربری
    توانایی اجرای برنامه نوشته در پایتون بر روی انواع سیستم عامل ها

 

مراحل ثبت سفارش پروژه در پروژه

    ارسال پروژه از طریق فرم ثبت سفارش و یا از طریق تلگرام، واتس آپ یا شماره پشتیبانی.
    بررسی دقیق و کارشناسی پروژه پایتون توسط مجریان گروه متلب پروژه.
    اعلام هزینه و قیمت پروژه پایتون براساس میزان بودجه پرداختی کاربر.
    موافقت با کمترین هزینه اعلام شده توسط مجری و پرداخت نصف هزینه.
    شروع پروژه توسط مجریان گروه متلب پروژه با توجه به زمان تعیین شده توسط کاربر.
    ارسال نتایج انجام کار به صورت عکس خروجی پس از پایان کار.
    اطمینان کاربر از انجام درست کار و پرداخت مابقی هزینه.
    ارسال پروژه پایتون توسط متلب پروژه و تعیین زمان پشتیبانی ۷۲ ساعته برای رفع اشکال.
    در صورت ذکر خواسته کاربر فیلم نیز از نحوه انجام کار ارسال خواهد شد.

 

انجام پروژه پایتون با آموزش کامل

بسیاری از کاربران که به سایت متلب پروژه مراجعه می نمایند یک سوال اساسی در ذهن آنها وجود دارد که آیا سفارشی که من ثبت میکنم شامل گزارش می باشد ؟

موسسه متلب پروژه رسالت کاری خود را بر انجام پروژه پایتون با ارائه گزارش کامل قرار داده است و حالت آموزش محور را در پروژه های خود گنجانده است و طوری سفارش انجام میشود که کاربر به صورت کامل در روند انجام پروژه خود قرار بگیرد انگار خوده مشتری سفارش خود را انجام داده است.

 

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


ضمانت در انجام پروژه پایتون به چه صورت است ؟

انجام پروژه در موسسه متلب پروژه با توجه به بهره گیری از اساتید ممتاز که تجربه و تخصص بالا در حوزه پروژه پیاده سازی با پایتون دارند قرار داده میشود به صورت تضمینی است و این تضمین کیفیت تا رضایت مندی کامل مشتری ادامه خواهد داشت.

 

زمان تحویل پروژه پایتون چگونه تعیین می‌شود ؟

زمان درست و به موقع تحویل پروژه یکی از خواسته های اصلی مشتریان است با داشتن صدها کارشناس حرفه ای و مجرب زمان بندی دقیق و درستی از خواسته شما برآورد کرده و تمام تلاش خود را در تحویل به موقع پروژه پایتون خواهد کرد.

 

آیا امکان کنسل کردن پروژه پایتون وجود دارد ؟

امکان کنسل کردن پروژه پس از شروع به کار انجام پروژه پایتون منوط به موافقت با مجری انجام کار می باشد در صورت موافقت کارشناس انجام کار میتواند سفارش به صورت دو طرفه لغو شود.

 

امکان برقراری ارتباط مستقیم میان مشتری و مجری پایتون

در بسیاری از تماس هایی که با موسسه متلب پروژه برای ثبت سفارش گرفته میشود این سوال توسط مشتری پرسیده میشود که آیا میشود با مجری پروژه پایتون در ارتباط باشیم ؟ با توجه به تجربه چندین ساله متلب پروژه در برقراری ارتباط مستقیم امکان برقراری ارتباط مجری و مشتری وجود ندارد و فقط از طریق موسسه با مجری در ارتباط هستید در صورت برقراری ارتباط مستقیم دیگر سیستم پشتیبانی سایت متوجه انجام پروژه شما نخواهد بود

 

نحوه اعتماد در پروژه های پایتون به موسسه متلب پروژه

روژه یک کسب و کار آنلاین و دارای مجوز های لازم برای فعالیت در این حوزه می باشد و با داشتن نماد اعتماد الکترونیکی در انجام پروژه های دانشجویی پایتون توانسته است اعتماد شما عزیزان را جلب نماید.

 

زمان پشتبانی از پروژه های پایتون انجام شده :

زمان پشتیبانی از پروژه فوری پایتون موسسه متلب پروژه ۷۲ ساعت بعد تحویل پروژه می باشد و در این زمان مشتری می‌تواند به صورت کامل سفارش خود را بررسی کرده و در صورت داشتن ایراد مشکلات خود را ارسال کرده تا برای مجری انجام کار ارسال شود.

 

نحوه پیگیری سفارش ثبت شده پایتون

پس از ثبت سفارش کارشناسان متلب پروژه هم‌ از طریق شماره های پشتیبانی و هم از طریق برقراری ارتباط با شبکه های اجتماعی امکان پیگیری سفارش را برای مشتریان خود فراهم کرده است.

 

نحوه قیمت گذاری در پروژه پایتون به چه صورت می باشد ؟

یکی از سوالات مشتریان عزیز که با کارشناس متلب پروژه تماس می‌گیرند همین موضوع می باشد که هزینه انجام پروژه پایتون من چقدر می باشد ؟

متلب پروژه با راه اندازی سیستم مناقصه ای و استعلام قیمت از صدها مجری انجام کار کمترین قیمت را از سمت مجریان دریافت کرده و در اختیار مشتری قرار میدهد به همین دلیل قیمت پروژه پایتون در متلب پروژه کاملا عادلانه و منصفانه است.

هزینه انجام پروژه پایتون با توجه به زمان آن چقدر است؟ چگونه از تضمین قیمت پروژه در متلب پروژه مطمئن شویم؟

هزینه انجام پروژه پایتون با توجه به زمان و حجم پروژه متغیر است. با این وجود در متلب پروژه بهترین قیمت ممکن را با توجه به کیفیت انجام آن به شما ارائه می دهیم.
نحوه ثبت سفارش برای انجام پروژه پایتون در متلب پروژه چگونه است؟ آیا راه های ارتباطی دیگری نیز وجود دارد؟زبان برنامه نویسی پایتون راه خوبی برای ورود به صنعت فناوری:

احتمالا درباره زبان برنامه نویسی پایتون شنیده‌اید. محبوبیت این زبان روز‌ به روز در حال افزایش است و مشاغل بیشتری به افرادی با دانش این زبان برنامه‌نویسی نیاز دارند. اما سوال جدی این است که آیا زبان برنامه‌نویسی در سال 2023 هم برای یادگیری توصیه می‌شود یا خیر؟

پایتون به دلیل سادگی و همچنین تطبیق‌پذیری در محاسبات علمی و تجزیه و تحلیل داده‌ها و حتی به دلیل کاربرد بالا در پروژه‌های هوش مصنوعی بسیار مورد استقبال قرار می‌گیرد. این زبان حتی در موارد دیگری مانند توسعه ابزار وب، اتوماسیون‌سازی و مدیریت داده‌ها نیز کاربرد گسترده‌ای دارد.

از سوی دیگر انجام پروژه پایتون، شاید آسان‌ترین راه برای ورود به صنعت فناوری باشد. به این دلیل که یادگیری پایتون بسیار آسان است و به سرمایه زیادی نیاز ندارد. از سوی دیگر با یادگیری برنامه نویسی پایتون، فرصت‌های شغلی بسیاری برای شما ایجاد خواهد شد؛ فرصت‌هایی که تضمین کننده آینده شما خواهند بود

همچنین بیش از 3 دهه است که این زبان برای تجزیه و تحلیل داده‌ها و توسعه نرم‌افزار استفاده می‌شود و نرم‌افزارهای زیادی با آن نوشته شده‌اند. با این اوصاف زبان برنامه نویسی پایتون به این زودی حذف نخواهد شد.
پنج خط با پایتون

پایتون یک زبان برنامه‌نویسی شی گرا و سطح بالاست. شاید برای شما هم جالب باشد که این زبان به دلیل سادگی و سرگرم‌کننده بودن به گروه کمدی بریتانیایی مونتی پایتون (Monty Python) اشاره دارد. این زبان بسیاری از پیچیدگی‌ها را مدیریت می‌کند و به کاربر اجازه می‌دهد تا به جای جزئیات بر روی مفاهیم کلی برنامه‌نویسی تمرکز کنند. به دلیل همین سادگی جایگاه زبان برنامه‌نویسی جاوا را به عنوان پرکاربردترین زبان مقدماتی گرفته است.
کاربردهای زبان برنامه نویسی پایتون:

گسترش برنامه های زیر نظر وب
نوشتن اسکریپت
آنالیز و تحلیل اطلاعات
خودکارسازی  برنامه ها
گسترش برنامه های تحت وب
پایتون و کاربرد های متعدد
خدمات پایاپروژه در زمینه زبان پایتون:

انجام پروژه های متلب

انجام پروژه های داده کاوی

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


انجام پروژه های پردازش تصویر با پایتون  

انجام پروژه های یادگیری ماشین

انجام پروژه های هوش مصنوعی

انجام پروژه های شبیه سازی مقاله با پایتون  
انجام پروژه های کمک درسی پایتون:

سایت پایاپروژه مفتخر است تا با تجربه ۵ ساله خود، بعنوان سایت معتبر در زمینه انجام پروژه ها به فعالیت خود بپردازد. ما سعی داریم تا پروژه ها را با قیمت مناسب به همراه گزارش عملکرد و آموزش به شما عزیزان ارائه دهیم. تا شما بتوانید کامل مطالب را یاد گرفته و آن را برای اساتید خود ارائه کنید. همچنین در صورت درخواست شما کاربران عزیز میتوانیم فیلم آموزشی از نحوه انجام پروژه پایتون (python) نیز برای شما آماده کنیم. هدف اصلی ما جلب رضایت شما عزیزان می باشد و در این زمینه از هیچگونه فعالیتی کوتاهی نخواهیم کرد.

 

انجام پروژه پایتون
چرا پروژه پایتون خود را به پایاپروژه بسپاریم ؟

ا داشتن تجربه ای 6 ساله در انجام پروژه پایتون (python) و همچنین با دارا بودن متخصصینی از بهترین دانشگاه های کشور و انجام صدها پروژه کوچک و بزرگ شرکتی گزینه مطمئنی برای شما عزیزان جهت انجام پروژه های پایتون می باشد، یکبار ما را امتحان کنید !
مراحل انجام پروژه پایتون در پایاپروژه:

    قدم اول:ابتدا پروژه پایتون خود را برای ما توسط مسیرهای ذکر شده در سایت ارسال نمایید.
    قدم دوم:  پروژه شما توسط ما برای مجریان مرتبط با پروژه تان ارسال خواهد شد.
    قدم سوم: بهترین قیمت و زمان تعیین می شود و به شما پیشنهاد داده خواهد شد.
    قدم چهارم: درصورت موافقت شما نصف هزینه ابتدای کار از شما اخذ می گردد.
    قدم پنجم: شما در طی مراحل انجام پروژه توسط تیم پایاپروژه در جریان کارتان قرار خواهید گرفت.
    قدم ششم: پس از پایان کار نتایج برای شما بصورت فیلم و عکس ارسال خواهد شد.
    قدم هفتم: مابقی هزینه از شما در صورت تاییدتان اخذ خواهد شد.
    قدم هفتم: فایل نهایی پروژه برای شما ارسال می شود.
    و در آخر: مهلت ۴۸ ساعته برای شما جهت بررسی پروژه داده خواهد شد و احیانا در صورت اشکال و ایراد، به ما اطلاع دهید تا مشکل را رفع کنیم.

زمان و کیفیت انجام پروژه پایتون چه مدت است؟

بحث زمان در انجام پروژه های شما عزیزان مسئله مهمی است. به همین دلیل سایت پایاپروژه با توجه به زمان درخواستی شما سعی دارد تا کمترین زمان ممکن را برای انجام پروژه تان در نظر بگیرد. نکته مهمتر اینکه کیفیت در انجام پروژه های پایتون همواره هدف اصلی گروه پایاپروژه می باشد. پس اطمینان داشته باشید که متخصصان ما در این زمینه حساسیت کافی داشته و نهایت تلاش خود را در این امر دارند.
به چه صورت از انجام پروژه پایتون خود مطمئن شوم؟

کیفیت بالای تیم پایاپروژه باعث شده تا مشتریان عزیزمان نیز به ما اطمینان داشته باشند. و بدون نیاز به سایت های دیگر پروژه خود را به ما بسپارند. اگر شما تا بحال تجربه همکاری با سایت ما را نداشته اید، پیشنهاد می کنیم برای یکبار هم که شده به ما اعتماد کنید تا شاهد موفقیت پروژه تان باشید.
آموزش نرم افزار پایتون:
 انجام پروژه پایتون

انجام سریع -> با هزینه کم -> پشتیبانی رایگان

تیم برنامه نویسی آریا تهران با بیش از ۱۰ سال تجربه در حوزه انجام پروژه های برنامه نویسی پایتون آماده پذیرش انجام انواع پروژه پایتون از سراسر کشور می باشد. انجام پروژه پایتون توسط تیم حرفه ای آریا تهران در کوتاه ترین زمان با مناسب ترین قیمت ها می باشد. برای ثبت سفارش از فرم زیر اقدام کنید تا با شما تماس گرفته شود.


هزینه پروژه پایتون
پروژه سفارشی

هرچیزی که از پایتون بخواهید از
هزار
۳۵۰

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


    وابسته به نوع پروژه از ۳ روز
    پشتیبانی و دریافت سورس کد

سفارش میدهم
ساخت سایت با پایتون

ساخت انواع سایت های شخصی از
میلیون
تومان ۳

    وابسته به نوع پروژه از ۳ روز
    پشتیبانی و دریافت سورس کد

سفارش میدهم
پروژه دانشگاهی پایتون

انجام پروژه دانشجویی برنامه نویسی پایتون از

    پشتیبانی و دریافت سورس کد

سفارش میدهم
انواع پروژه برنامه نویسی پایتون
تمرین پروژه پایتون

یکی از خدمات تیم برنامه نویسی آریا تهران تمرین های پروژه پایتون می باشد که به علاقه مندان یادگیری برنامه نویسی به زبان پایتون پیشنهاد می کنیم.
سورس پروژه پایتون

در صورت نیاز به سورس پروژه های پایتون کافی است با ما تماس بگیرید و از شرایط ارائه سورس پروژه پایتون مطلع شوید.
پروژه رایگان پایتون

برای کسب اطلاع از ویژگی و شرایط پروژه های رایگان پایتون تیم آریا تهران با مشاورین ما تماس بگیرید.
پروژه آماده پایتون

می توانید در شرایطی که وقت کافی برای انجام و یا حتی سفارش انجام پروژه ندارید از بین پروژه های آماده پایتون یکی را انتخاب کنید.
انجام پروژه دانشجویی پایتون

از آنجایی که تعداد سفارش پروژه های دانشجویی پایتون بسیار بالاست، تیم آریا تهران بصورت تخصصی و در مدت زمان کوتاه پروژه های پایتون دام پروژه برنامه نویسی پایتون

انجام پروژه برنامه نویسی پایتون (به انگلیسی python). زبان برنامه نویسی پایتون یکی از کلیدی ترین و مهم ترین زبان های برنامه نویسی مورد نیاز  مهندسین رشته های مهندسی کامپیوتر و مهندسی نرم افزار می باشد. Guido van Rossum توسعه و پیاده سازی این زبان برنامه نویسی را از سال 1989 میلادی آغاز و در سال 1991 آن را منتشر نمود. python یک زبان برنامه نویسی محبوب و ساده است. بنابراین حتی اگر در زمینه برنامه نویسی تازه کار باشید به راحتی و بدون هیچ مشکلی می توانید پایتون را یاد بگیرید. در صورت نیاز به انجام پروژه برنامه نویسی با زبان پایتون python نیز متخصصان آلفا پروژه در کنار شما خواهند بود.

انجام پروژه برنامه نویسی با پایتون
پایتون چیست؟

python یک زبان برنامه نویسی محبوب و پرکاربرد است که برای موارد ذیل استفاده می شود:

    توسعه وب یا web development
    توسعه نرم افزار یا software developement
    ریاضیات
    برنامه نویسی سیستم یا system scripting

با پایتون چه کاری را می توان انجام داد؟

    از پایتون می توان در سرور و برای ایجاد برنامه ها و اپلیکیشن های وب استفاده کرد.
    از پایتون در کنار نرم افزار برای ایجاد گردش کار یا workflow استفاده کرد.
    با پایتون می توان به پایگاه داده متصل و فایل ها را تغییر داد.
    از پایتون می توان برای مدیریت داده های بزرگ و انجام ریاضیات پیچیده استفاده کرد.
    از python می توان برای توسعه و تولید production-ready software استفاده نمود.
    از زبان برنامه نویسی پایتون می توان برای انجام پروژه برنامه نویسی پایتون استفاده نمود.

چرا پایتون؟

در پاسخ به سوال چرا پایتون می توان چنین بیان کرد که:

    پایتون در بسیاری از پلتفرم ها نظیر Windows, Mac, Linux, Raspberry Pi قابل اجرا می باشد.
    python دارای syntax  بسیار ساده شبیه زبان انگلیسی می باشد.
    زبان برنامه نویسی پایتون با استفاده از ویژگی های ناب خود این امکان را در اختیار کاربر قرار می دهد تا برنامه ای با تعداد خط کمتر نسبت به بسیاری از زبان های برنامه نویسی ایجاد نمود. به بیان ساده تر برای یک برنامه مشابه تعداد خطوط برنامه در زبان python نسبت به بسیاری از زبان های دیگر کمتر خواهد بود.
    کدهای نوشته شده توسط زبان python به راحتی و به محض نوشته شدن قابل اجرا می باشد.

ویژگی های متمایز زبان برنامه نویسی python

از مهم ترین ویژگی های زبان برنامه نویسی پایتون که این زبان را از سایرین متمایز می نماید، می توان به موارد ذیل اشاره نمود.

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


    قابلیت خواندن یا Read Ability: پایتون زبانی بسیار سهل و آسان با قابلیت Read Able بسیار بالا می باشد.
    آسان بودن یادگیری آن: پایتون یک زبان برنامه نویسی پیشرفته و با سطح بالا بوده که یادگیری آن به واسطه درک ساده از زبان آسان است. بنابراین انجام پروژه برنامه نویسی پایتون بسیار ساده و قابل دستیابی می باشد.
    کراس پلتفرم بودن پایتون (Cross Platform): بدین معنی که همان گونه که پیشتر نیز توضیح داده شد، این زبان برنامه نویسی بر روی بسیاری از سیستم های عامل نظیر ویندوز و مک قابل اجرا بوده و یک زبان قابل حمل محسوب می گردد.
    متن باز بودن Python : متن باز بودن پایتون را می توان از دیگر ویژگی های آن می باشد که آن از زبان های تجاری متمایز می نماید.
    توابع کتابخانه ای: زبان برنامه نویسی پایتون دارای یک کتابخانه استاندارد بزرگ و توابع مفید بوده که می توان از آن ها در حین نوشتن کد استفاده کرد.
    رایگان بودن Python: رایگان بودن این زبان برنامه نویسی نیز از دیگر مزایای این زبان بوده که به راحتی می توان آن را بارگیری و استفاده نمود.
    مدیریت خودکار حافظه: پایتون از مدیریت خودکار حافظه پشتیبانی می کند که به معنای پاک شدن و آزادسازی حافظه به صورت خودکار است. نیازی به زحمت برای پاک کردن حافظه نیست.

به طور کلی ویژگی های ناب این زبان برنامه نویسی موجب می شود که انجام پروژه برنامه نویسی پایتون بسیار دل چسب و دل پذیر گردد. برای آشنایی با سایر قابلیت های این زبان استثنایی می توانید به سایت مرجع آن مراجعه فرمایید.
سفارش پروژه پایتون Python

در این مقاله از وب سایت انجام پروژه آلفا پروژه مروری کوتاه بر قابلیت های بی نظیر زبان برنامه نویسی پایتون انجام شد. خب یادگیری این نرم افزار و انجام پروژه با آن علی رغم یادگیری آسان آن دارای پیچیدگی های خاصی می باشد که در ابتدای امر نیازمند مشاوری با تجربه در این حوزه می باشد. آلفا پروژه در این حوزه می تواند مشاوری باتجربه در زمینه انجام پروژه برنامه نویسی پایتون باشد. کافی است از طریق لینک سفارش پروژه با ما در تماس باشید. به امید موفقیت های روز افزون برای همه شما عزیزا
15

پروژه آموزشی پایتون
برای مشاهده نمونه پروژه های انجام شده انتهای همین صفحه را ببینید.

تضیمن کیفیت پروژه Python
مبلغ پرداختی شما پس از 48 ساعت برای مجری واریز خواهد شد و درصورت وجود ایراد و اطلاع دراین بازه زمانی بصورت رایگان تصحیح خواهد شد.

ساخت فایل راهنما و آموزش
درصورت سفارش شما، در انجام پروژه پایتون، فایل داکیومنت و راهنما بصورت ورد، صوتی و یا ویدیویی ساخته خواهد شد.
167

پشتیبانی 7 روز هفته و روزانه 16 ساعت توسط سامانه آنلاین و خط اختصاصی 6 رقمی

انجام پروژه پایتون
سفارش آموزش و انجام پروژه پایتون
آخرین پروژه های آموزشی فروشگاه

    پروژه آموزشی طراحی ماشین حساب فازی مثلثی با پایتون
    پروژه آموزشی خوشه بندی داده ها (گلبرگ، کاسبرگ) گل زنبق با پایتون
    پیاده سازی الگوریتم یادگیری تجمیعی Random Forest برای طبقه بندی انواع قارچ با پایتون
    شبیه سازی آموزشی کشف نفوذ شبکه بر اساس شبکه حافظه کوتاه مدت کانولوشنال با پایتون + بهبود

    پروژه آموزشی برنامه نویسی سوکت کلاینت و سرور با پایتونپروژه آموزشی برنامه نویسی سوکت کلاینت و سرور با پایتون
    پروژه آموزشی پیاده سازی یک الگوریتم ژنتیک شخصی برای حل مساله با پایتون
    پروژه آموزشی تولید مصراع دوم از ورودی مصراع اول یک شعر فارسی با پایتون + دیتابیسپروژه آموزشی تولید مصراع دوم از ورودی مصراع اول یک شعر فارسی با پایتون + دیتابیس
    پروژه آموزشی تولید کامنت تقلبی از اسم و رتبه بندی یک کتاب فارسی با پایتون + دیتابیسپروژه آموزشی تولید کامنت تقلبی از اسم و رتبه بندی یک کتاب فارسی با پایتون + دیتابیس
    پروژه پیش بینی قیمت منازل مسکونی شهر تهران با شبکه عصبی پرسپترون با پایتون + دیتابیس

    پروژه طراحی auto encoder با لایه های کانولوشنی برای باز تولید عکس سیاه سفید با پایتونپروژه طراحی auto encoder با لایه های کانولوشنی برای باز تولید عکس سیاه سفید با پایتون
    پروژه طراحی auto encoder با لایه های کانولوشنی برای باز تولید عکس سیاه سفید با پایتون
    ۴۵۰,۰۰۰ تومان ۷۹,۵۰۰ تومان حراج!
    افزودن به سبد خرید
    نمایش جزئیات
    پروژه آموزشی رگرسیون داده ها با معادله کلازیوس-کلاپیرون و معادله آنتوان با پایتونپروژه آموزشی رگرسیون داده ها با معادله کلازیوس-کلاپیرون و معادله آنتوان با پایتون
    پروژه آموزشی رگرسیون داده ها با معادله کلازیوس-کلاپیرون و معادله آنتوان با پایتون
    ۱۵۰,۰۰۰ تومان ۳۹,۵۰۰ تومان حراج!
    افزودن به سبد خرید
    نمایش جزئیات
    پروژه آموزشی جداسازی ستون تقطیر زایلن، استایرن، تولوئن و بنزن با پایتون
    پروژه آموزشی جداسازی ستون تقطیر زایلن، استایرن، تولوئن و بنزن با پایتون
    ۱۰۵,۰۰۰ تومان ۳۹,۵۰۰ تومان حراج!
    افزودن به سبد خرید
    نمایش جزئیات
    پروژه آموزشی حجم مولی و ضریب تراکم پذیری از معادله واندروالس در پایتون
    پروژه آموزشی حجم مولی و ضریب تراکم پذیری از معادله واندروالس در پایتون

    افزودن به سبد خرید
    نمایش جزئیات
    پروژه آموزشی رنگ بندی تصویر بر پایه ی پالت رنگ در پایتونپروژه آموزشی رنگ بندی تصویر بر پایه ی پالت رنگ در پایتون
    پروژه آموزشی رنگ بندی تصویر بر پایه ی پالت رنگ در پایتون

    افزودن به سبد خرید
    نمایش جزئیات

قبلی
بعدی
مشاهده همه پروژه های آموزشی
برخی از سوالات متداول پروژه پایتون
ّ
تعرفه انجام پروژه پایتون چقدر است؟

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


به طور کلی نمیتوان یک تعرفه خاص برای پروژه های Python اعلام نمود، اما معمولا قیمت گذاری بر اساس حجم پروژه و مدت زمان موردنیاز برای تکمیل آن اعلام میشود.
زمان انجام یک پروژه پایتون چقدر است؟انجام پروژه پایتون
انجام پروژه پایتون توسط تیم شریف پروژه

تیم شریف پروژه مفتخر است با برخورداری از مجریان حرفه ای و مسلط به نرم افزار پایتون تمامی پروژه های شما را در رشته های مهندسی کامپیوتر ، مهندسی مکانیک ،مهندسی برق و…. با بهترین کیفیت ممکن و ضمانت عودت وجه پذیرا باشد. بدیهی است برای انجام پروژه پایتون کافی است از منوی سفارش پروژه ، پروژه خود را ثبت نمایید. پس از سفارش پروژه جزییات پروژه شما برای مجریان منتخب شریف پروژه ارسال و پس از قیمت گذاری این پروژه زیر نظر اپراتور های باتجربه شریف پروژه کمترین قیمت به شما اعلام میگردد. در طول مدت انجام پروژه شما میتوانید به صورت مستقیم بر روی پروژه خود نظارت نمایید.درصورتی که هر قسمت از پروژه شما مطابق خواسته و نظر شما نباشد به راحتی میتوانید درخواست اصلاح آن را داده و پس از اصلاح و تایید شما پروژه ادامه می یابد.پس از انجام پروژه زمان تعیین شده در قرار داد که در حالت عادی 10روز در نظرگرفته شده است به شما اختصاص تا ضمن مطالعه و بررسی پروژه هر تعداد اصلاح مدنظر شما صورت گیرد.در صورتی که قادر نباشید پروژه خود را بررسی نمایید شریف پروژه از کارشناس خبره در رشته شما برای بررسی پروژه شما استفاده مینماید و گزارش بررسی ایشان را به صورت کاملا مکتوب برای شما ارسال مینماید.گزارشی کاملا منصفانه. بنابراین پس از بررسی توسط تیم شریف تمامی مسئولیت آن به عهده ماست.لازم به ذکر است تیم شریف پروژه به شما یک آموزش نرم افزار پایتون در خصوص پروژه شما هدیه می دهد.
آموزش آنلاین نرم افزار پایتون

تیم شریف پروژه بر آن است تا علاوه بر رفع مشکلات دانشجویان گرامی در پروژه پایتون نسبت به آموزش آن دسته از عزیزانی که نیازمند یادگیری این نرم افزار هستند اقدام نماید.بنابراین با انتخاب مدرسان درون مجموعه خود و با گزینش آنان نسبت به برگزاری دوره های آموزش آنلاین پایتون به صورت خصوصی و گروهی اقدام نماید. درصورتی که نیاز به آموزش کامل و یا آموزش بخش خاص مرتبط با پروژه خود در نرم افزار پایتون دارید این بستر توسط تیم شریف پروژه فراهم شده است.
چرا شریف پروژه؟
ارتباط شفاف

هدف برقراری ارتباط شفاف با مشتری و ارائه اطلاعات درست در جهت توافق برد برد میباشد.
اصلاحات سریع

هرچندبار که بخوای کاملا رایگان پروژه برات اصلاح میشه.پس اصلا نگران نباش اگر چندبار نیاز به اصلاح داشتی!
تحویل به موقع

ضمانت میکنیم که پروژه شما در موعد مقرر تحویلتون بشه.ما قوانین سخت گیرانه وجریمه های سنگین برای مجری ها قرار دادیم.
ضمانت عودت وجه

اگر از پروژه ناراضی بودی. کافیه به اپراتور اعلام کنی و دلایلتو بگی. اون مبلغ پروژه رو به شما پس میده.
ضمانت اطلاع رسانی

از حق و حقوق خودت مطلع نیستی؟اپراتور های با تجربه شریف پروژه از حق شما دفاع میکنند.چیزهای رو که نمیدونی بهت میگن.
پشتیبانی 247

24 ساعت شبانه رو و 7روز هفته اپراتورهای شریف پروژه در خدمت شما هستند. پس هرووقت خواستی پروژت رو پیگیری کنی ما هستیم
ضمانت کیفیت

قبل از اینکه پروژه برای شما ارسال بشه توسط کارشناس رشته شما بررسی ودر صورت تایید برای شما ارسال میشه!
آموزش رایگان

میخوای یاد بگیری پروژه چه طور انجام شده؟ ما این کار به صورت رایگان برای شما انجام میدیم.هرجوری که شما بخواید.
 پیپر به لطف مجری های تحصیل کرده در بهترین دانشگاه های داخل کشور و سایر نقاط جهان موفق به کسب رزومه ای درخشان در انجام پروژه های پایتون گردیده است که ضامن کیفیت در انجام پروژه پایتون شماست .برای سفارش پروژه پایتون میتوانید از طریق واتس اپ یا تلگرام با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۰۱۲۲ اقدام نمایید.

آیدی تلگرام ما جهت ثبت سفارش @ می باشد.همین حالا سفارش دهید.
پایتون چیست :

زبان پایتون یکی از زبان برنامه نویسی داینامیک و شی گرا است که دارای کابرد گسترده ای در نرم افزار ها و تکنولوژی های مختلف میباشد.زبان برنامه نویسی PYTHON از سامانه پویا و توسعه یافته برای تشخیص نوع پارامترها استفاده می کند و قابلیت پشتیبانی مدل های گوناگون برنامه نویسی را دارا می باشد.از جمله مدل های برنامه نویسی می توان به شیء گرا و همچنین برنامه نویسی دستوری و تابع محور اشاره نمود.امروزه زبان برنامه نویسی پایتون در گستره وسیعی از پروژه ها به کار گرفته شده است که از مهم ترین آنها می توان به استفاده از زبان برنامه نویسی PYTHON در نرم افزارهای ناسا اشاره نمود.
چه پروژه هایی با پایتون  در همیارپیپر انجام میشود:

    انجام پروژه درسی پایتون
    انجام پروژه کلاسی پایتون
    انجام پروژه پیاده سازی با پایتون
    انجام پروژه کدنویسی با پایتون

پروژه های دیگری که قابل انجام است.

انجام پروژه های یادگیری ماشین

انجام پروژه های داده کاوی

انجام پروژه های پردازش تصویر

انجام پروژه های هوش مصنوعی

انجام پیاده سازی مقاله

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


انجام شبیه سازی مقاله
زمان بندی پروژه پایتون در همیارپیپر چگونه است؟

زمان بندی انجام پروژه پایتون توسط کارفرما تعیین می گردد.ممکن است پروژه شما فوری باشد و یا زمان زیادی برای انجامش داشته باشید.درصورت فوری بودن ما سعی می کنیم در اسرع وقت کار را برایتان انجام دهیم و معمولا هزینه برای انجام پروژه های فوری کمی بیشتر از پروژه هایی با زمان بیشتر تعیین می گردد.اگر پروژه شما چند مرحله ای باشد و بصورت زمانبندی شما پروژه پایتون شما را تحویل خواهیم داد و با تایید هر مرحله سراغ مرحله بعدی می رویم و درصورت نیاز به اصلاح در هر مرحله این کار را برای شما انجام می دهیم.
هزینه ارسال سفارش پروژه پایتون و بررسی اولیه چقدر است؟

هزینه سفارش پروژه پایتون و بررسی اولیه آن در سایت همیارپیپر رایگان است و بعداز بررسی و برآورد هزینه پروژه شما می توانید برای انجام آن تصمیم گیری نمایید.
نحوه قیمت گذاری سفارش پروژه پایتون من چگونه است؟

قیمت گذاری پروژه پایتون شما براساس سختی کار و زمانی که صرف آن می شود و میزان فوری بودن آن تعیین می گردد.قیمت گذاری کار شما توسط ده ها مجری متخصص انجام می شود و بهترین قیمت به شما ارائه می گردد.
بررسی و قیمت گذاری پروژه پایتون من چقدر زمان خواهد برد؟

بررسی انجام پروژه پایتون شما نهایتا ۵ ساعت طول خواهد کشید.اگر پروژه شما یک پروژه بزرگ باشید ممکن است این زمان به ۲۴ ساعت افزایش یابد.اما قالبا زمان بررسی و قیمت دهی زیر ۵ ساعت می باشد.اگر پروژه فوری دارید که نیاز به بررسی سریعتر دارد به پشتیبانی اعلام کنید تا سریعتر اقدام شود.
نحوه سفارش پروژه پایتون:

برای سفارش پروژه پایتون میتوانید از طریق واتس اپ و تلگرام در ما انجام دهید.

 :
ین الان آماده پاسخگویی و ارائه مشاوره به شما عزیزان می باشد.
برای سفارش سریع پروژه پایتون خود می توانید از طریق کلیک برروی یک
نجام پروژه های دانشجویی زبان برنامه نویسی پایتون(python)
پایتون یک زبان برنامه نویسی شی گرا و سطح بالا برای وب و توسعه نرم  افزارهای کاربردی است. زبان برنامه نویسی پایتون در زمینه توسعه سریع نرم افزارهای کاربردی و محاسبه معادلات پیچیده و تحلیل داده و در یک کلمه می توان گفت یک زبان برنامه نویسی همه منظوره  که دارای جذابیت بالایی محسوب می شود. پایتون زبان برنامه نویسی نسبتا ساده محسوب می شود که یادگیری  آن به دلیل دارا بودن نحو یکتایی که بر قابلیت خوانایی تمرکز و تاکید دارد آسان است با زبان برنامه نویسی  پایتون  می توان به سرعت و سادگی برنامه های قابل استفاده ساخت. علاوه بر این زبان برنامه نویسی پایتون از ماژول ها و بسته استفاده می کند بدین معنا که برنامه های این زبان قابل طراحی به سبک ماژولار هستند و کدهای نوشته شده در یک پروژه در پروژه های گوناگون دیگر نیز قابل استفاده مجدد محسوب می شوند. یکی از قابل توجه ترین مزایای زبان پایتون library and standard interpreter به صورت رایگان در دسترس همگان قرار دارد. اما در موسسه نوا پروژه مطالبی که بالاتر پیرامون  زبان برنامه نویسی پایتون ارایه می شود فراتر از دانش می باشد. پایتون زبانی ساده و استفاده از آن آسان می باشدبه همین دلیل که پایتون زبانی ایده ال برای ساخت پیش نمونه ها می باشد. این نرم افزار تکه های کوتاه کد را آسان می سازد. جهت انجام پروژه های برنامه نویسی پایتون اینجا کلیک کنید.  
انجام پروژه های دانشجویی زبان برنامه نویسی پایتون(python) پیشنهاد می کند جهت انجام امور تایپ از خدمات تایپ آوا استفاده نمایید.

همچنین می توانید از دیگر سایت خدمات تایپ ما سفارش تایپ دهید.


تعداد نتایج :‌ ۵۲ آگهی
انجام پروژه متلب

خدمات انجام پایان نامه خانه مشاور ایران به عنوان بزرگترین موسسه آموزش و مشاوره انجام پایان نامه در کشور آماده انجام خدمات پروپوزال و پایان نامه به صورت کاملا تضمینی ، همراه با گارانتی برگشت هزینه می باشد. تایپ پایان نامه در اصفهان و انجام پروپوزال در کرمان و روش تحقیق و مواد اولیه و کاتالیست و دامنه و -برنامه-نویسی/کدهای-تخفیف-عمومی

انجام پروژه متلب

انجام پروژه های دانشجویی ، برنامه نویسی حرفه ای

انجام برنامه نویسی به صورت کاملا پیشرفته با کمترین هزینه پردازش تصاویر با استفاده از کتابخانه های پایتون طراحی و پیاده سازی انواع سایت با کمترین هزینه و کوتاهترین زمان انجام پروژه های دانشجویی در برنامه نویسی و طراحی سایت با نازلترین قیمت

انجام پروژه های دانشجویی ، برنامه نویسی حرفه ای
۷
امروز ۱۵:۴۷ | مهندس سعید رمضانی
شبیه سازی با پایتون ، انجام پایان نامه استراتژیک

نیازمند انجام شبیه سازی با پایتون در قدس تهران هستید؟ آیا به دنبال خدمات آنلاین سازه زلزله می گردید؟ گروه ما آماده انجام پروپوزال و پایان نامه شما عزیزان می باشد. انجام پایان نامه استراتژیک و آموزش ETABS2016 شهرکرد و چاپ پایان نامه و کنفرانس و همایش... انجام پروژه پایان نامه و پایان نامه مدیریت زنجیره تامین و گروه نوین

شبیه سازی با پایتون ، انجام پایان نامه استراتژیک

انجام پروژه های دانشجویی در حوزه برنامه نویسی

برنامه نویسی وکد نویسی پیشرفته و دقیق * انجام پروژه های دانشجویی در کمترین زمان با کمترین قیمت در حوزه برنامه نویسی و طراحی سایت و ربات و اپلیکیشن *پردازش کردن تصاویر با استفاده از کتابخانه های پایتون *طراحی انواع سایت در کوتاهترین زمان و کمترین قیمت

انجام پروژه های دانشجویی در حوزه برنامه نویسی
۷

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


طراحی وبسایت با وردپرس ، پایتون ، جنگو و... انجام پروژه برنامه نویسی توسط تیم متخصص و حرفه ای طراحی وب سایت ارزان قیمت و با کیفیت کار تضمینی طراحی وب سایت ارزان حرفه ای و با کیفیت در سنندج با طراحی سایت حرفه ای کسب و کار خود را شکوفا کنید. بهترین طراحی سایت با بهترین امکانات مطابق کارشناسان تماس حاصل نمایید.

طراحی سایت با کیفیت، انجام پروژه برنامه نویسی
۷
امروز ۱۵:۴۴ | دیجیتال مارکتینگ نوین بین
انجام پایان نامه مدیریت - انجام پایان نامه ارشد

مشاوره انجام پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت به صورت تخصصی انجام پایان نامه مدیریت تنها یکی از خدمات مجموعه های پروژه می باشد.  پایان نامه کامپیوتر در همه گرایش ها نیز آموزش و انجام داده می شود.  انجام پایان نامه و پروپوزال توسط تیم تخصصی های پروژه با تضمین کیفیت صورت می گیرد.   مشاوره شبیه سازی نرم افزاری

انجام پایان نامه مدیریت - انجام پایان نامه ارشد
۱ ماه پیش | پایان نامه ارشد مدیریت
مشاوره انجام پروژه پایتون

ما با ارائه مشاوره انجام پروژه پایتون در بهترین کیفیت در خدمت شما هستیم.  برای انجام پروژه برنامه نویسی پایتون بهترین مشاوره را از ما دریافت می کنید.  انجام پروژه دانشجویی در تمامی مقاطع صورت می گیرد.  ⭐ مشاوره انجام پروژه های برنامه نویسی پایتون ⭐ آموزش با کارشناس آموزش تماس بگیرید

مشاوره انجام پروژه پایتون
۴ ماه پیش | پروژه های پایتون
دوره آموزشی فلسک Flask

دوره آموزشی فلسک Flask دوره آموزش فلسک چیست؟ در رابطه با زبان قدرتمند و محبوب پایتون صحبت­های زیادی مطرح شده است. یکی از حوزه­های مهم و کاربردی زبان پایتون به برنامه­نویسی وب مربوط می­شود. میکرو فریم­ورک فلاسک یکی از کاربردی­ترین... پروژه فروشگاه اینترنتی و طراحی یک وب­سایت آموزشی می­پردازیم و بقیه تعاریف و موارد...

در دوره آموزش فلاسک
۷
امروز ۱۵:۵۱ | مجتمع فنی پلی تکنیک تهران
برنامه نویسی حرفه ای

هولدینگ آموزشی دانش پژوهان (موسسه آموزشی دانشیاران) **برای اولین بار در اصفهان** جامع ترین دوره آموزشی امنیت شبکه و برنامه نویسی در اصفهان برگزاری... با بهره گیری از اساتید مجرب و کارشناسان برجسته رایانه و فناوری اطلاعات آموزش بر اساس... بازار کار آموزش برنامه نویسی در اصفهان درج شده در اگهی تماس حاصل فرمایید.

برنامه نویسی حرفه ای
۷
امروز ۱۵:۵۱ | آموزشگاه دانشیاران
آموزش توابع در پایتون

آموزش، توابع در پایتون کاربرد دوره آموزشی ، توابع در پایتون چیست؟ این روزها زبان پایتون به دلیل سادگی که در کدنویسی دارد، به زبانی عالی برای آموزش مبتدیان تبدیل شده است. پایتون زبان مناسبی برای علوم داده، هوش مصنوعی، یادگیری ماشین، توسعه وب و هم چنین اینترنت اشیاء... پایتوناست. امیدواریم این دوره برای شما مفید باشد.

توابع در پایتون
۷
امروز ۱۵:۵۱ | مجتمع فنی پلی تکنیک تهران
انجام پایان نامه ارشد رساله دکتری ،پروپوزال مقاله

ن
خرید آموزش گام به گام پایتون

آنچه باید درباره پایتون ( Python ) بدانیم : زبان برنامهنویسی پایتون ،همه منظوره، سطح بالا، شیگرا، اِسکریپتی و متن باز است که توسط خودو فان راسام در سال 1991 در کشور هلند طراحی شد. اکنون یکی از محبوبترینبانهای برنامه نویسی دنیاست. پایتون یک زبان برنامه نویسی آسان برای یادگیری قدرتمند است. این ساختار از داده های سطح

خرید آموزش گام به گام پایتون

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

۷
آموزش برنامه نویسی پایتون صدر اندیشه

ما با آموزش برنامه نویسی جهت انجام پروژه های برنامه نویسی پایتون با شرکت در دوره برنامه نویسی صد اندیشه شما عزیزان میتوانید به انجام کلیه پروژه های پایتون در حوزه های مختلف بپردازید. در آموزش برنامه نویسی به آموزش تحلیل داده ، یادگیری... با سابقه 5 سال تدریس ، انجام پروژه شماره درج شده تماس حاصل فرمایید.

آموزش برنامه نویسی پایتون صدر اندیشه
۷
انجام پایان نامه مدیریت دولتی و پروژه دانشجویی

نیازمند انجام پایان نامه مدیریت دولتی در جاجرم خراسان شمالی هستید؟ آیا به دنبال خدمات آنلاین طرح کسر خدمت سربازی می گردید؟ مرکز مشاوره و انجام پایان نامه ما به صورت کاملا آنلاین آماده آموزش پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری به... با گارانتی برگشت هزینه می باشد. دانشگاه و تایپ سریع فارسی مقاله و ضمانت برگشت وجه را از ما بخواهید.

انجام پایان نامه مدیریت دولتی و پروژه دانشجویی
۷
انجام پروژه با matlab - انجام پایان نامه با متلب

مجموعه های پروژه در زمینه مشاوره انجام پایان نامه با نرم افزار متلب و انجام پروژه با matlab فعالیت دارد.  انجام پروژه دانشجویی با به روز ترین نرم افزار ها در این زمینه  مشاوره انجام پایان نامه و شبیه سازی پروژه های نرم افزاری با متلب ، پایتون ، NS2 و... علاوه بر شود.  جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید

انجام پروژه با matlab - انجام پایان نامه با متلب
۱ ماه پیش | نرم افزار متلب
مشاوره انجام پروژه شبیه سازی matlab با کیفیت عالی

مشاوره شبیه سازی پروژه برای پایان نامه با نرم افزارهای متلب ، پایتون ، کلود سیم ، ns2 و... انجام پروژه متلب ، کلود و غیره توسط تیم تخصصی مجموعه های پروژه صورت می گیرد.  انجام پروژه شبیه سازی با نرم افزار های مختلف زیر نظر مجموعه معتبر های پروژه صورت می گیرد.  انجام پروژه ما در تماس باشید.

مشاوره انجام پروژه شبیه سازی matlab با کیفیت عالی
۱ ماه پیش | شبیه سازی متلب
انجام پروژه شبیه سازی و پایان نامه کامپیوتر تخصصی

مشاوره انجام پایان نامه کامپیوتر در تمامی گرایش ها به صورت تخصصی با کارشناسان مجرب های پروژه مجموعه های پروژه در نوشتن پروپوزال و ارائه آن به شما عزیزان کمک شایانی می کند.  انجام پروژه شبیه سازی با نرم افزار های معتبر و به روز صورت می گیرد.  انجام پایان نامه علوم کامپیوتر - هوش مصنوعی - داده کاوی - رایانش ابری - محاس

انجام پروژه شبیه سازی و پایان نامه کامپیوتر تخصصی
۱ ماه پیش | شبیه سازی و پایان نامه کامپیوتر
انجام پروژه های دانشجویی - مقاله فناوری اطلاعات

مشاوره انجام پایان نامه در رشته کامپیوتر گرایش های : فناوری اطلاعات ، رایانش امن ، نرم افزار ،... پروژه برای پایان نامه با نرم افزارهای آمنت ، پایتون ، آپ نت و... انجام پروژه های دانشجویی ، isi پذیرش و چاپ مقاله با قیمتی مناسب . چاپ تضمینی مقالات isi با بهترین به صورت تخصصی . چاپ تضمینی مقالات isi توسط اکیپ حرفه ای .

انجام پروژه های دانشجویی - مقاله فناوری اطلاعات
۱ ماه پیش | پایان نامه فناوری اطلاعات
آموزش رابط گرافیکی Tkinter پایتون

آموزش رابط گرافیکی Tkinter پایتون کاربرد دوره آموزش ، Tkinter در پایتون چیست؟ مهمترین کاربرد آموزش Tkinter در پایتون طراحی نرم افزارهای گرافیکی در این زبان برنامه نویسی است. Tkinter در واقع یکی از کتابخانه های پایتون است که به کمک PyQT5 کار طراحی گرافیکی برنامه های نوشته شده به ز ... طراحی یک محیط و رابط گرافیکی کاربری با پردازش سریع

طراحی اپلیکیشن

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

۷
امروز ۱۵:۵۱ | مجتمع فنی پلی تکنیک تهران
آموزش هوش مصنوعی و یادگیری ماشین

آموزش هوش مصنوعی و یادگیری ماشین معرفی دوره آموزش هوش مصنوعی امروزه هوش مصنوعی از... بات دنیای امروزی است. این دوره آموزش هوش مصنوعی به صورت عملی جنبه های مختلف هوش مصنوعی... پروژه و به صورت عملی مورد بحث قرار می دهد. از این رو دانشجویانی که در رشته های مختلف مشغول... بان انواع کسب و کارها می توانند گ کردن و بهینه سازی مدل ها

دوره آموزش هوش مصنوعی
۷

آموزش Sqlite در پایتون

آموزش Sqlite در پایتون کاربرد دوره آموزش Sqlite در پایتون چیست؟ دوره آموزش SQLite پایتون کار با پایگاه داده و نحوه استفاده از آن در پایتون را به شما آموزش میدهد. پایگاه های داده برای سازماندهی به داده ها و اطلاعات، دسترسی... با ستون و ردیف های مشخص سازماندهی میشوند. بعضی از نرم افزار ها، اپلیکیشن ها و ویرایش و حذف داده ها در پایگاه داده

آموزش Sqlite در پایتون
۷
امروز ۱۵:۵۱ | مجتمع فنی پلی تکنیک تهران
برنامه نوسی با python

پیاده ساز ی انواع ماژول های بصورت کلاس بیس پردازش تصاویر با استفاده از کتابخانه های پایتون پردازش متن براساس کتابخانه های پایتون پیاده سازی فریم ورک فلاسک flask پیاده سازی فریم ورک جنگو django انجام پروژه های دانشجویی

برنامه نوسی با python
۷
امروز ۱۵:۴۷ | مهندس سعید رمضانی
تازه های انجام پروژه با پایتون در کرمان
مشاوره پایان نامه کارشناسی ارشد ، انجام پایان نامه


خدماتاس حاصل فرمایید

انجام پایان نامه کامپیوتر ، روانشناسی و مدیریت
های پروژه
نرم افزار اندنوت ، مشاوره انجام پایان نامه endnote

آموزش نرم افزار ها و مشاوره جهت نگارش مقاله ، پایان نامه ، پروپوزال و غیره از خدمات... پروژه می باشد.  آموزش اندنوت برای پایان نامه - پایان نامه رشته های کامپیوتر ، روانشناسی... پروژه پروپوزال انجام می شود. آموزش اندنوت و استخراج مقاله از گوگل اسکولار جهت نوشتن پایان نامه شبیه سازی ما در تماس باشید.

نرم افزار اندنوت ، مشاوره انجام پایان نامه endnote
نرم افزار اندنوت
آموزش پایان نامه نویسی ، پروپوزال ، شبیه سازی

انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و مشاوره انجام پایان نامه با کیفیت عالی صورت می گیرد.  آموزش اندنوت نیز انجام می شود.  مشاوره و آموزش انجام پایان نامه های دانشگاهی در مقاطع ارشد و دکتری در رشته های کامپیوتر ، هنر ، روانشناسی... انجام پروژه های دانشجویی با بهترین نرم افزار ها صورت می گیرد.  آموزش پایان نامه نویسی و پروپوزال نویسی در...

آموزش پایان نامه نویسی ، پروپوزال ، شبیه سازی
های پروژه
مشاوره انجام پایان نامه ارشد و رساله دکتری، مقاله

مشاوره انجام پایان نامه ارشد در رشته های کامپیوتر ، هنر ، روانشناسی و مدیریت مشاوره انجام پایان نامه و تهیه پروپوزال و پایان نامه برای رساله دکتری مشاوره انجام پایان نامه و مقاله و انتخاب عنوان های طلایی برای پایان نامه مشاوره شبیه سازی نرم... انجام پروژه دانشجویی کامپیوتری مانند : متلب ، کلود سیم ، ما تماس حاصل فرمایید

مشاوره انجام پایان نامه ارشد و رساله دکتری، مقاله
مشاوره پایان نامه ارشد
پایان نامه مدیریت بازرگانی ، پایان نامه دکتری

انجام پایان نامه دکتری و ارشد برای کلیه گرایش ها شامل :  مشاوره انجام پایان نامه مدیریت بازرگانی مشاوره انجام پایان نامه ارشد و دکتری کامپیوتر کلیه گرایش ها مشاوره انجام پایان نامه دکتری و ارشد رشته هنر مشاوره انجام پایان نامه ارشد و دکتری رشته روانشناسی پایان نامه مدیریت و... جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


پایان نامه مدیریت بازرگانی ، پایان نامه دکتری
پایان نامه ارشد
مشاوره انجام پایان نامه کامپیوتر گرایش نرم افزار

ما در مجموعه های پروژه ، با مشاوره و انجام خدمات پایان نامه در خدمت شما هستیم. مشاوره انجام پایان نامه کامپیوتر گرایش نرم افزار به صورت تخصصی انجام می شود.  دانشجویان گرایش های مختلف رشته مهندسی کامپیوتر می توانند جهت مشاوره... پروژه های کامپیوتر با متلب، پایتون، ns2 و ns3 در این مرکز ما تماس حاصل فرمایید

مشاوره انجام پایان نامه کامپیوتر گرایش نرم افزار
مشاوره رساله دانشگاهی
انجام مقاله نویسی - مشاوره انتخاب موضوع پایان نامه

مشاوره در زمینه انتخاب موضوع پایان نامه به همراه نکات کلیدی برای انتخاب عنوان پایان انجام مقاله نویسی ، پروژه ، انجام پایان نامه دکتری و ارشد و انجام پروژه دانشجویی در مجموعه تخصصی های پروژه انجام می شود.  مشاوره در زمینه نگارش پایان نامه و فصل های آن به همراه آموزش مشاوره... با ما تماس حاصل فرمایید

انجام مقاله نویسی - مشاوره انتخاب موضوع پایان نامه
مشاوره پایان نامه
نگارش پروپوزال مشاوره انجام پایان نامه ارشد مدیریت

مشاوره انجام پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد در رشته مدیریت علاوه بر انجام پایان نامه ارشد ، مشاوره انجام پایان نامه دکتری مدیریت نیز انجام می شود.  به همراه مجموعه های پروژه ، پایان نامه مدیریت بازرگانی خود را با بهترین کیفیت ارائه دهید.  مشاوره انجام پایان نامه های دانشگاهی در رشته های مدیریت ، کامپیوتر ، هنر و روانشناسی مشاوره

نگارش پروپوزال مشاوره انجام پایان نامه ارشد مدیریت
پایان نامه مدیریت
مشاوره نگارش و ویرایش پایان نامه هنر

انجام پایان نامه ارشد و ویرایش پایان نامه هنر برای همه شاخه ها . انجام پروپوزال رشته های هنری . مشاوره انجام پایان نامه در رشته های کامپیوتر ، روانشناسی ، هنر و مدیریت در کل کشور مشاوره در زمینه... انجام پروژه های شبیه سازی با نرم افزارهای مهندسی مانند : متلب ، پایتون ، ns2 و... مشاوره در زمینه کارشناس آموزش تماس حاصل فرمایید

مشاوره نگارش و ویرایش پایان نامه هنر
های پروژه
انجام پایان نامه - آموزش انجام پایان نامه تخصصی

انجام پایان نامه فوق لیسانس و دکتری در رشته های مدیریت ، روانشناسی و ...  انجام پایان نامه ارشد مدیریت و انجام پروژه های مختلف دانشجویی امکان پذیر است.  مشاوره و آموزش انجام پایان نامه های دانشگاهی در رشته های کامپیوتر - هنر - مدیریت و روانشناسی به صورت تخصصی... پروژه کارشناس آموزش تماس حاصل فرمایید

انجام پایان نامه - آموزش انجام پایان نامه تخصصی
پایان نامه تخصصی
آموزش پایان نامه و مشاوره پایان نامه به طور سراسری

مشاوره و آموزش پایان نامه در تمامی استان های کشور انجام می شود. مشاوره و انجام پروپوزال نویسی توسط تیم تخصصی این مجموعه در کمترین زمان صورت می گیرد.  لازم... انجام پایان نامه و مقاله در رشته های کامپیوتر - هنر - روانشناسی و مدیریت انجام خواهد شد. hiprojeh ،فعال در زمینه مشاوره و ما در تماس باشید.

آموزش پایان نامه و مشاوره پایان نامه به طور سراسری
های پروژه
انجام پایان نامه کارشناسی ارشد - مقاله COMPUTER

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


با بیش از 10 سال تجربه انجام پایان نامه کارشناسی ارشد در خدمت شما می باشیم . خدمات و مشاوره انجام پایان نامه و پروپوزال برای رشته کامپیوتر به صورت تخصصی . انجام پایان نامه it با کارشناسان حرفه ای و زبده . نیازمند انجام پایان نامه کامپیوتر در شهر اصفهان هستید؟ آیا به دنبا شمارهثبت شده تماس حاصل فرمایید .

انجام پایان نامه کارشناسی ارشد - مقاله COMPUTER
پایان نامه
مشاوره و نگارش مقاله و پاورپوینت دفاع

مشاوره و نگارش مقاله و انجام پایان نامه مدیریت بدون هیچ نقصی . انجام مقاله و پاورپوینت دفاع پایان نامه از سوی اکیپ متبحر . مشاوره انجام پایان نامه در مرکز پایان نامه های پروژه در خدمت دانشجویان عزیز می باشد. خدمات این موسسه به شرح زیر می باشد: انجام پایان نامه و پروپوزال ارشد و دکتری ( شماره ثبت شده تماس بگیرید .

مشاوره و نگارش مقاله و پاورپوینت دفاع
های پروژه
مقاله نویسی - پروپوزال نویسی تخصاده کاوی و شبکه عصبی تا مقطع دکتری
1


انجام انواع پروژه های علم داده و دیتا ساینس اعم از هوش مصنوعی ،متن کاوی ، پردازش تصویر، یادگیری ماشین، یادگیری عمیق و شبکه عصبی و داده کاوی. پیاده سازی مقاله و پایان نامه تا مقطع دکتری با پایتون. مشاوره ، اجرا و انجام مقاله و پایان نامه های کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری در تمامی زمینه های داده کاوی با پایتون.
امروز: ‪۰۹:۵۰‬



انجام کار به روش آزمایش و خطا و ایجاد تغییر در نتیجه و جواب آزمایش حاصل نیاز به تمرین در نرم افزارهای خاص فتوشاپ دارد: تبلیغات مجازی کارهای چاپی با نرم افزار طراحی فتوشاپ ، کورل ( Corel ) و XD . انجام پروژه دانشجوئی با پایتون ( Python ) و
‪۲‬ هفته پیش



انجام برنامه نویسی پایتون "


دوره برنامه نویسی پایتون در تبریز⭕️ آموزش برنامه نویسی پایتون در تبریز⭕️ آموزشگاه برنامه نویسی در تبریز⭕️ کلاس های پایتون در تبریز⭕️ یکی از بزرگترین خصوصیات دوره پایتون ، چند جانبه بودن آن است؛ پایتون یک زبان برنامه
‪۲‬ ماه پیش
تدریس و انجام پروژه های برنامه نویسی و بیوانفورماتیک


تدریس خصوصی و گروهی زبان برنامه نویسی پایتون به صورت آنلاین و حضوری انجام پروژه های برنامه نویسی پایتون
ماه پیش



آموزش حرفه ای پردازش تصویر با متلب matlab و پایتون انجام کلیه پروژه های پردازش تصویر و بینایی ماشین
‪۴‬ پیش
انجام پروژه های برنامه نویسی صنعتی
علی زارع، تهران

از جمله زبان های برنامه نویسی که مهندسین کامپیوتر سایت استاد پروژه سابقه کار کردن با آن را دارند، زبان برنامه نویسی پایتون Python است؛ بنابراین در صورتی که پروژه پایتون Python دارید، کافیست انجام آن را به مهندسان استاد پروژه بسپارید.

انجام پروژه پایتون Python شما توسط برترین متخصصین که سابقه پروژه های بی شماری در زمینه های تخصصی برنامه نویسی پایتون را دارند، صورت می پذیرد. تضمین کیفیت نتیجه نهایی و تعهد به انجام کار در مهلت تعیین شده توسط شما، از وظایفی است که سایت استاد پروژه و مهندسان آن هیچگاه از آن سر باز نمی زنند.

توضیح مختصری از پایتون

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


خودو فان رسوم در سال ۱۹۹۱ زبان برنامه نویسی پایتون را طراحی کرد که امروزه به عنوان یکی از برترین زبان های برنامه نویسی جهان شناخته میشه و دارای محبوبیت زیادی هست. دلیل اصلی محبوبیت زبان پایتون، سادگی اون هست و همین ویژگی باعث شده تا به عنوان بهترین گزینه برای آموزش برنامه نویسی به افرادی که قصد شروع برنامه نویسی رو دارند باشه. امروزه در سرتاسر جهان، زبان پایتون به عنوان مناسب ترین گزینه برای آموزش برنامه نویسی، مخصوصا آموزش برنامه نویسی به کودکان پیشنهاد میشه. اما این سادگی هرگز باعث نشده که چیزی از قدرت این زبان محبوب کاسته بشه. پایتون در کنار سادگی از قدرت بالایی برخوردار هست. این زبان در کاربردهای مختلفی استفاده شده. کاربردهایی نظیر طراحی اپلیکیشن، برنامه نویسی تحت وب، بازی سازی، انیمیشن سازی، نرم افزارهای مهندسی و آماری، برنامه‌های سازمان‌های فضایی و …

مدت زمان دقیق بر اساس حجم پروژه و خواسته ها و پس از بررسی اعلام می شود.
آیا برای ثبت سفارش و ارزیابی پروژه Python بایستی هزینه ای پرداخت کنم؟

خیر، کلیه سفارشها در یک دو سه پروژه رایگان ارزیابی و اعلام هزینه میشوند.
ضمانت منطبق بودن پروژه پایتون با درخواست به چه صورت است؟

پس از تحویل پروژه 48 ساعت زمان بررسی دارید و پس ازین مدت مبلغ برای مجری واریز خواهد شد و در خلال این مدت کلیه اصلاحات رایگان می باشد.
پروژه Python از قبل آماده شده هم وجود دارد؟

بله، صدها پروژه مهندسی پایتون از پیش آماده شده در فروشگاه با قیمت مناسب قابل خرید می باشد که بصورت آنی پس از خرید در دسترس خواهد بود.
چطور به عنوان متخصص Python مشغول به کار شوم و پروژه بگیرم؟ر انواع گرایش های کامپیوتر از جمله هوش مصنوعی، نرم افزار و… را انجام می دهد
تیم پایاپروژه جهت افزایش دانش شما عزیزان دوره های آموزش نرم افزار پایتون را بصورت رایگان در سایت برگزار نموده است. تا شما کاربران عزیز به مباحث مهم و ضروری این زبان برنامه نویسی مهم، تسلط پیدا کنید. جهت مشاهده آموزرش ها بر روی لینک روبرو کلیک نمایید: آموزش نرم افزار پایتون
نمونه پروژه های پایتون:مشاوره های هدفمند شما را از سایت های دیگر بی نیا

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد